Een nieuwe sofa

Edit Ruud, enjoy de nieuwe sofa.

Ooh wat jammer! :cry:

Verbannen. :think:

Ja… :?

Heel erg jammer dit :cry:

Niks verbannen, niks jammer… topicje staat gewoon waar het eigenlijk hoort. We hebben het een poosje laten staan en nu geplaatst waar het hoort. :wink:

Nou ik vind het anders geen spelletje!!! …Voel me hier niet op mijn plek!

Mogge, mag ik een koffie en een punt hazelinotaart?

Andere optie was contact en dat wilden jullie ook niet dus dan speelhoekje voor alle zin en onzin klets business.

Marrrrr uit gesonja’t of is het Sas zondag?

Nog even een reactie dan:

Dit staat onder het kopje Huiskamer in de Index:

Neem een kop koffie en vertel ons wat je zoal bezighoudt of mee hebt gemaakt…

En dat is nu precies wat we in de babbelbar deden! Ik denk dat het nu dood zal bloeden en dat is heel erg jammer, want het was altijd gezellig in de bar :thumbup: !

Groetjes,

Judith

Mee eens Juud!

Bij speelhoekje staat dit;

Wil je een spelletje doen, of even lachen? Hier zit je goed!

Het topic was en GEEN SPELLETJE en was ook NIET OM TE LACHEN!!

Was net als wat Juud zegt! Gewoon een bakkie koffien, even leuten, kijken hoe het met iedereen gaat, werden veel :hug: uitgedeeld.

Vind het hier echt niet op zn plek… :cry:

En wat is het probleem om hier te posten ipv in de huiskamer dan?

De huiskamer is niet bedoeld voor een topic als dit. We hebben daar al tijden de sofa voor. Daar had de bar gewoon onder geschaard kunnen worden. Normaal hadden we de bar meteen gesloten en een linkje naar de sofa gepost. Gezien de op dat moment op het forum heersende sfeer hebben we daar bewust even mee mee gewacht. :wink:

Och… dan proberen we er hier maar wat van te maken… geen zin in weer een hele discussie… :think:

@ruud wrote:

En wat is het probleem om hier te posten ipv in de huiskamer dan?

De huiskamer is niet bedoeld voor een topic als dit. We hebben daar al tijden de sofa voor. Daar had de bar gewoon onder geschaard kunnen worden. Normaal hadden we de bar meteen gesloten en een linkje naar de sofa gepost. Gezien de op dat moment op het forum heersende sfeer hebben we daar bewust even mee mee gewacht. :wink:

Ik denk dat hier minder mensen komen. De huiskamer is toegankelijker (in mijn beleving).

Als ik naar mezelf kijk: ik kom heel weinig in het speelhoekje, maar heel veel in de huiskamer. En zo zullen er vast meer zijn :thumbup: !

Dan plaatsen we voorlopig wel even een verwijs topic zo dat men het weet te vinden. :wink:

Volgens mij zijn jullie er zo aan gewend. De sofa wordt ook zat gevonden. :thumbup:

:mrgreen:

FF opnieuw decoreren hier… Sofa eruit, beanbags erin…

Grotere koelkast, goeie stereo, wie helpt?

Gooit alle oude cd’s eruit en vervangt die voor die uit de bar :mrgreen:

@Ron wrote:

FF opnieuw decoreren hier… Sofa eruit, beanbags erin…

Grotere koelkast, goeie stereo, wie helpt?

Vergeet de frituur pan van catering formaat niet!

Hmz… das dan gebeurt… ben benieuwd wie er komen… Vond de “ouwebar” wel erg gezellig…