Hoi Chrissie, ik duim voor je :thumbup:
En Jen, het is nog op te vangen met een inlegkruisje en dan is het nog HEEL erg weinig… Dus ben benieuwd, het is ook echt donkerbruin en geen helderrood zoals 2 november!!!
Kon het niet laten…
Heb net een test gedaan.
Wat denk je?
IK BEN ZWANGER!!!
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Hee Manja,
PROFICIAT!!! :: :dance: :dance: :: :mrgreen: :mrgreen: Helemaal super!!! Ik zei toch dat het al veelbelovend klonk?! Heeeel veel succes en plezier in je zwangerschap!!!
:-* :-* Jen
Chrissie, ik ben heeeeeel hard voor je aan het :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: !! Weet je het al???
Manja heeft al een positieve test, nu jij ook nog en dan is het feest compleet!!!
:-* Jen
Diaantje, de kans is er dan wel degelijk dat het een innesteling is, ik hoop het echt voor je!!!
Nee dames volgens mijn test ben ik niet zwanger…
Misschien ben ik toch te vroeg met testen, of ik ben gwoon niet zwanger natuurlijk :shock:
Manja, gefeliciteerd!!! Spannend hoor. Is het je eerste kindje?
Ik ga dan maar even afwachten.
groeten,
Chrissie
Hm jammer dat hij nu niet positief aangaf. Ik hoop voor je dat je gewoon te vroeg geweest bent en dat je over een paar weekjes wel een posi-test in handen hebt! Ik blijf iig voor je door :thumbup: :thumbup:
Jen , dank je voor het duimen! Ik wacht nog even af en test dan misschien over een paar dagen nog een keer.
chrissie
Hey, kom eens hier binnen wippen.
Ik lees mijn verhaal op dit moment. Ik zit in de wachtweken van onze 1ste IVF poging en ik heb dus sinds zondagvond ook wat bruinere afscheiding en gister en heel klein fliedertje rood. Het wordt niet meer, het wordt niet minder. Zondag is mijn NOD, maar ik kan vanaf woensdag mijn ongi verwachten.
Vraag: dit kan natuurlijk innestelbloeding zijn, maar heb je daarbij dan ook buikklachten/krampjes ofzo?
Vorige week had ik echt veel last van van alles, da’s nu allemaal weg. Heel af en toe flauwe buikpijn.
Jullie begrijpen hoe onzeker je hiervan wordt…durf al bijna niet meer naar toilet, omdat ik bang ben wat aan te treffen wat ik niet wil :oops:
Groetjes Pebble
Oh, Manja : helemaal gefeliciteerd!!!
Hee pebble,
je kan idd ook last hebben van krampjes en buikpijntjes. Ik had ook buikpijn/krampjes (echt van die ongi-buikpijn, maar ik hoefde pas 2 weken later ongesteld worden)en na zo’n anderhalve week bleek ik dus zwanger te zijn…
Wanneer weet je of het gelukt is??
Suc6, ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: ook heel hard voor jou!!
Zondag…is de testdatum. Maar vanaf morgen zou een evt. ongi kunnen komen. Vaak tussen de 10-14 dagen na de terugplaatsing.
dan hoop ik echt voor je dat dit geen ongi is maar een innesteling. het kan nl nog allebei…
Hou je me wel op de hoogte? Ik ben benieuwd!!
He Pebble bedankt voor de felicitaties!
Als alles goed gaat is dit ons eerste kindjeworden !!! :dance: :dance:
Pebble en Chrissie ik voor jullie beide!
Ik heb weer eens een vraagje. (zit vol onzekerheden…) Is het normaal dat ik nog steeds af en toe wat ongi krampen heb?
Mijn vriend en ik zijn zo blij!!!
Ha Manja!!
Ik had het ook al eens gezegd, maar nogmaals: Proficiat!!! :dance:
Ongi-achtige krampen kunnen heel normaal zijn, want er gebeurt vanalles in je baarmoeder. Zolang er geen (helder rood) bloedverlies bij komt kijken is dat heel normaal.
xxx Jen
wow, wat een verschijnselen allemaal!
De mijne staan er meerdere malen tussen, maar ik moet nog tot de 22e wachten. We zijn inmiddels al bijna twee jaar bezig om zwanger te raken en dat is 1 keer gelukt, toen voelde ik pas wat na 5 weken.
Nu voel ik me vanaf een week na de eisprong “soort misselijk” en heb ik gewoon een vaag gevoel in mijn lijf. Mijn borsten doen alleen 's avonds pijn als ik mijn BH uit doe. Vreemd. O ja, heb een golfbal in mijn onderbuik… We wachten rustig af… Ben bang dat alles weer psychisch is…
Sterkte iedereen!
XLuna
Hoi Jen,
De “bloeding” is vanaf gisteren over, en het was dus echt niet veel, en meer afscheiding dan dat het “ongesteldheid” was…
Ik wacht eerst wel eens even rustig af tot de volgende dag dat ik ongi moet worden en dan kijk ik wel verder…
xxx Diaantje
Beetje raar,maar ik voelde me niet echt zwanger meer… Heb daarom vanavond een extra test gedaan zodat mijn onzekerheden wat gesust werden… Vorige keer had ik een test van kruidvat. Ik had een dikke vette tweede streep. Nu heb ik er eentje van de etos gehaald en had een licht blauw streepje… Wel 2 hoor dat wel. Maar niet zo dik als de eerste keer. Ligt dit aan de test of is er iets mis?? Ik heb wel eens verhalen gehoord van mensen die een licht streepje hadden omdat ze een miskraam hadden… Maak ik me nu voor niets zorgen? Volgende week heb ik pas een afspraak met de vroedvrouw…
Waah wat duurt wachten toch lang! Hier ook iemand met de zenuwen door (mogelijke) zwangerschapsverschijnselen. Bij mij is vooral vervelend dat ik niet weet wanneer mijn NOD precies is, omdat ik hiervoor een miskraam had en de cyclus daarvoor net van de pil af was en mijn cyclus daardoor 37(!) dagen duurde.
Wel pijnlijke borsten, vreemd smakende en ruikende koffie en verstrooid, moe en een vreemd gespannen gevoel in mijn onderbuik…
Waarschijnlijk allemaal psychisch… maar wat zou het fijn zijn als het zo snel alweer raak is!
Hoi, ik ben Wilma, 32 jaar. We zijn al 16 maanden bezig om zwanger te raken. In januari en februari 2006 heb ik een mk gehad. Daarna pas in mei 2006 weer normale mesntruatie.
Maar mijn lichaam houdt mij al die tijd gewoon voor de gek. Hetgeen wat ik lichamelijk voel, is echt.
Ik ben sinds 2,5 weken aan het tempen. Elke ochtend als ik wakker wordt, meteen tempen oraal, en daarna sta ik pas op.
Nu zit ik 4 dagen voor mijn NOD, zo ongeveer dan, ik voel me al een paar dagen licht misselijk met vlagen. Af en toe een raar gevoel in mijn buik, borrelen en boeren.
Mijn temp was 3 dagen geleden 37, het hoogste tot nu toe, en gisteren was mijn temp 35,6 en nu vanochtend ook 35,6.
Betekent dit gewoon dat ik ongi ga worden??? Ben met tempen op 16 november 2006 begonnen, met 34,6 en daarna opgelopen totdat ik piek bereikt had van 37, maar temp is weer lager. Zal wel weer niks zijn.
Mijn lichaam neemt me weer in de maling.
Wordt er zo moedeloos van, heb bijna alle vruchtbaarheidsonderzoeken gehad begin dit jaar. Alles blijkt goed te zijn. Ze hebben alleen nog geen HSG en kijkoperatie gedaan.
Ik weet niet meer wat ik moet voelen, raakt het geloof er in kwijt.
Groetjes Wilma
Hoi, Ik wilde jullie graag mijn temp. laten zien vanaf 15 november. Kunnen jullie hierin een eisprong herkennen??? Het wisselt heel erg.
6-11 was de 1e dag van mijn menstruatie. Ik ben pas op 15-11 gaan tempen. de 10e dag van mijn cyclus.
Hier de temperaturen tot vandaag:
15-11 (dag 10 ) : 34,0
16-11 ( dag 11 ): 35,3
17-11 ( dag 12 ): 35,0
18-11 ( dag 13) : 35,7
19-11 ( dag 14) : 35,4
20-11 ( dag 15) : 36,0
21-11 ( dag 16) : 36,3
22-11 ( dag 17) : 35,6
23-11 ( dag 1 : 36,1
24-11 ( dag 19) : 36,9
25-11 ( dag 20) : 36,2
26-11 ( dag 21) : 36,5
27-11 ( dag 22) : 36,4
28-11 ( dag 23) : 36,6
29-11 ( dag 24) : 37,0
30-11 ( dag 25) : 36,3
1-12 ( dag 26) : 35,9
2-12 ( dag 27) : 36,5
3-12 ( dag 2 : 36,3
4-12 ( dag 29) : 36,7
Mijn NOD verwacht ik tussen de 28e en 31e dag!!!
Ben nog niet ongi, mijn temp is wat hoger dan 3 dagen geleden. Heb soms wat last van mijn buik, opstoten, boeren, gapen, en sinds vanmorgen flink last van mijn borsten. Met BH gaat het wel weer.
Kunnen jullie hier een eisprong uit opmaken, of zien of ik zwanger kan zijn???
Ik vind het erg verwarrend en wisselend, maar hoop dat iemand van jullie wat meer kijk er op heeft of al langer tempt.
Mooiste verjaardagscadeau ( ben jarig op 5 december ) is dat ik zwanger ben.
Groetjes Wilma