eerste (mogelijke) zw.schapsverschijnselen.

Hoi Luitjes,

Wilma; Ik vind het heel vervelend voor je dat het allemaal zo lang duurt en dat je lichaam je voor de gek houdt.

Volgens mij is het met de temperaturen zo, dat zeg maar de eerste dag van je cyclus laag is en de laatste heel hoog. En als je zwanger zou zijn dat het niet meer stijgt of daalt.

Ik weet dit niet zeker, dus hang me er niet aan op. Ik hoop natuurlijk voor je dat je gewoon zwanger bent!!! :pray: :pray: :pray:

Mensen, ik ben hardstikke ongesteld geworden!!! :dance: Weer lekker op tijd en normale cyclus dus denk dat ik dit maar als onze eerste ronde tel…!!!

Owja, wat betekent NOD en wat houdt het in? :doh:

Groetjes Diaantje :smiley:

hey meiden. sorry ik heb geen tijd om alles terug te lezen dus ga het maar even vragen.

Wie had er al voor je kon testen last van klachten?

Ik heb nu al een paar dagen lichte krampen en steekjes in mijn buik en sinds vandaag licht gevoelige (.)(.)

Nou heb ik wel puregon en pregnyl gespoten. zal het nog een nasleep zijn van de medicijnen / eisprong of zal het een begin van een zwangerschap kunnen zijn…

xxx

twee dagen voor mijn nod heb ik last van de gewoonlijke menstruatie klachten, Bij mij zijn dat pijnlijke borsten en een enrom opgezette buik, en last van darmen.

Wat nieuw was waren de enorme pukkels drie op mijn rug één in mijn nek en een hele grote op mijn kin. Heb ik werkelijk waar nog nooit gehad zelfs niet in pubertijd. Op mijn NOD 7 dec (banner staat later ingesteld om mezelf niet zo gek te maken) Heb ik geen last meer van welke klachten dan ook en ik word tot de dag van vandaag niet ongesteld.

Wat voel ik nu: Mijn onderrug, gisteren wat misselijk, verstopte neus en een soort gek gevoel in mijn buik alsof er iets zwaars op drukt.

Klinkt hoopvol he. maar het is allemaal weinig hoor, geen echte klachten nog.

Gisteren en eergisteren getest en als ik heeeeeeeeel erg goed kijk, maar het is echt heel weinig zie ik een streepje. Het maakt me nogal onzeker.

Herkenbaar voor iemand liefs jane :vlinder:

Liefs Jane

Toen ik nog niet wist dat ik zwanger was, was ik een paar dagen duizelig. Als ik opstond of gewoon op de bank zat.

En ik was het ene moment vrolijk en dat sloeg ineens om in boos of iets anders, heeel raar.

En ik had af en toe hartkloppingen.

Hoi allemaal, ik ben een oktober stopper met een vraagje…

Ik heb vandaag een zw test gedaan. Hij leek me negatief, maar na een half uur was er wel een streep te zien. Het was een test van het Kruidvat. Nu weet ik wel dat je het resultaat na 10 minuten niet meer mag aflezen…maar ik ben toch aan het twijfelen nu.

Zonder hcg kan er toch geen streep komen? Ook niet na een langere tijd??

Liefs, patricia

zie dat je nog 4 dagen tot je nod moet?

Zou nog 4 dagen wachten en het dan opnieuw proberen. gebeurt helaas wel vaker dat meiden voor hun nod positief testen terwijl het dus niet zo is…

succes met wachten… ik moet nog 5 daagjes

xxx

Ja, en dat wachten is het ergste he? :mrgreen:

Jij ook veel succes!!

Liefs, patricia

Thanx… heb sinds mijn eisprong deze symptonen:

• krampen en steekjes
  • soort ongi kramp
  • toen een dag goede pijn aan de rechterkant van mijn buik wat doortrok naar mijn heup
  • toen ik de geur van pastasaus rook ging ik zowat over mijn nek
  • zere (.)(.)
  • witte vloed
  • huilen om niets ( begon gister te huilen omdat de hond niet wou poepen :roll: )

Klinkt veelbelovend als je het zo leest maar ja je lichaam kan je echt goed voor de gek houden dus we wachten het maar af

xxx

Mijn eerste test was ook na een heke tijd heel vaag, nu na mijn nod is is heel dik, maar tsj het blijft niet betrouwbaar.

Dat huilen herken ik zo ik jank om helemaal niets nou ja ik vind van wel op zo’n moment dan he. Verder voel ik heel erg weinig. soms een beetje een onbestemd gevoel in mijn buik.

liefs jane en succes met wachten

Nou, aangezien ik zwanger probeer te worden, trekt mij al die zwangerschapsverschijnselen niet bepaalt moet ik zeggen! ik ben erg benieuwd hoe mijn lichaam daarop gaat reageren!

Moosje??? wat bedoel je precies.

ik snap denk wel wat ze bedoeld… is niet echt een lekker vooruitzicht, overgeven,misselijk zijn enz.

nou al moet ik me 9 maanden leegkotsen ( nee is zeker geen pretje) maar zou het er echt wel voor over hebben. al zou ik 9 maanden plat moeten haha.

xxx

Dank je kaatje ik denk inderdaad dat dat is wat ze bedoelt ik kon me al niet voorstellen. Ik dacht wat negatief misschien ook een verschijnsel achterdocht.

Kaatje ik hoop dat jij snel zwanger wordt en dat je niet de hele dag hoeft te kotsen,

groetjes jane

haha dank je wel…

Dinsdag is het 14 dagen na mijn eisprong dus ga woensdag een testje doen… hoop natuurlijk dat iik dan nog geen ongi heb ( en die voorlopig ook niet komt :wink:

xxx

Kaatje dat hoop ik ook voor jou, kom je dan lekker bij de augustus 2007 mama’s schrijven. Daar is het al heel gezellie.

Kaatje ik duim voor jou :thumbup:

ik doe ook ff mee…

verschijnselen zijn…

verstopping.

ontzettend moe ! echt abnormaal

gisteren was roze afscheiding…nu weer over

griep gevoel in de botten en spieren maar heb geen griep

veel plassen

begin van pijnlijke borsten.

hoi hoi… nou het zou zo maar kunnen he :lol:

Ik hoop echt dat het nu raak is bij mij, heb net tehoren gekregen dat mijn puregon niet vergoed wordt,dus moet zelf iedere 4 dagen 441 euro neer gaan leggen…

xxx

@Kaatje85 wrote:

ik snap denk wel wat ze bedoeld… is niet echt een lekker vooruitzicht, overgeven,misselijk zijn enz.

nou al moet ik me 9 maanden leegkotsen ( nee is zeker geen pretje) maar zou het er echt wel voor over hebben. al zou ik 9 maanden plat moeten haha.

xxx

nou, je weet echt niet wat je zegt hoor. Nichtje van mijn man heeft het bij alletwee de zwangerschappen gehad: allergisch voor hcg. Kotsmisselijk. Zodra ze at, kwam het er vrijwel direct weer uit. Lag boven op een donker kamertje licht deed haar zeer, alleen maar misselijk te wezen. Haar man die zich het schompus uit zijn lijf rende om voor haar te zorgen en voor hun oudste dochtertje die niets meer van haar moeder wilde weten… en zodra de bevalling op gang kwam, was het accuut over. Maar ze kon gewoon niets zo misselijk was ze 9 MAANDEN LANG…

maar goed, op zich begrijp ik je logica wel hoor, maar eh… wees voorzichtig met wat je zegt :wink:

hoi hoi… ja sorry als je het zo ziet dan klinkt het nogal lullig, zo was het niet bedoeld hoor…

xxx

Hallo, ik ben nieuw hier en 3 dagen overtijd. Tenminste, gezien de laatste 2 cycli. Heb nu 5 cycli gehad nadat ik gestopt ben met de pil. Gedurende de 1e cyclus nog met condoom gevreeen. Mijn cycli duurden 27 dagen, 26 dagen, 24 dagen, 25 dagen, 25 dagen. Ik zit nu op dag 28 en nog niet ongesteld. Wel pijnlijke tepels. Verder voel ik me nog weinig anders.

We hebben wel gevreeen vlak voor mijn ovulatiedag (2 maanden aan het temperaturen geweest). Dus wie weet… :shifty:

Vandaag test gekocht en morgenvroeg gaan we testen. Spannend!!! :shifty:

Ik voel me verder niet misselijk ofzo. Maar ben je dat al wel als je net overtijd bent of komt dat vaak later? :sick: