Hee Diaantje,
waarom ga je niet naar je huisarts dan??? Die kan je er misschien ook meer over zeggen… En ja, zwangerschapstesten kosten geld, maar dan weet je tenminste wel waar je aan toe bent… Als je nu een test doet en die geeft negatief aan, dan zou ik als ik jou was zeker even langs je huisarts gaan (het kan ook dat je lijf nog aan het “ontpillen” is hoor, sommige vrouwen worden na het stoppen een paar maanden niet ongi, dan doet de cyclus er langer over om op gang te komen)
Suc6!
:-* Jen
De 15e moet ik ongesteld worden, maar gisteren had een klein beetje bruin slijm in mijn string. Zou het dan toch eindelijk zover zijn? Zou het een innestelig zijn geweest? :dance: :dance:
Ik heb ongeveer al een weekje ongi krampen in mijn buik,moet de laatste dagen meer boeren laten dan normaal en ook scheetjes.
Ben benieuwd, ik merk het de 15e wel.
Groetjes,
Manja
spannnnunnnnnnnnnnndddddddd
ik Manja!!!
Vanmorgen… nog steeds niet ongesteld. Wel wat gevoelige borsten, stemmingswisselingen,huilerig, krampen in mijn buik, erg moe, last van pukkels maar ja daar heb ik altijd last van als ik ongesteld word… Verder heb ik ook meer dorst dan normaal, wat pukkeltjes op de rug. Ik stond vanmiddag even (te snel waarschijnlijk) van de bank en zag meteen sterretjes. Heb ik een borrelende maag, moet ik meer boeren dan normaal en laat ik meer scheten. En vandaag wilde ik zelfs de deksel van de suikerpot op mijn beker doen. Beetje in de war vandaag zeg maar. Zou mijn lichaam me weer zo erg voor de gek houden? :think:
Vanmiddag ging ik bij een vriendin naar de wc ging… Ik had weer wat bloed… Nee hè word ik dan toch nog ongesteld vandaag? Ben dus maar gauw naar huis gegaan voor ik echt ongesteld zou worden daar. Thuis aangekomen nog steeds niet ongesteld… Het was weer bij dat kleine beetje roze/bruine afscheiding gebleven. Ik snap er niets van! Wat is dit nou! 2 keer een innesteling? :shock: Kan dat? Beetje zenuwachtig word ik ervan! Nog 3 dagen en dan merken we het vanzelf wel.
Hee Manja,
Maak je niet direct zorgen of raak niet gelijk teleurgesteld, want het is bij een innesteling volkomen normaal als je meerdere keren een klein beetje bloed verliest! Het hele innestelingsproces duurt wel even hoor, je kan zelfs met 6 weken zwanger nog een beetje bloed verliezen door innesteling. De mogelijkheid bestaat daarnaast natuurlijk ook nog dat er zich 2 eitjes aan het innestelen zijn! Maar dat hoeft dus niet persé. Het klinkt hoe dan ook heeeeel belovend meis, ik blijf heel hard voor je :thumbup: :thumbup: !!! Hou me op de hoogte, okee?
He Jen,
Ik zal je zeker op de hoogte houden!
Vraagje…de 15e moet ik eigenlijk ongesteld worden. Maar kan ik nu al testen nou ik waarschijnlijk al 2x innestellingsbloed heb gehad? Of moet ik toch nog wachten omdat het waaarschijnlijk nog niet te testen is?
Groetjes,
Manja
Je zou alvast kunnen testen, maar dan moet je er wel rekening mee houden dat de mogelijkheid erin zit dat je te vroeg test… Dus als de test dan negatief is hoeft dat nog niet te zeggen dat je ook niet zwanger bent. Maar het zou zomaar kunnen dat de test nu al positief aangeeft. Ikzelf heb ook 2 dagen “te vroeg” getest en testte toen ook al positief. Maar het is bij iedereen anders, de een test al heel vroeg positief, de ander krijgt pas na 2 weken overtijd een positieve test. Dus mocht de test negatief zijn, hou dan wel de mogelijkheid in acht dat je misschien te vroeg hebt getest. In dat geval zou ik dan als ik jou was ook effe wachten met de volgende test totdat je eventueel een paar dagen overtijd bent.
Suc6, ik hoor het wel!
:-* :-* Jen
Hé meiden,
Ook ik moet de 15e ongesteld worden, maar ik heb zo het gevoel zwanger te zijn… Vanmorgen had ik natte plekken in mijn shirt bij m’n tepel, zou dat iets te betekenen hebben???
Ik ben 4 weken geleden gestopt met borstvoeding, maar heb dit niet eerder gehad, dus ik vraag me af of iemand dit herkent??? Vorige keer had ik ook steeds een klein beetje bruin bloed, maar nu helemaal niet, ik word hier zo onzeker van!
chrissie
Manja, heb jij al getest???
chrissie
Chrissie, dat met die natte tepel ken ik niet, en ik heb eerlijk gezegd ook nog nooit gehoord dat je dat kan hebben in het prille begin van een zwangerschap, alleen op latere termijn… Maar op zich lijkt het me niet onlogisch, want als je zwanger bent ondergaan je borsten ook een hele metamorfose waarbij vanaf het begin veel hormonen vrijkomen en zo, dus misschien dat er zo vroeg al een seintje doorgestuurd wordt naar je borsten dat ze al melk moeten afgeven of zo… Maar je zegt dat je net bent opgehouden met borstvoeding, misschien is het nog een beetje “namelk” of “navocht”…? Kan misschien ook… Ik ben geen professional hierin maar ik denk ook maar wat mee…
Manja, ja en en en?? Al getest??
Hee meiden,
Ben ff een tijdje niet geweest, mijn mannetje vond dat niet zo’n goed idee. Ben ondertussen al weer ongesteld geweest dus niets aan de hand… Denk ik, maar nu heb ik alweer iets van donkerbruine uitscheiding en de ongesteldheid van begin november was wel echt bloed, maar niet veel. Kan dan nou de rest komen of heb ik gewoon een vreemde cyclus nu?
groetjes Diaantje
Hee Diaantje,
helaas weet je nu niks helemaal zeker… Het kan zijn dat je cyclus wat door de war is (heb je normaal gesproken een regelmatige cyclus of altijd heel onregelmatig? Want dan is het zowieso al moeilijker om er een peil op te trekken…) en het kan ook een innestelingsbloedinkje zijn. Maar dat is alleen maar gissen, verder kan je helaas weinig anders doen dan afwachten nu… Heb je een (vrij) regelmatige cyclus en ben je volgende maand rond deze tijd v.d. maand nog niet echt ongi geweest (dat het niet echt heeft doorgezet) dan zou ik als ik jou was effe een zwangerschapstestje doen. En is je cyclus heel onregelmatig, dan zou ik je huisarts effe bellen, misschien kan hij/zij je ook wel wat info geven…
iig heel veel succes! :hug:
Jen, bedankt voor je antwoord. Ik weet het ook niet meer.
Heb net besloten zo toch maar even een test te gaan halen, wie weet is er toch al iets te zien op die test…
chrissie
Laat je dan effe weten wat de uitslag is?? Ben evengoed erg benieuwd… Maar als hij negatief is, ga er dan niet te zeer vanuit dat de uitslag nu al helemaal betrouwbaar is, het kan immers ook zijn dat je te vroeg test…
ja, natuurlijk!!!
Bedankt Jen, ik denk dat dat idd het beste is, afwachten.
Vroeger had ik een heel regelmatige cyclus, ik kon gewoon precies op de dag af zeggen wanneer ik ongesteld moest worden. Maar zo’n innestelingsbloedinkje, kan dat nog zo lang duren? dit is in wezen de 2e dag nu, vanaf gistermiddag…
Groetjes Diaantje
Diaantje, ja dat kan zeker effe duren, het innestelen is een heel proces. Je kan zelfs met 6 weken zwanger nog innestelingsbloedinkjes hebben… Sommigen hebben het maar een keertje in het prille begin van de zwangerschap (of helemaal niet, ik had bijvoorbeeld bij deze zwangerschap helemaal geen innestelingsbloed) en anderen hebben het tot de 6 weken een aantal keer…
P.S. Diaantje, wat je effe in de gaten moet houden, is of de bloeding echt aanhoudt en of het meer wordt. Heb je in een paar uur tijd een heel maandverband vol, dan is de kans groter dat het toch je ongesteldheid is. Een innesteling gaat meestal met hele kleine hoeveelheden bloedverlies gepaard… (en alleen met een beetje roze of bruinige afscheiding/bloed, dus als je helder rood bloedverlies hebt is het hoogstwaarschijnlijk ongesteldheidsbloed)
Heb de test in huis…
Ik ben alleen nog wel 2 dagen te vroeg, maar ik kan gewoon niet meer wachten.
Als m’n vriend thuis is ga ik testen, spannend!!!
Duimen jullie voor mij?
Tot later…