Jeeeeej, dus toch gerustgesteld. Goed dat je toch bent gegaan! :thumbup:
Wauw wat een goed nieuws! Nou nog even 2 weekjes afwachten voor een mooi hartje!
Zo wat een opluchting zal dat weer voor je zijn geweest, nu maar hopen dat de negen maanden snel voorbij gaan en dat alles goed mag blijven gaan.
Gefeliciteerd meid :dance:
Gefeliciteerd :dance:
Noortje ik ben ontzettend blij voor jullie meis…fijn goed nieuws…(helemaal vandaag op KoK )
oooooooooooooooh wat een goed nieuws… :inlove:
Toppie meis!! :-* :mrgreen: Ik ben helemaal plaatsvervangend blij voor je :dance: helemaal met jouw voorgeschiedenis, alles wat er deze zwangerschap al anders is dan alle voorgaande, je extra controle, je extra medicatie dit moet gewoon zoooo goed gaan komen. Hier gaat elke avond een kaarsje aan en daar kan er prima nog 1 bij :thumbup: :kaars:
Maareuh juni herexamen? Euhm kun je dat niet een jaartje uitstellen die dementie blijft lang plakken hoor :lol:
wat een goed nieuws en wat een geruststelling.
ben blij voor jullie!
Pffffffffffffffffffffffffff gelukkig!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Oew wat een opluchting! :dance: :dance: :dance: Geweldig meis! :-*
Hoi Noortje,
Gefeliciteerd! Ik las dat de 1e echo jullie wat gerustgesteld heeft :thumbup:
Stap voor stap, en ik voor een goede zwangerschap! Op naar de volgende echo…met een kloppend hartje
:-
gr, Diana :-
Bedankt voor de ontzettend lieve woorden allemaal… :-
Ondanks dat ik weet dat het bloed van de bloedverdunners komt, zal het een spannende zwangerschap worden. De hele zwangerschap zal ik bloedverlies hebben en dat is eng… Maar ik weet ook dat er genoeg meiden zijn die het hebben meegemaakt en die hele lieve beebjes op de wereld hebben gezet… :-
Even iets anders:
Ik las net het nieuws van Hennie en ben best even stil ervan…
Hier dan ook even een kaarsje voor haar en haar familie die dit ondraaglijke verdriet moeten dragen…
:kaars: :kaars: :kaars:
Liefs
Noortje
:dance: Ziet er goed uit :dance: Ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: en voor jullie dat het allemaal goed komt :-*
Ooooh fijn zeg en hopelijk dan binnen 2 weken een flink kloppend hartje hé!! :-
Fijn dat je zo snel weer een echo krijgt zeg! :thumbup: :-