Een nieuwe sofa

Jeetje Maris, dat is heavy! :shock:

:hug:

jeetje maris

hier klaar met behangen

even een update:

ze bleek al eerder een abortus gedaan te hebben van mijn broertje.

Ze had het 4 maanden toen deze zwangerschap begon. Ze is in september uitgerekend. Het kindje is verdorie al 7,5 cm. en 30 gram… En dat moet nu nog weggehaald worden :cry:

Heb met iedereen gebeld, pa, ma, zus, broerlief (…) Mijn broertje woont nog thuis, het arme kind is 20… maar speelt maar al te graag met zijn piemeltje… :evil: … Goed: zijn vorige relatie was ook zo’n drama verhaal. Meisje zei zwanger te zijn, mijn broertje verliet haar… Zwangerschap bleek leugen.

PFEW!!

Volgende griet stond alweer voor de deur. Ik ben een paar keer met haar wezen winkelen om haar een eerlijke kans te geven, ondanks haar probleem-achtergrond. Elke keer hoorde ze me uit over zwangerschap/kinderen/kosten enz.

Elke keer hoorde ik van mijn moeder: Maris, wat ben je toch met zwangerschap bezig?? Heb je iets te vertellen?? Dus ik… HE>>? nee??

(ja was bezig met het er over hebben met mijn mannetje, maar nog niet aan het werk).

Nu bleek achteraf dat mijn broertjes vriendinnetje alles op mij afschoof, terwijl zij dus al zwanger was!!!

Ze zegt nu geen abortus meer te willen omdat ze dan onvruchtbaar wordt. en ze zegt ook dat ze tot 2 keer toe (achterelkaar!!! :think: ) zwanger was geworden door de pil heen!

Ja me moeder!! na de 1e keer ga je dan wel maatregelen nemen.

Nu blijkt dat ze alles doet voor het geld wat ze denkt te krijgen, om mijn broertje bij haar te houden en om er dus beter van te worden.

Het kind is een uitkeringstrekker, te lui om van haar dikke reet te komen en nu wordt mijn broertje de dupe, omdat zij hem er in luist.

Ik heb een goed gesprek gehad met mijn broertje, maar we weten eigenlijk al allebei dat ze geen abortus gaat doen… Ik vind het echt zo erg…

Ik zit al te denken waarom dit mij zo raakt… Misschien ben ik stiekem een beetje jaloers op haar?? zij zwanger ik niet…

Maar mijn standpunt is: kinderen krijg je uit liefde, niet uit medelijden, haat, onwil, onmacht… whatever hoe je het allemaal kunt noemen…

Nu wordt zo’n klein hummeltje de dupe. Een kansloos leven in zicht want pa en ma hebben geen geld, geen huis, geen inkomen (alleen ma, want mijn broertje werkt normaal voor zijn centen)…

zucht … Ik ben er echt helemaal kapot van… :cry:

Bedankt voor jullie berichtjes trouwens!! Erg lief!

(ik lijk wel een wandelende soapserie zeg… )

tjee een echt een meid die ook op geld uit is :shock:

ja helaas wel… Ik had het eerder al zo raar gevonden dat ze het altijd had over HUN bedrijf, terwijl het van mijn pa is. En ‘ze’ gaan ‘later’ en huis kopen van ‘hun’ geld… Niks van haar bij!

:shock:

ze maakt haar eigen toekomst

ja, dat deed ze al vanaf de eerste dag.

Maar nu door dat kindje denkt ze dat het haar gaat lukken.

Terwijl het op dit moment UIT is…

Mijn broertje zegt dat hij woensdag met haar naar de abortuskliniek wil. Dan hebben ze nog 5 dagen bedenktijd (dus het weekend, dus kan ze weer smoezen verzinnen)… Zo gaat het al 13 weken… :frowning:

dan mee tot binnen gaan

is wel moeilijk zeg

maris,pffff dat is ook allemaal wel wat zeg, maar een abortus , hoop echt dat er een andere oplossing gaat komen, kunnen ze niet het een en ander regelen voor het kindje zonder met elkaar verder te gaan?

goedemorgen

ik ga zo naar marco’s school

voor zijn verjaardag in de klas

ze belde net omdat ik geen antwoord in schrift had gezet dat ik kwam

Ingrid, van harte proficiat met je mooie zoon! :mrgreen: :-*

dank je wel

leuke dag gehad vandaag?

ja hoor boodschappen gedaan

vanmorgen op school van marco geweest

is hij verwend vandaag

op school wel

hier zondag al