Een neppe of een echte?

Hier staat een mooie neppert :lol:

Echt, vind nep zo nep…



Niet de geur, niet het gevoel van de naalden, niet elke dag stofzuigen etc etc…Neeeh, het hoort er gewoon bij…



Overigens ben ik wel overgegaan naar plastic ballen sinds we kinderen hebben…

Een echte boom!

Ik vind het al zo leuk om met z’n allen een boom te gaan uitzoeken, dat hoort er echt bij!



De onderin hangen de onbreekbare ballen en bovenin hangen de mooie ballen.

Wij hebben een hele mooie neppert. Ben er heel blij mee.

Een echte!! En een heel grote. Onze huiskamer is 3 meter hoog en dan staat een kleine boom niet mooi.



We nemen altijd een Norman (of hoe het het ook schrijft) , kopen we bij een kennis wat die dingen zijn r*teduur.

Eigenlijk al 12 jaar lang een nepboom…

Sinds ik vernam dat eventueel uitgevallen naalden giftig kunnen zijn voor kinderen en huisdieren ( stel dat ze er toch één in de mond krijgen) was voor mij de keuze duidelijk: NEP!

@essie wrote:

Een echte!! En een heel grote. Onze huiskamer is 3 meter hoog en dan staat een kleine boom niet mooi.



We nemen altijd een Norman (of hoe het het ook schrijft) , kopen we bij een kennis wat die dingen zijn r*teduur.




wij kopen ook een norman hier bij de intratuin tot 2 meter kosten die 15 euro. en vallen niet uit en de naalden zijn ook zacht dus pikken en irrriteren ook niet

heb een paar jaar geleden een neppe gehaald uit de opruiming met 70% korting, dus heb ik voor nep gekozen!!



zooooo handig :mrgreen:

geen boom…



Wij zijn niet zo groot behuisd en willen onze net lopende zoon niet in de weg staan met een boom in huis…

Dus wij hebben ons dressoir lekker opgevuld met een kerstdorp…



gr patricia

@babylover wrote:



Dus wij hebben ons dressoir lekker opgevuld met een kerstdorp…



gr patricia




Oohh maar das ook heel leuk.

ooooh ik moet hier echt niet met nep aankomen. Manlief staat vanaf aankomend weekend tot aan de kerst op de kerstmarkt, echte bomen te verkopen. NO WAY, GEEN NEPPER HIER!



Moet zelf ook wel zeggen, dat echt wel heel mooi is, vooral de nordmann die wij dan hebben.

nep. Ik zit helemaal onder de uitslag van naalden van een echte boom, dus hier geen echte in huis.

liever helemaal geen boom … maarjah… halve Ierse kerstverslaafde hiero in huis :mrgreen:

Maar die zwangere muts hiero heeft een mooie nepperd meegenomen toen ze hiero introk :slight_smile:

Ik zou zó voor een echt gaan, maar wat me tegenhoudt is het feit dat al die bomen uit de grond worden gerukt. Dat vind ik zo zonde. En ook die bomen die je kan huren, gaan vaak dood omdat de terugplaatsing mislukt. Toch maar nep dus…

wat ben ik een politiek correcte softie als het om kerstbomen gaat :mrgreen:

Een nepperd, gekocht ruim 5 jaar geleden in de uitverkoop voor 20 euries. Lekker goedkoop, en hij ziet er nog steeds mooi uit :smiley:

nepperd…



ik krijg uitslag en wordt benauwd van de echte…

en DAT hoort nou net niet bij kerst vind ik!!!

@preggie wrote:

nepperd…



ik krijg uitslag en wordt benauwd van de echte…

en DAT hoort nou net niet bij kerst vind ik!!!




Dat het ik dus ook en het duurde tig jaar voordat ik er achter kwam dat ik gewoon allergisch ben voor die bomen. En ik maar extra pufjes nemen :roll:

Ik ga zo kijken voor een kerstboom een echte!!! :mrgreen: :dance:

Een echte vindik mooier en leuker maar wij kunnen er niet tegen helaas dus dan maar een nepperd… kan ook zeer mooi zijn en erg praktisch gugu

Nepperd. Nadat de laatste echte ( 5 jaar geleden) nog vóór kerst het loodje legde was ik het spuugzat en kwam het jaar erop een nepperd in huis :slight_smile: