Inge, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Nu je banner nog even aanpassen en dan lekker genieten!! :dance:
Ik heb al bijna een week lang last van buikkramp het is net als of ik ongesteld moet worden het is bgonnen na mijn eisprong zou dit ook wat kunnen betekenen.
Begin mij zelf nu alweer helemaal gek te maken :mrgreen:
Hee Mirjam,
Nog eens; bij mij was dat ook het geval, dus wie weet! Maar probeer jezelf niet gek te maken (al is dat moeilijk, dat snap ik heeeeel goed, geloof me!), je kan immers alleen maar afwachten…
Ik :thumbup: :thumbup: en voor je!! Succes, we horen het wel als het raak is!
:-* Jen
Ja natuurlijk hoor je het.
En bedankt voor het :thumbup: en het is nu idd een kwestie van afwachten kan er toch niks aan veranderen
Ben ook gewoon verwend was met Jayden ook meteen zwanger dus je hoopt dat je dit keer ook weer die mazzel hebt.
Ja ik mag me ook best gelukkig prijzen met het zwanger raken. Ik ben na het stoppen met de pil binnen 2 cycli zwanger geraakt. Het ging echter met 6 weken mis, maar een geluk bij een ongeluk was dat het allemaal heel snel ging en dat alles op een natuurlijke manier afdreef, dus ik heb niet gecuretteerd te hoeven worden. En het was in een heeeel vroeg stadium waardoor we nog geen echo’s gehad hadden, alleen een positieve test. Na de miskraam hebben we een maand afgewacht met “klussen” (even mijn lijf op adem laten komen en tastbaar afscheid genomen) en daarna ben ik weer binnen 3 cycli zwanger geraakt, dus ook weer behoorlijk snel. En deze keer ziet het ernaar uit dat het allemaal goed blijft gaan. Ik ben heeeeel blij en dankbaar, want als ik soms verhalen lees van mensen die geen kinderen kunnen krijgen, of al meerdere (of late) miskramen gehad hebben enz enz, bedenk ik me toch wel dat we geluk hebben! Ik vind het heel goed van je dat jij daar soms ook bij stilstaat :thumbup: Ik hoop echt met je mee dat je deze keer die mazzel ook mag hebben!
Hoi Mirjam,
Ik hoop echt voor je dat je zwanger bent. Bij mij begon het ook zo, maar ben helaas vandaag wel ongi geworden… Beetje jammer… Dat je lichaam je zo voor de gek kan houden. Maar weer verder klussen…
Even een vraagje over de innesteling. Als je iets bloed verliest daardoor, ik bedoel als je wat rozig slijm hebt, hoelang kan dat duren? Ik moet aankomende zaterdag pas ongi worden en sinds afgelopen zondag heb ik last van wat rozig slijm en dat is er nu nog steeds. Ik hou mezelf voor dat de ongi gewoon doorbreekt straks, maar ik hoor veel over dat dit ook een innesteling kan zijn.
Hee Marjan,
De mogelijkheid zit er zeker in dat het een innesteling is, aangezien dat het rozig is. En voor zover ik weet kan dat ook langer aanhouden. Maar je weet helaas niks zeker totdat je kan testen…
Ik hoop voor je dat het raak is, iig heeeeel veel succes!!!
hallo,
ik ben net gestopt met mijn pil en ik heb toch rare kwaaltjes ineens :think:
zaterdag de 16e was ik niet meer ongesteld nu heb ik zaterdag,zondag en maandag en gisteren geknutseld zeg maar
ik heb sinds gisteren krampen onder in mijn maag en heb hoofdpijn of nou ja steekjes in het hoofd en een beetje een dof gevoel in mijn hoofd ook moet ik vaak plassen en ben een beetje misselijk en moet ook wel boeren en winden laten.
ik las net dat dat symptonen kunnen zijn van zwangerschap alleen ik kan me niet zo goed voorstellen dat dat al zo snel raak kan zijn :eh:
want als ik van een cyclus van 28 dagen uit moet gaan heb ik ook nog geen eisprong gehad dus kan het toch eigenlijk ook niet?
ook heb ik een beetje een stekend en drukkend gevoel bij mijn schaambotje.
ik kan me niet zo goed voorstellen dat ik nu al zwanger kan zijn dat zou wel erg snel zijn toch?
maar ja je weet het maar nooit natuurlijk.
zijn er ook mensen die hier ook last van hebben of hadden in het begin van de zwangerschap?
en kan het zijn dat het al zo snel raak kan zijn?
als ik mij nog zo voel deze week ga ik maandag maar even naar de dokter het kan natuurlijk ook zijn dat ik gewoon een griepje heb ofzo.
alsvast bedankt voor reacties
liefs diana
Hoi Diana,
Ik had ook al deze verschijnselen toen ik net stopte met de anticonceptie.
Maar ben helaas afgelopen dinsdag ongi geworden . Het kan daar dus ook te maken mee hebben…
:-* Miranda
hallo,
ja ik denk zelf ook hoor dat het daar mee te maken heeft.
we zien wel of ik ongi wordt.
toch ken ik ook verhalen die wel gelijk zwanger waren zoals mijn eigen moeder die was 1 keer de pil vergeten ik ze was zwanger van mij en ze had het niet eens door want ze heeft de pil gewoon doorgeslikt.
en ze was 1 maand gestopt met de pil en was ook al zwanger van mijn zusje.
dus het zou wel kunnen natuurlijk ik denk dat ik gewoon maar moet afwachten op mijn ongi.
en ik moet er niet teveel over na gaan denken anders maak jejezelf gek.
we wachten rustig af wordt ik wel ongi dat op naar de 2e ronde!!
liefs diana
ik dacht dat ik zwanger was…
ik had negen dagen geleden bloederig slijmverlies… maar helaas weer niet
de zoveelste terleustelling…
@Bibi-Jane wrote:
pfff, een hele reeks
Pijnlijke borsten
Grotere borsten
Misselijk van de lucht van kippenvleugels bakken
Betere reuk
Erg zin in ijs
Liefde voor sinasappels
Het ergste, kramp in de kuiten
dit had ik dus ook... maar mooi dat ik weer niet zwanger was......
k ben heel onregelmatig ongesteld.. de ene keer om de drie weken de adnere keer om de zes weken..
nu was et na twee maand nog niet... dus ik dacht yes zwanger.. helaas weer niet
Ik heb gehoord van vrouwen bij wie het na 3 maand zelfs nog ‘niet zwanger’ op het staafje kregen en de maand erna ineens al 4 maand zwanger blijken te zijn
hai meiden …hier is het ook weer spannnend,maar ja net zoals het vaak bij jullie gebeurt…je lichaam kan je weer goed voor de gek gaan houden…we zien het wel.wat er in elk geval wel aan de hand is.
gevoelige borsten.
witte bobbeltjes op de borsten
heb net staan overgeven toen ik tanden aan het poetsen was (getver)
opgeblazen buik
sterk ongi gevoel (krampjes)
de koffie was smerig ! normaal ben ik een koffiejunk
we zien het wel weer…ben altijd standaart de 21ste van de maand ongi dus …
Hee Diana,
Heel veel suc6 en ik ga voor je :thumbup: :thumbup: en dat het raak is!! Laat wel effe weten he!
:-* :-* Jen
beloofd :thumbup:
Spannend!!!
nog steeds niets aan het handje :thumbup:
diana : ook ik zal mijn duimpjes laten overuren maken :thumbup: :kaars: ,ik hoop echt voor je dat het dit keer raak is :hug: :-*