Hai,
Gisteren spotte ik opeens een paar grijze haren dicht tegen mijn oor. Ik vind dit wel schrikken ben er pas 34. Ga ik,er nu alsmaar meer krijgen? :shock:
Zo vroeg is dat niet hoor… 8) :hug:
En wil je ze niet, dan zou ik gaan verfen… ik heb volgende week geen enkele grijze haar en ben 41
@ICL wrote:
Zo vroeg is dat niet hoor… 8) :hug:
En wil je ze niet, dan zou ik gaan verfen… ik heb volgende week geen enkele grijze haar en ben 41
Ik hou niet van dat chemische van verven :?
Zou dat met henna ook verdwijnen?
Weet jij soms of ik er nu alsmaar meer ga krijgen? :think:
@Ilse78 wrote:
@ICL wrote:Zo vroeg is dat niet hoor… 8) :hug:
Ik hou niet van dat chemische van verven :?
Zou dat met henna ook verdwijnen?
Weet jij soms of ik er nu alsmaar meer ga krijgen? :think:
Hoeft niet, mijn man heeft ook echt maar een paar grijze en die heeft ie al een tijdje en het wordt niet grijzer, hij is 31
Maak je je hier nu heel serieus druk om? Het is maar een grijze haar. Niets staat je gezondheid in de weg. Je word er niet minder oud door, je word er niet ziek van. Kortom er veranderd niets.
Verven kan, hoeft niet. Ik heb al heel lang grijze haren. En verf het ook niet. Met henna zie je dat de grijze haren niet gedekt worden. Dus dan blijf je ze zien volgens mij. Dan worden ze wat oranje.
Zijn je ouders heel grijs? Dan is de kans dat jij het zo krijgt ook groot.
ik heb er al een aantal sinds ik een jaar of 18 ben… het worden er niet snel meer (wel iets natuurlijk) Ik ben nu 32.
Zelf zie ik het niet eens, en verven om iets te verbloemen vind ik onzin…
de kapper valt het wel op en zei " joh, je zou het moeten verven, ik zie grijze haren" … nou, ik moet gelukkig niets
het hoort er bij, is niet levensbedreigend… lekker laten zitten dus
henna maakt ze indedaard alleen maar opvallender (tenminste bij donker haar)
Ik ben 36 sinds 3 maanden en heb ook al enige tijd wat grijze haren, bij mijn slapen en aan de kruin van mijn voorhoofd… So what… vind het absoluut niet boeiend. Ik verf soms als ik zin heb, maar ook vaak zat niet. Vind het wel wat hebben eigenlijk. :mrgreen:
Heb ik daar nou echt verFen geschreven? :o Komt vast door al die grijze haren :silenced: .
Maar goed, wat de anderen ook zeggen: het is niet levensbedreigend, het is een normaal proces en of je er meer krijgt en hoe snel is o.a. genetisch bepaald.
Ik had volgens mij de eerste grijze haren rond mijn 25e. Een jongetje bij mij in de straat is nu 8 en had zijn eerste grijze haren al voor zijn 4e :shifty: .
@Ilse78 wrote:
Hai,
Gisteren spotte ik opeens een paar grijze haren dicht tegen mijn oor. Ik vind dit wel schrikken ben er pas 34. Ga ik,er nu alsmaar meer krijgen? :shock:
Yep, meer en meer of niet…ik ben nu ook 34,maar heb ze echt al een tijdje hoor. Leerde mijn man kennen toen hij 26 was en die had ze toen al (valt wel op met zwart haar).
Bij mijn man is het wel hard gegaan, die is nu 40 jaar en echt duidelijk een stuk grijzer geworden.
En… Ben je al een beetje aan het idee gewend…?
Zonder gekheid: ik heb ze nog niet, maar ik ben ook zeker niet van plan om tegen die tijd mijn haar daarom steevast te gaan verven. Als je dat gaat doen, blijf je ermee bezig (steeds uitgroei moeten wegwerken) en je haar wordt er uiteindelijk niet mooier of gezonder van; ik heb dan liever mooi, natuurlijk, gezond grijs haar dan een bosje onnatuurlijk vlassig ‘doodgeverfd’ haar.
Af en toe een ander kleurtje schuw ik overigens niet hoor
Je kan het verven, maar volgens mij heeft het merendeel wel een aantal grijze haren.
En ja het is genetisch of het doorzet in meer of dat het hier bij blijft.
Ik heb al 20 jaar mijn eigen haarkleur niet gezien dus ik zou niet weten of ik grijze haren heb, maar als ik een gok mag doen dan denk ik het wel…ben nu 38 en als ik af en toe de uitgroei zie dan kleurt dat wel wat grijs. Maar ik verf het niet om het te bedekken, dat doe ik al sinds ik 18 ben en toen had ik nog geen grijze haren.
Ik ben al heel lang grijs. En geen haar op mijn hoofd die grijs door het leven wil, dus ik laat het elke 6 weken verven bij de kapper. Zij gebruiken goede producten zonder Amonia, ik heb toch een mooie bos haar gekregen. :mrgreen: Ik zou nooit meer anders willen.
Ik had op mijn 26e al een grijze lok (net zoals mijn moeder en oma). En verf het dan ook al een hele tijd. Als ik nu de uitgroei zie, zou ik volgens mij voor een groot gedeelte grijs zijn, ik ben nu 36. Aangezien ik van mezelf donker ben, verf ik het, omdat het anders wel heel erg anders is. Mijn kapster gebruikt verf zonder ammonia.
Ik ben 29 jaar, en werd al grijs op m’n 27e.
Natuurlijk niets ergs aan, maar wel als je nog maar zo jong ben vind ik.
Ik hou absoluut niet van verf, maar ze zijn er nu toch écht niet meer allemaal uit te trekken. Ze vallen ook erg op omdat ik erg donker bruin haar heb…
Dus…ik zit een beetje met het zelfde dilemma. Waarschijnlijk ga ik mijn neef achterna die op z’n 34e al totaal grijs was. En om nou op m’n 34e grijs te zijn…nee :?
Ik zou alleen zo graag mijn eigen haarkleur willen houden, maar ben bang dat het altijd ‘nep’ word met verven.
Ik verf het al sinds mijn 24ste…
en ik ben echt grijs :?
maar verf alleen de uitgroei… :thumbup:
tot overmaat zag ik een grijze haar in mijn wenkbrauw :shock:
@Gab wrote:
Ik verf het al sinds mijn 24ste…
en ik ben echt grijs :?
maar verf alleen de uitgroei… :thumbup:
tot overmaat zag ik een grijze haar in mijn wenkbrauw :shock:
Die kun je toch ook verven. Er is speciale verf voor wenkbrauwen, binnen 2 minuten zie er weer 10 jaar jonger uit :lol:
lang leve de pincet haha
Hier ook al grijs aan het worden sinds mijn 26ste (nu 34) en ook regelmatig laten verven. Want anders ben ik grijzer dan enkele collega’s van 50+ :lol:
Ik heb er nog nooit op gelet haha. Ben blond, dus ik denk dat het dan veel minder opvalt. En daarbij, kleur ik mijn haar elke 2 mnd bij. Zou het dus niet grijs laten worden :oops: Vind het persoonlijk nogal ouwelijk. Maar dat is ieder zijn smaak
Hier nog niks. Ik lijk op mijn vader en hij is pas nu een beetje grijs aan het worden. Hij is 62, ik ben nu 38, dus dan heb ik nog even. :mrgreen: (even afkloppen)
Overigens zou ik het wel verven als ik nu al grijs zou worden, maar niet bij 1 of 2 haren.