Eerste echo goed... p.5

Gefeliciteerd :dance:

Noortje ik blijf gewoon voor je duimen!



Ik kan me wel voorstellen dat je ook niet op extra onzekerheid van een echo zit te wachten.

Maar voor jou even mijn positieve verhaal: bij deze zwangerschap had ik ook bloedverlies in het begin. Ik kreeg wel meteen echo’s (vanaf innesteling tot en met de 3 weken erna) en ze kunnen dus echt NIETS zeggen. Ook niet als er wel een vruchtzakje te zien is, want dat zegt gewoon zo weinig…



Maar ondanks dat bloedverlies hier dus een hele goede zwangerschap! Ik hoop voor jou op hetzelfde :-*

Lieve Noor.



Ik kan me je onzekerheid helaas heel goed voorstellen… Maar zolang het geen helder rood bloedverlies ( en zelfs dan zegt het nog niks ) is moet je je geen zorgen maken… En bruine afscheiding heb ik ook… Het hoort er ook beetje bij… Maar kan me voorstellen dat je zo afwachtend bent… Ik ga onwijs voor je duimen… En zal vanavond een roze kaars voor je aansteken…



:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :hug: :kaars:

Straks om 11.20 uur kan ik naar de poli in Almelo.

Ik wil toch even een gesprek één-op-één met de gyn, ook ivm mijn auto-imuunziekte…



Ik denk dat ik dan ook een echo krijg, dus even :pray: :pray:

Ooooh spannend!!! :pray:

Mag ik vragen rond hoeveel weken je andere 3 zwangerschappen mis gingen? :oops: :-*

1e met 12/13 weken

2e met 7 weken (maar hier ben ik voor mijn gevoel te vroeg geweest… :cry: )

3e met 8/9 weken



De 2e en 3e zo vroeg, omdat ik toen al bij de gyn liep en dan krijg je direct al echo’s en ik wilde geen herhaling van de 1e mk meemaken. Toen ben ik letterlijk leeggebloed! Met spoed naar het ziekenhuis, enz…Dus zo snel mogelijk curretage na bericht dat het niet goed was…

Noortje ik duim voor je!

noortje, ik duim ook voor je

:pray: :pray:

Oh lieve Noor wat spannend meis… Ik duim voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

:thumbup: :thumbdown: :pray:

Noortje, ik :pray: voor je dat alles goed is. Het moet gewoon ! :pray:

:kaars:

Spannend zeg! Ik hoop dat je vanmiddag goed nieuws kunt brengen. :pray:

Nou meiden,





Hubbie en ik zijn toch wel blij vertrokken bij de gyn. :dance:

Een echo met 5 weken is toch wel erg vroeg om een hartje te zien, maar wat we wel zagen was een mooie baarmoeder met vruchtzak, goed ingepakt… Een heel klein ieniemienie wit puntje :inlove: …



Voor een zwangerschap van 5 weken zag het er zo mooi uit! De gyn was supertevreden…



Het bruinverlies kwam door het innestelen in combinatie met de Fragmin (=bloedverdunner), geen reden tot zorg dus…



Hier is de onzekerheid nu in gezonde mate aanwezig ipv ongezonde mate :doh: , die ontzettend gekke idiote spanning is minder, gelukkig. Nu gewoon afwachten en over 2 weken heb ik weer een echo! (De gyn zei: Als je zo lang kunt wachten… :mrgreen: )





Liefs,

Noortje

Wat een goed nieuws zeg! Fijn hoor !! :-*

Fijn meid!



Het is jullie gegund, hopelijk zie je over 2 weken een mooi kloppend hartje!



Gr Dune

Yay! :dance:



Hah, voor je het weet heb jij ook ‘zadel-pijn’! :lol:

super,

dat de komende 2 weken maar snel voorbij gaan voor je



(ga je nog examen doen? is toch deze week of volgende week)

Gefeliciteerd! :dance:

Fijn nieuws Noortje!



Geniet!!! :-*

@boefje wrote:

super,

dat de komende 2 weken maar snel voorbij gaan voor je



(ga je nog examen doen? is toch deze week of volgende week)




Ik heb de boeken al een week op de tafel “liggen”… :oops:

Doe wel een poging, maar ik denk dat ik me nu al voor juni kan aamelden… maakt me eigenlijk ook helemaal niets uit… :mrgreen: