Hallo allemaal!!!
Ha die Maris! :mrgreen:
Trying; verveelde je je??
1 hele pagina volgetypt!! :lol:
hoi maris en trying
Lijkt erop dat ik me verveel, hè :lol: Maar nee, gewoon ff lekker rustig zitten! Is lang geleden dat ik zoveel gespeeld heb hier, haha!
hey poohke! :mrgreen:
Het is druk in het Speelhoekje!
mooi mooi
kan het allemaal niet bijhouden !!
Nee ik ook niet, haha!
En Arwen blijft maar slapen en ik moet nog weg!
het is hier vandaag inderdaad heel druk, maar daar zit maris voor iets tussen hoor
wat bedoel je? :think:
@Maris wrote:
wat bedoel je? :think:
je bent hier pas een maand en je hebt nu al meer berichten dan ik
hahah waar zou dat nou toch door komen?? :think:
Zonder speelhoekje was ik nog een baby gok ik!
@Maris wrote:
hahah waar zou dat nou toch door komen?? :think:
Zonder speelhoekje was ik nog een baby gok ik!
daar ben ik zeker van, het heeft heel lang geduurd eer ik het speelhoekje gevonden had, bij gebrek aan tijd, maar ik ben nu ook aan het inhalen
gdver ik ben boos!!!
mijn wannabe zwager is zwanger!! de btch!!! ze heeft mijn broertje gebruikt om aan haar te binden!!!
ze is al 12 weken!!!
Ze zegt dat ze per ongeluk zwanger is geworden, maar ze heeft mijn broertje er gewoon ingeluisd, dat doet ze bij iedereen!!
arhg, ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen… alle puzzelstukjes vallen in elkaar, ze vroeg er zo veel over, was er veel mee bezig, maar ik dacht: tss dat kind is gek!!!
Mijn broertje is 20!!! Hij zit zowat nog in de luier, hij is er totaal nog niet klaar voor.
Elke keer zegt die doos dat ze een abortus gaat doen, maar elke keer komt ze niet opdagen zeg maar…
We hebben totaal geen vriendschap of wat dan ook voor gevoelens, vooral omdat ze mijn broertje financieel uit buit!!
ARGHHHH HELP ME!!!
@Maris wrote:
gdver ik ben boos!!!
mijn wannabe zwager is zwanger!! de btch!!! ze heeft mijn broertje gebruikt om aan haar te binden!!!
ze is al 12 weken!!!
Ze zegt dat ze per ongeluk zwanger is geworden, maar ze heeft mijn broertje er gewoon ingeluisd, dat doet ze bij iedereen!!
arhg, ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen… alle puzzelstukjes vallen in elkaar, ze vroeg er zo veel over, was er veel mee bezig, maar ik dacht: tss dat kind is gek!!!
Mijn broertje is 20!!! Hij zit zowat nog in de luier, hij is er totaal nog niet klaar voor.
Elke keer zegt die doos dat ze een abortus gaat doen, maar elke keer komt ze niet opdagen zeg maar…
We hebben totaal geen vriendschap of wat dan ook voor gevoelens, vooral omdat ze mijn broertje financieel uit buit!!
ARGHHHH HELP ME!!!
tja het is een moeilijke situatie, maar meer dan goede raad kan je je broertje ook niet geven.
Als hij verder wil met haar, zal je daar toch moeten bij neerleggen.
Ik weet dat het niet gemakkelijk is, want jij ziet de dingen anders dan hij.
Zeker niets forceren!
sterkte! :hug:
het verhaal is nog veel langer, maar heb het net gehoord…
Mijn broertje wil het ook nog helemaal niet.
Zij heeft gewoon dollartekens in haar ogen omdat ze weet dat mijn broertje mijn vaders’bedrijf krijgt…
Loopt ze op haar werk de echo’s te laten zien en allerlei leugens te vertellen over hun 2, terwijl mijn broertje van niets weet…
edit:
mijn broertje voelt zich er ook ingeluisd, maar kan er niets aan doen omdat ze constant liegt!
elke keer dat ze afspraken gemaakt zou hebben…
Ze doet het er om.
Het ergste is het voor de baby als het geboren wordt: geen cent te makken, arme kind…
Ze is zelf nog een kind! :x
dan heb ik maar een goede raad, haar dumpen als eenbaksteen, misschien krijgt ze dan haar verstand als ze ziet dat ze toch geen aandacht krijgt
ja dat zeggen mijn ouders, mijn zus en ik ook!
maar mijn broertje durft dat op een of andere manier niet.
jemig maris, wat heftig zeg!!! Hoop dat het kindje niet de dupe gaat worden!!