Eerste echo goed... p.5

Van harte gefeliciteerd…



Wat een super mooi begin van 2008 :dance:

Van harte gefeliciteerd! Ik zal ook heeeeeeeel hard voor jullie duimen dat alles goed mag gaan.

:pray:

JIPPIEEEEEEE :inlove: :mrgreen: Wat een super uiteinde van het jaar!!! Geen champie voor je maar ow wat is dat het waard!! :dance: Ik kan niet wachten voor je tot het eindelijk 10 weekjes verder is en je een mooie echo hebt gehad!! :-*

Wauw gefeliciteerd :dance:



Groetjes Suzanne en

wowwwwwwwwwww wat een geweldig nieuws en wat een leuke tijd van het jaar om een positieve test te hebben!

Nou hier wordt volop geduimd voor een mooie en gezonde zwangerschap!!! :-*

gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance:

Gefeliciteerd!



Liefs Moirah

Wat goed nieuws!! Gefeliciteerd meid het is je gegund hoor :smiley:

Wat een fantastisch nieuws!



Hopelijk gaat alles voorspoedig!



Gefeliciteerd!

Oh… dank jullie wel voor alle felicitaties…





Maar ik ben zoooooooo onzeker. Ben gewoon misselijk van de spanning ipv de zwangerschap. :cry:

Sinds gisteren heb ik met afvegen verkleuring op het papier… en vandaag ietsje meer. Het is geen helder bloed, het is bruin, misschien nog een nasleep van de innesteling?

Ik wil zo graag geloven dat het goed zal gaan… :pray: :cry:



Ik weet het niet meer…

Kan me voorstellen dat je na 3 mk met een héle grote angst zit, dit moet erg moeilijk zijn voor je, … :hug:

Bruinverlies is inderdaad niet zorgwekkend in het begin (had ik ook), maar bij ieder verschijnseltje wordt jij uiteraard erg onzeker, en dat ben je sowieso al… :?

Ik kan alleen maar heel hard blijven duimen voor je, het is je zo gegund! :hug: :-*

Noortje :hug:

Ik duim voor jullie dat het goed zit :pray: .

:-*

Oh meis wat een stress! Ik kan me voorstellen dat je je meteen zorgen maakt, die eerste weken zijn echt geen pretje als je al eens een mk hebt gehad, al helemaal niet bij meerdere! Hier maken ze vanaf 6 weken een echo bij de vk om je gerust te stellen bij eerdere mk(s) ik weet niet of je dat al geregeld hebt? Anders zou ik komende week gewoon eens gaan bellen :hug:

hey lieverd even zo dan,



was het toruwens echt van mijn testje die positievitit ? :mrgreen:



leuk man, ik wil je bij deze nogmaals feliciteren en heel veel goeds wensen , ik duim voor je , op een goed verloop,



liefs bianca :-*

:shock: :inlove: :inlove:



Wauw wat leuk meis!!

Hier ook :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: dat het nu goed mag gaan en jullie over 8 maanden een wondertje moge bewonderen.

Meis ik snap na al je hebt meegemaakt je onzekerheid.

Je mag altijd checken bij je VK als je je heel ongerust maakt, anders zijn er hier dames genoeg om vragen te beantwoorden.



:pray: op een mooie uitgedragen zwangerschap meis!

(en welverdient na zoveel jaar)

He meis, ik snap dat je zo onzeker bent…



Misschien een kleine gerusstelling, ik heb zowel bij Esmée als bij deze zwangerschap bloedverlies gehad…zowel vroeg als later in de zwangerschap…



Het kán dus ook gewoon goed gaan!



Ik duim iig heel hard voor jullie want het is jullie vreselijk gegund!



Gr Dune

@bianca81 wrote:

hey lieverd even zo dan,



was het toruwens echt van mijn testje die positievitit ? :mrgreen:



leuk man, ik wil je bij deze nogmaals feliciteren en heel veel goeds wensen , ik duim voor je , op een goed verloop,



liefs bianca :-






Ja meid, de eerste test was echt jou test…! :-



Daarom alleen al moet het gewoon goed gaan… :pray:







Het verleden heeft gewoon zoveel kapot gemaakt. Zowel ik als mijn mannetje kunnen gewoon niet blij zijn. We zijn het wel, maar erg ingetogen. Toch hebben we het al wel hier en daar om ons heen verteld. Iedereen hoopt zo voor ons.

Het doet me wel goed dat iedereen zo meeleeft. Dat maakt het makkelijker om onzekerheden te uiten en ook af en toe een paar tranen te laten. (die hormonen ook… :mrgreen: )



Maar goed… morgen ga ik de gyn bellen en dan hoor ik wel hoe en wat. Ik weet zeker dat ik ook voor heel veel echo’s mag hoor. Maar te vroeg een echo krijgen is ook niet goed. Vaak zie je nog te weinig en kunnen ze ook niet echt zeggen of het goed zit. Dus ik wacht rustig af… :-*

Dikke :hug:

Ik ‘‘ken’’ het gevoel helaas…als je een mk of meerdere zoals jij :cry: hebt mee gemaakt zal je volgens mij nooit meer zorgeloos een zwangerschap mee maken :thumbdown: helemaal die eerste weken niet…

Ik had ook zo een erge spanning…pffffff…ik leef met je mee meis…

Ik zou willen dat ik je garanties kon geven of een kijkje in je buikkie…helaas kan ik niets anders dan een dikke :hug: en :-* en zeggen dat ik met je mee leef mee hoop en mee :pray:



:-* Sas

Gefeliciteerd!



En je onzekerheid…hier een bekend iets, misschien weet je het nog van het forum zwanger na 2 of meer miskramen.

Meid, het is eng en heel spannend, ik kan het ook niet voor je wegnemen (helaas :frowning: ).



Bloedverlies (zowel helder als oud) heb ik ook de gehel zwangerschap gehad…Ik durfde er dan ook niet in te geloven gezien het feit dat het de vorige keren ook zo begon met d eMK’s.



Toch heb ik na tig echo’s en zelfs een ziekenhuisopname een prachtige zoon op de wereld gezet, en ik hoop zó dat het bij jou ook gebeurt (of dochter natuurlijk) en dan het liefst zonder verder bloedverlies!



:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Noor, hoe je je ook ‘voorbereid’ op een nieuwe zwangerschap, in je hoofd kun je nog zo weten dat het onzeker is, spannend, ook leuk en mooi. Pas als het zover is kun je ermee bezig zijn in de zin van hoe het werkelijk voelt. Alle bloedverlies is nu vreselijk eng. Of het nu oud is of helder, of je het nu logisch kunt beredeneren of niet. Je kent de engst mogelijke ‘uitkomst’ ervan. Hebt niet dat gevoel mogen ervaren als het wel goed is ondanks bloedverlies. Een echo kan je geruststellen, zelfs als er nog geen kloppend hartje is, alleen al te weten dat het vruchtje op de goeie plek zit, stevig vast zit. Maar je weet ook dat als je daarna (misschien zelfs vanwege de echo!) bloedverlies hebt de onzekerheid net zo hard en rauw weer op je dak valt. :hug: Toch zou ik je aanraden te bellen…de gyn of een verloskundige, waar je maar zsm voor een echo terecht kunt! Even kijken, een stukje zorgen wegnemen te weten dat het vruchtje op de goeie plek zit, wie weet geeft het even rust, en kun je weer een week ‘wachten’ tot de volgende echo waarbij je dan hopelijk wel al een kloppend hartje kunt zien! :thumbup: (hier bij 6 weken en een paar dagen al gezien dus het kan best al redelijk snel hoor!) :-*