eerste afspraak gyn...ZWANGER!

wat kan ik daar precies verwachten?



en moet mijn man mee?



alvast bedankt.



nathalie

Ik kan je met je vraag niet helpen, maar wil je veel succes wensen!

Hopelijk kan hij wat voor je betekenen! :-*

ohh wat lief bedankt!

Meid ik wil je eerst veel succes wensen voor je eerste afspraak. Weet nog goed dat ik het zelf ook heel spannend en eng vond.



Je hebt dus een gesprek over waarom je er komt.

Vaak krijg je ook een inwendige echo en moet je bloed laten prikken. Je vriend/man moet wel mee. Vaak krijgt hij ook een potje mee om het sperma te controleren.



Wanneer heb je de 1e afspraak?



Liefs, Chantal

:wall: :wall: :wall: lees nu je onderschrift dat je 3/12 de 1e afspraak hebt… :oops: :oops:

krabje bedankt voor je reactie!

moet manlief gelijk zijn kwakkie inleveren joh…gaat ie leuk vinden :shock: :wink: :mrgreen: !



ik ben best wel bang voor slecht nieuws weet je dat…hoop dus ook dat het allemaal meegaat vallen!



liefs nathalie

Hee dikke :hug:

Meid bekijk het positief, als het echt zo slecht was geweest had je je eerste wondertje ook niet gehad. Maar dat wil je eigenlijk niet horen hé?



Manlief hoeft niet gelijk kwakkie in te leveren hoor. Denk dat hij er voor terug moet komen. Vaak zijn er bepaalde tijden bij het lab als dat ingeleverd moet worden. Is hier iig wel zo.

En hier vond hub het ook niet leuk, maar was dus wel noodzakelijk.



Ik houd je topic even in de gaten, laat je weten hoe het afloopt?



Liefs, Chantal

ja ik weet inderdaad dat we een kindje kunnen krijgen dus dat is wel gerust stellend hoor!



en tuurlijk houd ik jullie hier op de hoogte.



ben nu trouwens vandaag ongie geworden na 64 dagen :shock: .

Pfff 64 dagen??? DAs wel heul lang…

Dat is ook de reden dat je naar de gyn gaat?

Hou je ook een templijst bij???

Als je dat nog niet doet zou dat wel handig zijn om nu vast mee te beginnen. Kun je daaraan iig je eisprong zien en dan heb je vast weer een voorsprong in de onderzoeken.

ja dat is inderdaad de reden dat wij naar de gyn gaan.

bij het "maken"van Wessel hebben wij dit probleem ook gehad.

toen ben ik niet doorgestuurd en na een klein jaartje toch spontaan zwanger geraakt.

Hoi lieverd,



Mijn man was niet mee de 1e keer maar beter is van wel.

Verder kreeg ik de inwendige echo en werd er bloed afgenomen.



Ik duim voor je !!!



Liefs je collega van de maart/april stoppers :-*

newbe thanx meid voor je lieve reactie!



krabje ik ben inderdaad deze ronde begonnen met temperaturen.



liefs nathalie

@Newbe wrote:

Hoi lieverd,



Mijn man was niet mee de 1e keer maar beter is van wel.

Verder kreeg ik de inwendige echo en werd er bloed afgenomen.



Ik duim voor je !!!



Liefs je collega van de maart/april stoppers :-




Zo ging het bij mij ook.

Hub was niet mee want kon geen vrij krijgen.

Kreeg eerst allemaal vragen.

Daarna een inwendige echo.

Gewicht word gewogen, BMI word uitgerekend

en als laatste bloed prikken.



succes :-

Hoi Nathalie,



spannend hoor! Het is wel handig om je man mee te nemen voor de eerste afspraak. Hij zal waarschijnlijk een afspraak krijgen om zn zaad in te leveren voor controle, dat hoeft dan niet direct hoor (verschilt per ziekenhuis, maar ik heb t nog nooit gehoord dat t direct moest). Je zult vragen moeten beantwoorden, bloed prikken en misschien een echo.



Het is idd wel handig om je cyclus overzicht mee te nemen en als je al getemperatuurd hebt dat overzicht ook mee te nemen. Dan gaan ze in elk geval niet zeggen van; ga eerst maar paar maanden temperaturen, want vaak zegt dat zo weinig…



Als je zo’n onregelmatige cyclus hebt, heb je misschien wel een lichte vorm van pcos, vraag daar ook naar. Misschien helpt clomid dan, maar hangt ook af van het zaad uiteraard.



succes in elk geval!



xxx femke

bedankt :-* voor je antwoord.

maar wat is pcos precies?

als je pcos hebt, heb je vaak weinig tot geen eisprong, of heel onregelmatig.



Kijk maar eens op:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Polycysteus-ovariumsyndroom



maar als ik jouw cyclus overzicht zie dan is dat nog wel redelijk, dus ik vraag het me af, maar je kan het altijd aankaarten! het kan een hele lichte vorm zijn!

ohhh hemeltje ik moet nu wel zeggen na het verhaal gelezen te hebben van jou link dat ik wel wat dingen lees die ik ook heb.

zoals die lichaamsbeharing :sick: :sick:

en dan die onregelmatige cyclus.



ik hoop maar dat de gyn er snel achterkomt.

nog twee nachtjes slapen en dan is het zover…onze eerste afspraak bij de gyn…vind het toch best eng hoor :shifty: :shifty:

succes kom je wel vertellen hoe het was?