eerste afspraak gyn...ZWANGER!

ja ik kom zeker vertellen hoe het is gegaan.

succes woensdag meissie :thumbup:

Meissie morgen je afspraak bij de gyn. Heel veel succes en ik denk aan je. Hoe laat moet je er zijn?



Liefs, Chantal

hai meis,



ik lees nu pas je bericht en ten eerste wil ik je veel succes wensen bij je eerste afspraak!



Ik had vandaag mn eerste afspraak :shifty: brr wat zag ik er tegen op. Ik was alleen totaal blanco erin gegaan (stom he met zo’n geweldig forum) en had eigenlijk verwacht alleen een gesprek te hebben…nou…mooi niet dus!

Ik kreeg gelijk een inwendig onderzoek, dr werden kweekjes afgenomen en een uitstrijkje gedaan en daarna ging ie nog eens met de hand voelen hoe mn baarmoeder en eierstokken enzo voelden.

Dit was nadat we de vragenlijsten doorgesproken hadden.



Verder moet ik bloed laten prikken op de 3de dag van mn cyclus ( al lees ik hier allerlei berichten van mensen die het gelijk moesten doen :think: ) en dan gaan ze testen of er bepaalde hormonen aanwezig zijn en of er geen geslachtsziektes zijn (waar ik eigenlijk het antwoord al op weet, aangezien die ook bij mn vorige zwangerschap getest zijn).

Ik moet 27 januari terug komen, na 2 cyclussen dus ong., moet in die tijd ook templijsten maken en in die tijd moet hubbie zn potje inleveren :wink: Die dag krijg ik pas mn inwendige echo en hebben we daarna weer een gesprek over de uitslagen en de eventueel te volgen stappen dan.



zo…dat was ff mijn verhaaltje :shifty:

Ik hoop dat je er wat aan hebt, en iets minder onvoorbereid dan ik naar de afspraak gaat.



groetjes Jiska

hoe laat moet je of ben je al geweest?

allereerst wil ik jullie bedanken voor de lieve support!!



ik ben nu net terug en het viel mij allemaal erg mee.

een aardige gyn is toch al het halve werk :wink:

we hebben een aantal vragen moeten beantwoorden en hij gaf uitleg over de hele procedure.

daarna heeft hij een uitstrijkje gemaakt en slijm op kweek gezet.

ook heeft hij een inwendige echo gemaakt en alles zag er goed uit.

ik heb ook gelijk maar bloed af laten nemen dus dat heb ik ook maar gehad.

voor manlief hebben we een potje meegkregen met een instructie en 17 dec moet hij zijn “deel” inleveren.

ook hebben we de instructies gekregen voor de samenlevingstest…dus zodra ik ongie word moet ik bellen voor een afspraak.



al met al viel het mij dus erg mee…nu maar bekijken wat er uit gaat komen.



ik houd jullie op de hoogte!!

en nog maals bedankt voor jullie lieve support en eigen ervaringen :-* .



liefs nathalie

wel mooi dat er meteen vaart achter is gezet!!!

Gelukkig is het allemaal meegevallen. Scheelt toch een hoop!!!



Hopen dat er nu iets uit komt en dat er wat mee gedaan kan worden zodat jullie snel zwanger mogen zijn.

hey lieverd, even een meeleef knuffel van ons!!! :hug: :hug:





Hopelijk is de volgende afspraak niet nodig en kan je lekker een afspraak maken bij de vk!!! :-* :-*

@minniemouse wrote:

hey lieverd, even een meeleef knuffel van ons!!! :hug: :hug:





Hopelijk is de volgende afspraak niet nodig en kan je lekker een afspraak maken bij de vk!!! :-* :-*




idem :dance:

nou het ziet er hier naar uit dat ik eind van de week ongie ga worden.

ik heb vrijdag de 5e een eisprong gehad maar nu sinds gisteren al bruinverlies…baal der flink van!!



woensdag moet manlief naar het zh om zijn sperma in te leveren en te laten onderzoeken.

Hè meissie dat is inderdaad balen zeg.



Misschien komt er dadelijk meer duidelijkheid bij je man. :hug:

Gisteren heeft manlief zijn donatie gedaan bij het ziekenhuis en nu maar hopen op een goede uitslag.



ik heb sinds vandaag geen bruinverlies meer gehad.

temperatuur is nog steeds hoog dus als ik zaterdag nog niet ongie ben ga ik maar eens testen denk ik.



groetjes nathalie

Spannend meissie. Wanneer krijgen jullie de uitslag?



Hopen maar dat jullie er niks meer aan hebben en je zaterdag gewoon positief test :pray:

ohhhh ik ben zo blij…IK BEN ZWANGER!!



dus het was waarschijnlijk al genoeg dat de gyn er naar gekeken heeft!!



ik blijf dit topicje wel gebruiken om iedereen op de hoogte te houden.



meiden bedankt voor jullie steun en duimpjes… :-*



liefs nathalie

Gefeliciteerd :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

fijn dat het toch nog zo ineens gebeurd,en zeker nu je eigenlijk niet zoveel hoop maar had he ?! dat het op een normale weg ging gebeuren!

thanx kim!!



nee ik was inderdaad het vertrouwen in mijn eigen lichaam wel een beetje aan het verliezen.

maar ben toch blij dat ik het niet volledig heb opgegeven.



moet ik nu ook een afspraak maken met de gyn of kan ik naar de vk bellen.

wowww super!! :dance: wat heerlijk joh!! Ga lekker genieten ervan.



Ik zou eerst ff je gyn bellen om het te vertellen en dan aan hem/haar vragen of je bij hun moet blijven of dat je naar de vk kan.



groetjes Jiska

gefeliciteerd meissie

nu maar :pray: dat het nog lekker 8 maanden blijft zitten :mrgreen:

gefeliciteerd echt helemaal super! :dance: