En super dat ze de verpakkingen met fout niet gewoon wegdoen zeg!
Nee natuurlijk doen ze die niet weg dat kost hun dan extra geld he?
En ik zou als Campina de “verantwoordelijke” behoorlijk op z’n kl*ten geven.
knullig is het!
Ben ik benieuwd of ze dat bij het ‘merk’ Melkan ook doen, want daar staat het ook met een -d. Al viel het mij alleen op omdat ik er speciaal naar ging kijken. Ik ben geen kei in nederlands (in tegendeel), wel in techniek…tja boeie…de een is goed in het een, de ander weer in iets anders. Maar idd op een verpakking hoort het correct te staan.
Dat had ik niet verwacht dat je nog een reactie kreeg. Wel netjes van ze :thumbup: al hadden ze je wel een paar pakken op kunnen sturen hiervoor :shifty:
@cees77 wrote:
al hadden ze je wel een paar pakken op kunnen sturen hiervoor :shifty:
Mét of zonder spelfout? :mrgreen:
:lol: :lol: :lol: :mrgreen:
Tja, dan kan je je ook afvragen waarom er mensen zijn die geen wiskunde kunnen? Niet iedereen heeft een talenknobbel en er zijn zat mensen die genoeg oefenen, maar het gewoon echt niet onder de knie krijgen. Ik snap dus weer niet waarom mensen zich daaraan ergeren…
Anyway… knap gevonden fout en ben echt benieuwd wat Campina gaat zeggen!
@D. wrote:
@Selena wrote:Ik kan me er ook zo aan ergeren…
Voor de mensen die er totaal niets van snappen (afgezien van dyslexie), ik vraag me eigenlijk af hoe dat zo komt ? Iedereen krijgt het toch op school, en zo moeilijk is het niet. :oops:
Het zal iets met een gebrek aan interesse te maken hebben. Als taal je niet zo boeit, ben je niet snel geneigd er moeite voor te doen, of je te verdiepen. De regeltjes zijn inderdaad zo moeilijk niet, maar je moet er maar net zin in hebben he…![]()
Het is echt niet altijd gebrek aan interesse. Je moet het ook allemaal maar snappen. Om maar een voorbeeld te noemen: ik snap echt geen bal van wiskunde. Heb er heel veel moeite voor gedaan, mijn ouders hebben zich scheel betaald aan bijles… maar helaas ik heb het nooit onder de knie gekregen!