ik probeer me niet te richten op alles wat onder zwangerschapsverschijnselen zou kunnen vallen. ik merk dat ik me nu veel bewuster ben van mijn lichaam waardoor ik allerlei kwaaltjes/symptoompjes ontdek maar waar ik eigenlijk niet van weet of ik die vroeger ook al had rond mijn ongi.
ik probeer mezelf gewoon te behoeden voor een maandelijkse domper. als ik een positieve test in mijn handen heb dan ben ik pas overtuigd.
Ik denk het wel dat dat alleen via internet kan maar dat is toch makkelijk niet? Het wordt gewoon in een witte bubbeltjes envelop opgestuurd dus niemand weet wat erin zit ofzo en de verzendkosten zijn ook niet echt veel. En ze komen redelijk snel aan. Je kan het bedrag gewoon oerschrijven, je moet geen visa of dergelijke hebben. Mijn vriendin heeft er laatst een hele resem gekocht, die betaalde zich ook bijna blauw aan de predictors enzo…
als er zondag geen :twisted: :twisted: zijn dan ga ik testen. wordt spannend de komende dagen
helaas… hier zijn de duivels al langsgeweest :evil:
volgende ronde beter hoop ik…
balen he meid. wie weet wat een nieuwe ronde brengt
zeker balen, ook omdat ik het toch niet helemaal aan zag komen. met al 12 dagen flinke ongi pijn (vanmorgen helemaal) zonder ongi trok ik me er vandaag ook weinig van aan. helaas om 12 uur vanmiddag, midden op het werk kwamen ze toch langs. nieuwe nod, 4 oktober ?
Kaela,sht, sht, sht, meid!! Echt balen zeg! Ik had ook nog een beetje goede hoop voor je deze keer, maar helaas…
Ik heel hard voor je dat het volgende x wel raak is! :hug:
Ellen, spannend meid!! Ik hoop voor je dat je zondag een positieve test in handen hebt!
:- :-* Jen
Hoi hoi,
Ik ben nieuw hier.
Ook ik zit zwaar in twijfel of ik zwanger ben of niet…
Ik ben nu net 2 weken gestopt met de Nuvaring en heb nu al 3 dagen krampen in mijn buik, ook ben ik de hele dag af en aan misselijk. Moe, en heb hoofdpijn. Maar ik voel me niet ziek ofzo…
Mijn buik borreld, moet veel plassen maar ook veel downloaden zeg maar.
Ook mijn humeur kan zo veranderen, de ene keer ben ik nog chagerijnig en kort daarop kan ik zo in janken uitbarsten. En de katten zijn niet bij me weg te slaan en liggen de hele tijd te trappelen op mijn buik. Mijn afscheiding is nu ook wit. En ik heb meer van die bobbeltjes op mijn tepelhof.
Ik snap er niets van! Ik zou het nu toch niet al zijn?!!
Ik ben 21 aug licht ongi geworden.
Dat kan toch niet? :shock: Houd mijn lichaam me zo erg voor de gek? En kan ik zo snel al die verschijnselen hebben??
Waarschijnlijk wel… Ik heb net een test gedaan en die gaf aan dat ik niet zwanger was of zou ik te vroeg zijn… :?
Hee Manja,
Hmm :think: …dat zou wel erg snel zijn idd… 21 aug is 2 weken geleden! Tja, als je een hele korte cyclus hebt, misschien…Of dat bloedverlies van 21 aug is toch geen ongi, maar innesteling geweest, kan natuurlijk ook. Maar ik zou toch nog effe 2 weekjes afwachten voordat je weer test als ik jou was…
iig suc6 en we horen het wel!
:-* Jen
ik ben ook maar weer eens tussen de kwaaltjes gaan zoeken maar ik kan nou niet echt zeggen dat ik er 1 heb allemaal zo lekker vaag.
PFFF…ik zit alweer op dag 51 van mn ''syclus". en ik heb 9 dagen geleden al eens getest en toen was het negatief. Ik heb nooit een regelmatige syclus gehad dus dit is niks byzonders voor mij hoor maar omdat ik bij mn vorrige zwangerschap er pas bij 18,5 week achter kwam dat ik zwanger was…zitik nu toch steeds wel een beetje in spanning …nou ja spanning het is zo onzeker zo als je niet weet wanneer je ongi gaat worden en wanneer je eisprong is. bleh ik ben toch al zo ongeduldig . maar ik koop mn ook scheel aan testen dus nog maar een weekje wachten dan zou de test als ik zwanger ben toch wel positief aangeven?
Wel heb ik sinds een tijdje hele slijmerige dunne doorzichtige afscheiding …zou dat iets kunnen zijn denken jullie?
Ik heb geen haast met weer zwanger worden hoor wat ik heb al een heerlijk kereltje waar ik volop van geniet op het moment…maar ik wil gewoon in het geval dat het zo is er gewoon een beetje op tijd bij zijn…haha
:-* inge
helaas gisteren negatieve test en vandaag zijn de :twisted: begonnen.
jeetje balen ellen !!!
:-* inge
Inge, dat is inderdaad vervelend, zo’n onregelmatige cyclus. Je weet dan nooit precies waar je aan toe bent. Misschien ook een tip voor jou (mocht je nu niet zwanger zijn): ovulatietesten. Heb ik ook gebruikt om me te helpen zwanger te raken. Het zijn een soort van zwangerschapstesten (zelfde principe, met 2 streepjes) alleen geven ze aan wanneer je ovulatie eraan zit te komen (24 - 48 uur vantevoren). Dan kun je daar beter op inspelen met klussen . Ik zal je effe pb-en waar je ze kunt bestellen.
Het is wel heeeel lang geleden sinds je laatste ongi hè! 51 dagen, sooww…
Als je echt zwanger bent, dan moet de test nu inderdaad wel positief aangeven! Doet -ie dat niet, dan is het misschien een idee om er mee maar je huisarts te gaan? Onregelmatige cyclus, okee. Maar 51 dagen is wel heeeel lang… Hou ons in ieder geval op de hoogte, okee?
Ellen, jammer Volgende ronde beter, ik voor je!!
:-* :-* Jen
Het is nu 3 dagen later en ik heb nog steeds ongi krampen in mijn buik. Heb dit hele weekend plat gelegen. Zo moe was ik, verschrikkelijk hoofdpijn en als ik al een stap verzette begon mijn buik te krampen. Ik was er echt ziek van.
Vraag me echt af of ik zwanger ben.
Het voelt echt alsof ik heeeel erg ongesteld ben. Maar dat word ik pas over ongeveer 2 weken.
Ben benieuwd…
oja… en helaas ook nog af en aan misselijk… blegh
Oooh Manja, dat klinkt wel positief… Dat had ik dus ook, en anderhalve week later kreeg ik de positieve test! Ik hoop het voor je
suc6 dames !
ik mag nog anderhalf week wachten voor het klussen.
Jensie
Ik hoop het ook!!! Jammer dat ik zo lang moet wachten tot het echt testbaar is
Ja dat ongeduld ken ik :mrgreen: maar als je eenmaal mag testen en de test zal een keer positief zijn, dan is het het geduld waard geweest! Ennuh… je kan verder ook weinig doen, het is heel frustrerend maar je moet wel afwachten… Suc6 !!
Ik houd er in elk geval stiekem al een beetje rekening mee. Ik denk om wat ik eet en ben gestopt met roken. Je weet het maar nooit natuurlijk.
Ik ga er eigenlijk niet van uit, maar een klein stemmetje in mij zegt van wel, maar dat zou wel erg snel zijn al… Maar dat zou ons wel heeeel erg blij maken!! :dance: