Eerlijk duurt echt het langst...

Ik had een bed gezien voor Benthe bij de Karwei. Maar we kwamen voor het eind van de folder niet meer in Doetinchem, dus ik had die meneer gebeld of ze hem wilden reserveren en ik hem vandaag alsnog voor de folderprijs kon krijgen. En dat mocht!



Vandaag ging hub hem ophalen en belde me op zijn terugweg op. Hij vroeg mij of ik hem al had betaald, want hij had hem gewoon meegekregen. En al bijna thuis bedacht hij dat ik hem geld mee had gegeven…

Omdat hij te ver was om terug te rijden, is hij doorgereden en heeft gebeld…



Hij het verhaal uitgelegd en gevraagd of we het bedrag konden overmaken. Dat kon niet, maar als we van de week in de buurt zouden zijn, of we dan even langs wilden komen.

En omdat we zo eerlijk waren kregen we nog eens 20% korting op de folderprijs!



Nou, ik blij en Benthe helemaal met haar mooie meidenbed…

wow… en ook wel grappig… hoe dat is gegaan! dat je dat bed zo hebt meegekregen…



wat zal ze lekker slapen, hopelijk…

zo is het. Goede actie van jullie en van Karwei :thumbup:

Wat goed zeg! Geweldige oplossing van Karwei!

Wat super zeg van Karwei :thumbup:



Ik was denk ik niet terug gegaan :shifty:

wat goed dat jullie zo eerlijk waren!! :thumbup:

@annemarie69 wrote:

zo is het. Goede actie van jullie en van Karwei :thumbup:
:thumbup:

netjes zeg van jullie en ook van Karwei idd.

Ik denk dat ik ook niet was terug gegaan hoor :oops:

maar goed wel erg leuk om te lezen haha

@romata wrote:

Wat super zeg van Karwei :thumbup:



Ik was denk ik niet terug gegaan :shifty:




Ik ook niet :shifty: is dat vreemd??

bij de Karwei hier was ik zeker niet terug gegaan :shifty: maar dat komt door ervaringen uit het verleden en zou ik dit als compensatie beschouwen :wink: .



Maar netjes van zowel jullie als de Karwei :thumbup:

@Sennapen wrote:

@romata wrote:
Wat super zeg van Karwei :thumbup:



Ik was denk ik niet terug gegaan :shifty:




Ik ook niet :shifty: is dat vreemd??




ja, dat vind ik vreemd.

Onze eerste reactie was ook: hun fout… Maar toch voelde het niet goed…



Misschien dat als het ons vorig jaar was overkomen, toen we krom moesten liggen om het te betalen, waren we ook niet terug gegaan, maar nu…

Ze boden al zoveel service, nee, het voelde niet goed…



Nu wel…

Ik was ook zeer zeker teruggegaan :slight_smile:

@Sennapen wrote:

@romata wrote:
Wat super zeg van Karwei :thumbup:



Ik was denk ik niet terug gegaan :shifty:




Ik ook niet :shifty: is dat vreemd??




Ik ook niet :oops:

ik was denk ik ook niet terug gegaan :oops:

Ik zou wel teruggaan. Ik denk dat ik niet echt van het bed zou kunnen genieten.

Wat een fijn gebaar van de Karwei.



Eerlijkheid duurt inderdaad het langst.

En nu kun je trouwens met een gerust gevoel naar de Karwei blijven gaan.

ik zou niet terug zijn gereden, maar zou wel gebeld hebben…



zoals debbel al zei… ik zou niet van het bed kunnen genieten. steeds als ik er naar zou kijken zou er iets knagen .

Goede actie, van beide. :thumbup:





Ik zou wel terug zijn gegaan.

Een pakje boter is tot daar aan toe, maar een compleet bed vind ik toch wat anders.

Ik ben dan zo’n Miep bij wie dat ontzettend zou knagen en ik me een dief zou voelen.

Een dief wiens zoon in een gestolen bed ligt… :shifty:





En fijn toch, want je hebt nog extra korting ook!

Zij blij, jullie blij!











En bedden zijn toch al zo duur, wij zijn nu voor Robin aan het kijken.

Robin heeft een bepaalde serie van Bopita, dus willen we nu het ‘tienerbed’ daarvan.

Maar jeutje, wat een prijzen!

En dan moet er nog een matras in en een groter dekbed en dekbedhoezen… :o



Maarja, dan is het wel weer helemaal… :inlove:

@romata wrote:

Wat super zeg van Karwei :thumbup:



Ik was denk ik niet terug gegaan :shifty:




ik ook niet :oops: :shifty: