Haha, dan zou het goed kunnen dat wij elkaar kennen, hihhii!
Mijn man is hindoestaans. Durf jij een foto van jezelf te plaatsen, hihihihi!
Op welke school heb jij gezeten??
Ik heb eerst op basisschool de Munt in Tegelen gezeten en vervolgens op Den Hulster in Venlo. Hierbij een foto van mij en mijn hubbie. En jij?
:-* Jen
Leuke foto! :thumbup:
Je komt me helemaal niet bekend voor…
Ik heb op Blariacum en de molenbossen gezeten.
Hier een foto van Sita en mij.
Nee jij komt mij ook niet bekend voor. Maar je lijkt me wel een tof wijffie :mrgreen: Wat een mooie ogen heeft Sita zeg!! :inlove: Echt apart!
Wat is de wereld toch weer klein!! :lol:
Over 5 dagen is mijn NOD. Ben benieuwd. Ben gelukkig niet meer zo vaak misselijk en de ongi pijn in mijn buik is niet meer terug gekomen. Wel heb ik nog steeds best pijnlijke tepels. Ik ben benieuwd. We zullen het zien. Heb verder niet echt last ergens van.
En die ongi pijn en zere tepels kunnen natuurlijk ook zijn omdat mijn cyclus nu anders is omdat ik gestopt ben met de NUVARING. En had ik daarbij een klein griepje…
We zullen het zien…
hellup ik heb een hartslag van 200…net test gedaan en positief!!!
iemand ervaring met clearvieuwtest???
:-* inge
oooh spannend. ik ken die testen niet. maar het klinkt goed.
pfff…ik heb het niet meer joh had dit dus niet verwacht!!!
Wat gaaf Inge!! Nu maar hopen dat de test betrouwbaar is!!
Hee Inge,
Wauw, dat klinkt positief!! Maar de enige manier om het echt zeker te weten is door nog een ander testje te halen (bij de drogist bijvoorbeeld) en die ook te doen. Is die ook positief, dan kun je er wel van op aan. 1 test kan nog “liegen”, maar 2 verschillende testen die hetzelfde aangeven niet!! Dus ik zou voor alle zekerheid nog een testje doen, dan weet je het extra zeker…
Wel effe laten weten als je het zeker weet he!!
ja ik haal morgen voor de zekerheid kruitvat test heb ik goeie ervaringen mee en heb ook nog een test van internet zal ik die ook nog eens doen?
ik ga er maar vanuit dat het positief is want ook al zover over tijd zou haast geen toeval kunnen zijn toch?
pffff…
Inge waauw, mag ik je dan toch al feliciteren? ik denk echt wel dat je zwanger bent hoor! Super leuk! :thumbup: :thumbup: We horen met morgen wel als je nogeen test hebt gedaan!
Je kan ook die internet-test doen, maar als het een test is van hetzelfde merk heeft dat weinig zin… Ik zou echt nog effe een Kruidvat-test halen als ik jou was, ik heb daar trouwens ook goede ervaringen mee. :thumbup:
Ik ben nog even voorzichtig met de felicitaties, ookal is er een grote kans dat het raak is (je bent immers idd al een tijdje overtijd :mrgreen: ) Maar ik ben heeeeel benieuwd, morgen wel meteen laten weten he!
inmiddels van iemand van kok gehoord dat het een prima test is en zelfs de proffecionele test van clearbleu.(staat ook op internet dat het de medische test van clearbleu is.) zij had er goede ervaringen mee dus denk wel dat het echt zo is. heb ineens buikpijn…gewoon van de spanning hihi.
En ook de kruitvat test gelijk positief!!!
:-* :-* :-* inge
gefeliciteerd !
Hee Inge,
Proficiat!!! :: :dance: :dance: :dance: :: Dus nu is het bevestigd, geweldig meid!!!
Heeeeel veel plezier en succes in je zwangerschap!
dankjewel dat zal zeker lukken!!
He Inge!! Van harte gefeliciteerd!! :vlinder: :dance: :dance: :dance: :lol:
van harte gefeliciteerd. hartstikkel leuk nieuws