o dan ben ik dus echt de enige die een beetje krap zit soms :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: …
:-* Jen
het is dat ik extra heb gewerkt hoor, anders had ik het ook niet gered. zo vaak gehad dat ik nog 3 weken (serieus) met 38 cent moest doen :shifty: :silenced:
o okee, dan hoef ik me misschien toch niet te schamen :mrgreen: Bij het maart-mama topic (waar ik ook schrijf) heb ik namelijk het idee dat iedereen behalve ik supergoed in de slappe was zit. Af en toe lees ik van anderen wat voor geweldige gloednieuwe dure spulletjes er weer zijn gekocht. Niet dat ik het erg vind dat wij alles 2de hands hebben hoor. Ik zie er geen verschil tussen, want onze spulletjes zijn net zo goed, schattig en degelijk als nieuw spul, en niemand ziet dat het al eens gebruikt is. Maar het geeft me wel een beetje een bedreigd gevoel. Ik ben dan snel bang dat mensen me zien als armoedzaaier en niet snappen waarom we eigenlijk aan kinderen beginnen… Ik zie het zelf niet zo, maar ik weet dat er mensen zijn die zo in elkaar zitten dat ze er zo kortzichtig tegenaan kijken, snappie…?
of iets nou nieuw is of 2ehands, als het toch degelijke spullen zijn wat is dan het probleem ? mensen moeten idd niet zo kortzichtig zijn.
enneh, ik ga waarschijnlijk vandaag toch even een testje kopen, kan niet meer wachten (ook al ben ik bang voor een negatief resultaat). kan het trouwens dat je in het begin van je zwangerschap (zo’n 4 weken?) gewoon nog tijden hebt waarin je je buik gewoon goed in kan trekken en dat het echt lijkt alsof je niet zwanger ben omdat ie weer plat is ? Dat wisselt bij mij nogal eens af met een opgeblazen buik.
Ja, het is volkomen normaal dat je je buik in het begin nog gewoon kan intrekken hoor. Er zijn zelfs zat vrouwen die met de 15 weken zelfs nog een platte buik hebben! Da’s bij iedereen verschillend. Ik heb al een buikje van mezelf, dus ik zie er zowieso al sneller zwanger uit :mrgreen: maar hij begint nu ook al te groeien, en dat is best snel…
Oooo ik ben zooo benieuwd naar je test…Bedenk wel dat je vandaag nog een behoorlijke kans op een negatieve test hebt omdat je pas 2 dagen geleden getest hebt. Meestal staat op de bijsluiter van de test het advies om bij een negatieve test 3 dagen te wachten op de volgende test. Maar wie weet, toch? Als je het echt duidelijker wil weten, moet je de digitale test van Clearblue halen, die heeft een schermpje waar gewoon “zwanger” of “niet zwanger” op komt te staan. Dus geen gedoe meer met je scheel kijken op streepjes… Op die manier ben ik er ook achter gekomen. Die testen zijn wel wat duurder; ze zitten met 3 in een pak en kosten 20 euri… Maar dan heb je er wel gelijk 3! Dus in verhouding kosten ze hetzelfde als een gewone test, alleen zijn ze duidelijker!
ja ik weet dat het alsnog negatief kan zijn, maar ik had me 2 dagen terug in de tijd vergist en had dus niet toen maar vandáág mijn NOD. geldt dat dan alsnog, dat het negatief kan zijn omdat het 2 dagen later is, ondanks dat vandaag mijn NOD is ?
tja dat maakt de kans wel kleiner dat het daarom negatief kan zijn, maar het geldt evengoed nog… Maar ook dat is bij iedereen anders, ik heb zelf 2 dagen vóór mijn NOD positief getest, maar er zijn ook vrouwen die pas na een week overtijd genoeg HCG-hormoon aanmaken om de test positief te laten kleuren. Dus je moet je eigen gevoel daar een beetje in volgen…
eoeoeooe spannend ik lees het dalijk/strakjes wel!! Ennuh… niet teveel drinken he, dan wordt de eventuele concentratie HCG weer minder…
:-* Jen
ja dat had ik zaterdag gedaan, in 3 kwartier tijd (werd om 7 uur wakker en moest om kwart voor 8 vertrekken) 8 glaasjes water gedronken, samen met dat het te vroeg was was de test natuurlijk negatief…niet meer doen dus :mrgreen:
Sht echt mega-baluh Dan kan je er voor jezelf het beste vanuit gaan dat het deze keer niet raak is… Mocht je ongi nog 3 dagen uitblijven, probeer dan nog eens te testen. Zou het dan alsnog positief zijn, dan is het een hele fijne verrassing. Maar de kans is helaas groter dat het deze keer niet raak is, want bij de meeste zwangeren is het HCG-hormoon al te signaleren vanaf de dag dat ze eigenlijk ongi moeten worden (al is dat niet bij iedereen het geval)…
Ik :thumbup: en evengoed nog voor je dat het alsnog raak is, maar zo niet: heeeel veel succes de volgende ronde en dat je maar snel zwangerig mag worden!! Hou me op de hoogte he meid!!
Ik weet precies wat je bedoelt. Voordat ik zwanger raakte was er ook een maand dat ik een week overtijd was voordat ik ongi werd… Toen de testen steeds negatief bleven aangeven, had ik ook zoiets van : “Ja, laat die :evil: :evil: dan ook gdverdmme komen!! Dan kunnen we tenminste door naar de volgende ronde. Nu kunnen we helemaal niks!” Die onzekerheid van wanneer de :evil: nou een keer komen is echt killing, ik weet het… Ik leef met je mee en ik hoop echt voor de dat je snel je duidelijkheid hebt, want dit is natuurlijk ook niks he meid! :x
ik ga nog 3 weekjes (aangezien mijn cyclus ook eens tot 47 dagen op zich liet wachten :shock: ) wachten en mocht ik dan nog nie ongi (en niet zwanger) zijn ga ik naar de HA. het voelt nog steeds alsof mijn buik op ploffen staat (alsof ie al helemaal uitgerekt is) , en heb nog steeds last van die ongi-pijn en opgeblazen buik… verder is mijn afscheiding toch echt al 3 weken lang wit/geel terwijl het normaal de meeste tijd van de maand toch echt bruin is, zeker als ik ongesteld moet worden maar hier dus totaal niks bruins te zien…om de een of andere reden krijg ik hier toch weer hoop door, maar het was hetzelfde als zaterdag…
Bij mijn zwangerschap was mijn test ook steeds negatief totdat ik ruim een week over tijd was! Wel zwanger dus hoor! Heb toen idd ook wel 's ochtends getest, heb toch het idee dat dat beter is zeker in het begin.
Zou gewoon over drie dagen nog s testen hoor, je ziet het… het kan gewoon!
Heb ff met jullie mee zitten lezen en Kaela Het beste is om smorgens vroeg met de ochtend urine te testen dus ik zou anders gewoon nog even een paar dagen wachten en dan weer opnieuw testen.
Ik hoop echt voor je dat je gelijk hebt en dat het zwangerschapskwaaltjes zijn, kaela !! Hopelijk lijkt je HCG-level op dat van muts en test je over een klein weekje positief!!
Hallo, hier ook nog eens snel een bericht van mij.
Wanneer je de ‘normale zwangerschapstests’ uit de winkel te duur vind worden, kijk dan eens bij Matcare, ze verkopen er in setjes van 3 voor een paar euro en ze werken perfect hoor. :lol: Voor minder geld kan je dus eventueel meer testen.
Hier is alles wel goed, soms nog wel wat misselijk maar voor de rest gaat het wel, mag pas eind september naar de gyne dus dat duurt nog wel even.
Kan je die matcare testen alleen via internet (even op hun site gekeken) bestellen ? Want zie ze nergens in de winkel, ze zijn wel lekker goedkoop zeg. Zometeen weer voor het eerst na de vakantie aan de bak, dat wordt nog wat, want heb maar een paar uurtjes geslapen door de misselijkheid en buikpijn :eh: Omdraaien is soms erg pijnlijk (steken en vlagen van misselijkheid) en als ik overeind wil komen lijk ik eerst alles wel weg te moeten zuchten. :think: lijkt wel of ik steeds meer problemen krijg, of ik wil het gewoon te graag en ze zijn er helemaal niet ?