Eerste grijze haren

Ik heb ze ook al sinds een paar jaar.

In mijn wenkbrauwen trek ik ze met een pincet eruit.

Ik kom ze ook steeds meer tegen.

Ook heel donker haar dus zichtbaar, maar het ergert me niet geloof ik. De lijntjes in mijn gezicht ook niet. Heb ongeveer 35 jaar gedacht dat ik een meisje was, inmiddels begin ik me meer een volwassene te voelen :wink:

Maar als je je er aan ergert: verf erin, klaar voor een tijdje :angel:

@lydia wrote:

Ook heel donker haar dus zichtbaar, maar het ergert me niet geloof ik. De lijntjes in mijn gezicht ook niet. Heb ongeveer 35 jaar gedacht dat ik een meisje was, inmiddels begin ik me meer een volwassene te voelen :wink:

Met 3 kinderen, rode lippenstift en hoge hakken… Wat grijze haren en lijntjes, ja dan ben je op zijn minst volwassen :mrgreen:

Wat breng je het weer grappig Lydia :thumbup:

@lydia wrote:

Ik ben nog steeds een meisje :dance: :dance: :dance:

Ik spotte mijn eerste grijze haar rond mijn 25ste.

Inmiddels ben ik 30 en zijn het er wel wat meer geworden.

Zie het alleen bij mijn uitgroei soms, want ik verf ze elke 6 weken. 8)

Ik zou me er ook niet al te druk om maken hoor.

Ik heb soms ook echt wel een aiii-momentje, maar denk altijd maar zo (zo vond ik het ook vre-se-lijk om 30 te worden), mag blij zijn dat ik het überhaupt mag meemaken.

Dat klinkt wel heel zwaar, maar je snapt vast wat ik bedoel.

Ik weet niet of mijn stress/burn out periode er debet aan is maar ik ontdekte er ineens best veel de afgelopen dagen. Het lampje boven de wastafel geeft ook voor eerst in tijden weer goed licht dus dat hielp ook niet.

Ben nu 45 maar tekenen van ouder worden zijn soms wel confronterend.

Roel is zo lang ik hem ken al grijzend en dat is nu een jaar of 10 en hij is vier jaar jonger dan ik.

Dank voor de leuke reacties. Ik ben er inmiddels aan gewend

:mrgreen: het was gewoon even schrikken omdat het nog de ver van mijn bed show was . Afwachten dus en er anders een kleurtje opzetten( zonder ammoniak) :smiley:

Al voor mijn 20ste de eerste grijze haren. En het is dat ik zo’n onbestendig kleurtje had waardoor het niet zo opviel. Itt bij mijn broers en zussen die veel donkerder waren. Mar ik was dus al heel vroeg bijna helemaal grijs.

Nooit overwogen het te laten verven. Grijs worden hoort erbij. Ook al zouden we dat bijna vergeten doordat de meerderheid zijn haren verft en zelf denk nog steeds maar enkele grijze haren te hebben.

was nog geen dertig toen de eerste grijze haren al kwamen. heb ik van mijn vader, die was ook al vroeg grijs. af en toe verf ik het maar met de gewone pakjes uit de drogist red ik het vaak niet meer. soms dekt het niet meer of ander komt het er al gauw door heen.

alleen met gelegenheden of als het me tegen staat verf ik het. het hoort erbij ja, liever dit dan kaal worden

:lol: Ik ben 35 en ja, ook wel ergens op mijn hoofd een plekje waar wat grijze haren zitten. So? Van mij mogen ze. Om dat beetje grijs maak ik me niet druk.

Als het nou echt heel erg zou worden (als in dat het grijs de overhand krijgt), dan zou ik waarschijnlijk voor een kleurtje kiezen. Maar ook dat zou afhankelijk zijn van de tint van mijn grijze haren. Sommige mensen hebben erg mooi grijs haar vind ik.