Eerlijk duurt echt het langst...

Wow super van Jullie !!



Hier hadden wij voor 2 weken terug ineens €14769,- op de rekening staan.

We stonden €2000,- rood dus waren behoorlijk verbaasd.

Wij gaan kijken had boekhoudster van de baas van mijn vriend een factuur naar ons overgemaakt ipv naar de firma waar het heen moest.



Meteen de baas gebeld en die was heel blij dat we zo eerlijk waren.

Het stond er al een week op en was niemand opgevallen.



We konden dus wel maar €2000,- minder terug overmaken maar dat was geen probleem.

Dat betalen we met €500,- per maand terug.



Maar zijn baas was hem zo dankbaar en het heeft hem zoveel vertrouwen gegeven dat mijn vriend meteen promotie heeft gekregen 2 dagen later.

En nu hoofd van een afdeling is geworden terwijl hij er pas 2 maanden werkt.



Zo zie je maar dat het beter is m eerlijk te zijn.

Goed van je Wisje!



Ik was een tijdje geleden ook eerlijk.



Een bedrijf had bij ons vloerbedekking op de trap gelegd en vitrages opgehangen. Zie op de rekening dat de metalen strip om de overgang van de vloerbedekking naar de tegels niet is gerekend. Dus ik zeg in mijn eerlijkheid dat ze die vergeten zijn te tellen.

Goh, wat aardig dat je dat zegt, zegt die man.



Tja, ik hoop dat ik dan hetzelfde word behandeld zeg ik.

(niet wetende dat in mijn vitrage een fikse haal zit)



De man werd vuurrood en toen gaf hij schoorvoetend toe dat hij met het ophangen van de vitrage een haal in de vitrage had gemaakt en ik wel een nieuwe kon krijgen.



Vind het dus wel wrang dat hij anders zijn mond niet zou hebben opengetrokken en mij dus met een beschadigde vitrage had laten zitten :thumbdown:

@~Melanie~ wrote:

@bianca&? wrote:
@annemarie69 wrote:
@Sennapen wrote:
@romata wrote:
Wat super zeg van Karwei :thumbup:



Ik was denk ik niet terug gegaan :shifty:




Ik ook niet :shifty: is dat vreemd??




ja, dat vind ik vreemd.




nou ik niet :think: is toch hun fout :shifty:

als je nou dat bed mee krijgt en ze zeggen had u het al betaald dan zou ik niet liegen maar als je het zo mee krijgt

oke bedankt :roll:




Ja en? Als het andersom is ga je toch ook terug?

Als jij iets fout doet op je werk is het toch ook fijn als het netjes afgehandeld word?

Ik snap dit nooit zo…




vreemd? Ik kijk ondertussen nergens meer van op…

asociaal? Ja

Goede actie om dat bed alsnog te gaan betalen!!



Ik kan me niet voorstellen dat je niet terug gaat om te betalen. Wij gaan hier zelfs terug naar de Action als we 0,89 cent hebben vergeten af te rekenen. Hahaha, een zonnebril die Lars in zijn handen had :oops: !

Het voelt gewoon niet goed…