Een neppe of een echte?

nep

Hier ook een nepperd, maar wel eentje van echt super mooie kwaliteit betaal je wel wat voor maar goed als je kijkt wat de echte bomen tegenwoordig kosten, heb je dat zo terug verdient.

echt!! Ook zo’n megajoekel tot aan het plafond…mooiiii!!!



ik kan ook niet tegen de naalden, dus het optuigen is elk jaar weer even doorbijten, maar dat mag de pret niet drukken.



hoe kan het dat al die bomen doodgaan?? wij hebben een boom met kluit, die wordt in de potgrond geprakt, elke dag water en geen enkel probleem.

Na de kerst wordt 'ie geplant achter de boomgaard, daar is nog een behoorlijk lege plek :wink:

Wij hebben ook een nepboom.

Om vooral dezelfde reden als jij Sanne, ik ben ook zo’n watje. :roll:

Ik vind het helemaal niks om een ‘levende’ boom na de kerst aan straat te zetten. :oops: :shifty:



Het enige wat ik jammer vind aan onze boom, is dat ie zo symmetrisch is :? Eens kijken of ik wat takken kan omvouwen :mrgreen:

o trouwens :oops: ons eerste jaar kerstboom :mrgreen: vergaten we extra grond bij de kluit te doen…kwam ik thuis van m’n werk lag die boom tegen de vlakte :roll:



ja, ook vergeten vast te zetten :lol:

@mama van Teun wrote:

o trouwens :oops: ons eerste jaar kerstboom :mrgreen: vergaten we extra grond bij de kluit te doen…kwam ik thuis van m’n werk lag die boom tegen de vlakte :roll:



ja, ook vergeten vast te zetten :lol:




:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:





Ik heb een boom zonder kluit!!!

ik kwma vanmiddag thuis en toen stond er een kerstboom zonder kluit spontaan voro mijn voordeur hhi



was ff raar.



Een leverancier van ons heeft hem als kadootje opgestuurd hihihi



zo grappig vond ik dat hihi



Nu kunnen we er niet tegen dus hij gaat naar mijn ouders toe die willenhem graag hebben.



Leuk kadootje hè.



celes

Een echte blauwe spar! Met kluit. We zetten ze al jaren terug bij ons in de tuin (op zand) en het slaat bijna altijd aan. De laatste drie jaar hebben we een uit eigen tuin gehaald en weer terug gezet. Die ene is nu alleen te hoog geworden, dus we zullen er dit jaar denk ik weer een kopen. En die plaatsen we natuurlijk ook weer in de tuin.