eerste (mogelijke) zw.schapsverschijnselen.

Aapje leuk dat jullie het weer gaan proberen voor een kindje :thumbup: Ik zag ineens je naam en dacht he die zat ook bij de april 2005 stoppers net als mij :lol: .

Wens jullie heel veel succes toe en hopelijk komt er heeeeel gauw een beebje in de buik bij jou.

:-*

Hoi,

Chantal, hoe is het met jou en Yeline? Wat leuk dat jullie voor een tweede kindje gaan!

Bigsby, de banner komt binnenkort wel hoor, ik wil even deze week afwachten!

Ik heb even niet geschreven want ik voelde me vorige week niet zo lekker, en nog steeds niet optimaal, ben een beetje grieperig denk ik. Ik heb sinds gisteren heel erg kramp in mijn buik en rugpijn, misschien moet ik toch wel ongesteld worden binnenkort…

Ik hou jullie wel op de hoogte.

Aapje

Helaas niet zo positief… jammer! Maar we gaan gewoon door!

Aapje

hallo dames,

hopelijk mag ik ook reageren.

Door hormoon pillen( niet de pil) is me cyclus echt veranderd, normaal zou ik 12e van de maand ongi moeten worden maar door die pillen is alles veranderd.

ik had zondag en maandagochtend hele korte bloedingen gehad en op donderdag super korte.

waarschijnlijk eisprong denk ik dan…?

Dinsdag seks gehad. en woensdag ochtend.

NU klinkt raar maar eerst heb ik wel vaker gedacht ik ben zwanger maarre ik heb gevoel dat me lichaam echt aan vernaderen is, kan dat al zo kort…?

liefs :vlinder:

Welkom Ro, misschien moet je cyclus weer ff op gang komen?

Er zit niks anders op dan toch af te wachten wanneer je ongesteld word, dan zie je pas of het je ei was.

Aapje: balen dat je ongesteld bent geworden :cry:

@bigsby wrote:

Welkom Ro, misschien moet je cyclus weer ff op gang komen?

Er zit niks anders op dan toch af te wachten wanneer je ongesteld word, dan zie je pas of het je ei was.

Aapje: balen dat je ongesteld bent geworden :cry:

hai hai, bedankt…!

ja het is echt afwachten ja.

Ik ben benieuwd…

Nou de eerste verschijnselen die ik merkte waren me borsten . de tepels beginnen zeer te doen en te verkleuren en dat was voor mijn ongi datum.( dit is 2 dagen geleden)

verder werdt ik zeer misselijk 3 dagen voor de ongi datum .

en dat ben ik nu nog :smiley:

Daarnaast bemerkte ik dat ik niet de normale klachten had die ik normaal heb. Mijn klachten zijn erg heftig, maar het vreemde was dat ik nu nergens last van had

ja ja sinds gisteren weet ik dat ik zwanger ben. wat overgens niet geplanned is gegaan en ons totaal verrast heeft. moet ook nog even goed na denken. maar het komt wel goed.

Vrijdag naar de huisarts :slight_smile:

na ik heb zelf niet echt zwangerschaps verschijnselen ik, heb 4 zwangerschaptestener tegeaan gegooit en ze zijn allemaal positief :inlove:

het eenigste wat ik merkte aan mijn lichaam voor mijn nod was dat ik een week van te voorde niet lichtelijke bloed/bruin verlies had wat ik meestal wel heb een wee van te voren

ik wil nog 1 week w8 voor dat ik naar de huisarts ga…want dan is mijn mannetje ook vrij:-D

hallo,

elke keer weer die nod afwachten,

ik ben nu 3 dagen overtijd

die zijn mijn zwangerschapsverschijnselen;

honger en dan 1 hap eten en gelijk vol zitten

beetje afscheiding cremig

rode handpalmen (had ik bij me eerste ook)

niet kunnen slapen

kuitkrampen

echte vlinders in me buik

sterk het gevoel hebben dat het nu echt raak is

wat wel grappig is dat ik bij me eerste zwangerschap me moeder wel uren kon bellen (anders bel ik niet zo heel vaak)

en dat heb ik dus nu weer

ik heb een test gedaan die was negatief maar het was denk ik te vroeg

wat denken jullie zou ik zwanger zijn?

groetjes

Had ook even het gevoel dat het deze keer raak was. Last van misselijkheid, de laatste paar nachten niet kunnen slapen, weinig tot geen hoofdpijn… maar helaas, de :evil: komen er toch weer aan…

Hopelijk heb ik zeer binnenkort ook last van zwangerschapskwaaltjes. :sick:

bij mij is het gisteren door gekomen…

op naar de volgende ronde…

Helaas Alicia en mama, ook op naar de volgende ronde dan maar.

Het hier erg rustig :?

Allemaal wachten op de NOD…

Duurt altijd zo lang he!

:frowning:

Hoi,

Zijn er hier ook meiden die bepaalde verschijnselen hadden voordat je (kon weten) dat je zwnager was?

@Treffertjes wrote:

Hoi,

Zijn er hier ook meiden die bepaalde verschijnselen hadden voordat je (kon weten) dat je zwnager was?

Ik “wist” bij elke zwangerschap al een paar dagen na m’n ei of er een bevruchting had plaats gevonden…

Maagzuur

weeig gevoel

licht misselijk

witte/cremige afscheiding

Gevoelige (.)(.)

Afvallen ondanks “goed” eten :roll:
  • Pijnljke borsten (vanaf conceptie!)
  • 3 dagen voor :twisted: day: ontzettende buikpijn alsof het kwam en dan niks komen…

Puntje 1 voorlopig alleen nog bij nummer 1, nu heb ik er geen last van, maar puntje 2 was weer precies hetzelfde!

hoi dames ,

Ik heb al vanaf de conseptie , wat vermoedelijk ook de dag was van mn eisprong last van waterige afscheiding.dit heb ik normaal nooit zoveel en zolang. het is niet wit maar gewoon doorzichtig.

verder heb ik nu sinds een week last van mn borsten vooral mn tepels branderig.Dit heb ik helemaal nooit ook niet bij mn vorrige zwangerschappen. grotere bultjes erop.

erg zeurende liezen en af en toe buik en rug.

heel erg moe chagerijnig en emotioneel.

en erg veel dorst , normaal drink ik veelste weinig.

ik heb een sterk vermoeden dat ik zwanger ben…maar omdat ik vermoed de 4e mn eisprong te hebben gehad wil ik nog een paar daagjes wachten voordat ik test.

ben natuurlijk erg ongeduldig…en zou het liefst nu al weten of het zo is.

daarom vroeg ik me af wat jullie denken?herkent iemand deze symptomen?en dan met name die waterige afscheiding , want ik lees overal bij zwangerschap dat het juist wit of cemerig moet zijn.

:-* inge

Hoi Dames,

Ik had even een vraagje aan de “deskundige” onder ons:

Na hoelang na de ovulatie hadden jullie last van zwangerschapsverschijnselen? Het is nu 10 dagen na mijn ovulatie en voel lichte menstruatie krampjes en heb zo’n jeuk aan mijn rechter tepel, ja :oops: net alsof er allemaal kruimeltjes ofzo in mijn bh zitten…

Komt dat jullie bekent voor?

Liefs Miranda

Ik merkte 5 dagen na de ovulatie al wat lichte “klachten”. Maar was er ook wel erg op gefixeerd. Heb alleen dus nog nooit last gehad van kruimels in mijn bh! :mrgreen:

@kantjeboord wrote:

Ik merkte 5 dagen na de ovulatie al wat lichte “klachten”. Maar was er ook wel erg op gefixeerd. Heb alleen dus nog nooit last gehad van kruimels in mijn bh! :mrgreen:

Ze zijn er ook niet maar het voelt zo hihi, soms heb je wat kruimeltjes in je bed, van een ontbijtje in bed bijvoorbeeld en dan wordt je toch ook gek van de juik enzo? Dat gevoel heb ik dus… Hihi