hier nog iemand!!!
k ben al dik een week flink misselijk
erg zweverig
zere borsten
raar gevoel in de buik
steken net boven je steek in de zij…
k weet niet…
enneh ook veel hoofdpijn
nog steeds niets aan de hand :thumbup:
mooi zow!!! hopen dat het zo blijft!!!
ik heb trouwens ook het idee dat mijn buik ook al dikker is… of is dat heel gek als ik dat zo zeg…
k heb namelijk een heeeeel smale taile en heel magere taille… of zou dat al veeeeel te snel zijn?
heb net getest maar negatief dus jammer
jah… zeker… misschien te vroeg getest???
ik ga niet testen!!!
ik kijk over een maand of drie wel…
te vroeg…geen idee…ik word altijd standaart de 21ste van de maand ongi…ik voel me wel zwanger,maar ja mijn lichaam heeft me dus blijkbaar goed voor de gek gehouden…
maar je kan toch ookt e vroeg testen??
ik denk ook dat ik zwanger ben… benvaak binnen de maand ongi…maar soms ook pas omde twee maand…
testen kan je al vanaf de eerste dag waarop je normaal ongesteld zou moeten worden .tenminste dat is mij altijd verteld…maar je hebt wel gelijk .ik wacht gewoon nog even en als het over een paar dagen nog niet is begonnen dan doe ik het gewoon overnieuw…
k hoop dat je lichaam je echt niet voor de gek houdt!!!
ik zit ook al met dat probleem en daaro doe ik gewoon geen test!!
Diana en trouwring, je kan inderdaad “officieel gezien” al testen vanaf de eerste dag dat je ongi moet worden. Maar toch heb ik al heel wat verhalen gelezen van vrouwen die op die dag negatief testten, maar (soms zelfs een aantal weken) later alsnog positief! Bij ieder lichaam is het anders hoe snel het HCG-hormoonlevel stijgt bij zwangerschap. Dus de één test “te vroeg” al positief (dat geluk had ik zelf deze keer, ik testte 2 dagen vóór mijn “redday” al positief) en bij de ander geeft de test na 3 weken of zo overtijd pas positief aan. Dus in die zin kan het kloppen wat trouwring zegt en kan het zijn dat je te vroeg getest hebt…
Ik hoop echt voor jou dat je snel een positieve test in handen hebt, ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: gewoon stevig voor je door!! En ook voor jou, trouwring!!!
:-* :-* Jen
ben gisteren dus wel weer ongi geworden. :thumbdown:
He verdorie diana!! Volgende x beter hoop ik!!
:-* :-* Jen
Shit, balen!!! :thumbdown:
op naar de 10de poging
:hug:
aahh… dat is baalunh!!!
tis hier nog allemaal rustig… heel veel misselijk… dus… ik weet niet!!
heb je al een idee wanneer je gaat testen dan? ik :thumbup: voor je
over een maand of twee denk ik… niet eerder!!
Ik ben een september stopper en heb een vraagje over de symptomen, kan het een andere oorzaak hebben?
Ik heb sinds anderhalve week pijnlijke en harde tepels, blaasontsteking, vaginale jeuk en ben erg moe en prikkelbaar!
En laat ik niet vergeten dat ik 13 augustus mijn laatste ongesteldheid heb gehad…
Ik hoop dat het zwangerschapsverschijnselen zijn, maar ik wil geen test halen, heb er al genoeg geld aan besteed…
Groetjes Diaantje
ben je altijd zo onregelmatig ongesteld dan? je bent nml toch wel behoorlijk ver over tijd…je kan ook goedkope testjes doen die je via internet kan bstellen die kosten maar 3,50