Een kindje na jaren mmm en IVF, volgende spontaan??

Hier ook gefeliciteerd. Wat fijn voor jullie.



Ik las het begin van het topic en wilde net reageren dat dat dus net is wat je continue om je heen hoort. Al die mensen die wel iemand kennen bij wie het toch nog spontaan is gelukt. Zo van, dan gaat dat bij jullie ook nog wel gebeuren.

Dan voel je je soms zo onbegrepen. Want dat het dan toch spontaan lukt is zo’n wonder!



Maar dat is zwanger worden van een cryo natuurlijk ook!

Hoi Ineke,



Een cryo is ook zo’n bijzonder wonder idd!



Maar eigenlijk zijn alle zwangerschappen wondertjes op zich!

Ik denk wel dat dat besef er pas, over het algemeen, echt is als je er “meer moeite” hebt moeten doen.

Vroeger stond ik daar ook gewoon niet bij stil en was ik best naief daarin denk ik.



Nog steeds ben ik in ongeloof! Zo bizar!

Dat ben ik ook nog steeds nu ik zwanger ben.



En zoals je zegt. 6 jaar geleden stopte ik met de pil en werd na 2 maanden al zwanger. Totaal onbezorgd en meteen op een roze wolk. Tot het mis ging. Daarna was het absoluut niet meer vanzelfsprekend.

Maar dat gaan we proberen nu achter ons te laten!

hey hey,



ik wilde zeggen dat het dus echt kan :thumbup:

hier heeft de eerste 3,5 jaar op zich laten wachten en nu :shock: in 1 keer raak! :inlove:

ik zit nog te stuiteren in de stoel :lol:

@schaap wrote:

hey hey,



ik wilde zeggen dat het dus echt kan :thumbup:

hier heeft de eerste 3,5 jaar op zich laten wachten en nu :shock: in 1 keer raak! :inlove:

ik zit nog te stuiteren in de stoel :lol:


Whaaaa gefeliciteerd zeg!!! :-* :-* :-*

dank je lieverd :-*



hoe gaat het met jou? ik las dat poging 1 mislukt was :hug: je zal wel kappot zijn van verdriet :frowning:

ik volg je stiekum :wink:

Hier gaat het goed naar omstandigheden. Was een hele zware domper maar we komen er wel weer overheen.



Sorry sorry sorry, ik schaam me diep. :oops: :oops:

Er ligt hier nog steeds een knuffel te wachten om naar jou verstuurd te worden. Van de week gaat ie echt weg!

ach lieverd geeft niet, ik heb meegekregen dat jullie het erg zwaar gehad hebben de laatste tijd , dus ik wilde je er niet mee lastig vallen

maar de kleine man heeft een nieuw favoriet :roll: dus eigenlijk heb ik `m ook niet meer nodig :oops: :lol:

@schaap wrote:

ach lieverd geeft niet, ik heb meegekregen dat jullie het erg zwaar gehad hebben de laatste tijd , dus ik wilde je er niet mee lastig vallen

maar de kleine man heeft een nieuw favoriet :roll: dus eigenlijk heb ik `m ook niet meer nodig :oops: :lol:


hahahaha niks is veranderlijker dan een man :mrgreen: :mrgreen:

@Krabje wrote:

@schaap wrote:
ach lieverd geeft niet, ik heb meegekregen dat jullie het erg zwaar gehad hebben de laatste tijd , dus ik wilde je er niet mee lastig vallen

maar de kleine man heeft een nieuw favoriet :roll: dus eigenlijk heb ik `m ook niet meer nodig :oops: :lol:


hahahaha niks is veranderlijker dan een man :mrgreen: :mrgreen:




ja erg he :lol: , nou ja, misschien kan je een ander er blij mee maken :smiley:

@schaap wrote:

@Krabje wrote:
@schaap wrote:
ach lieverd geeft niet, ik heb meegekregen dat jullie het erg zwaar gehad hebben de laatste tijd , dus ik wilde je er niet mee lastig vallen

maar de kleine man heeft een nieuw favoriet :roll: dus eigenlijk heb ik `m ook niet meer nodig :oops: :lol:


hahahaha niks is veranderlijker dan een man :mrgreen: :mrgreen:




ja erg he :lol: , nou ja, misschien kan je een ander er blij mee maken :smiley:


als ik hem dan wel gelijk opstuur :oops: :mrgreen:

hihi, diegene zit misschien wel meer achter je broek aan :lol:

Huh he what schaap huh? Begrijp ik nou goed wat ik begrijp?

hier heeft de eerste 3,5 jaar op zich laten wachten en nu in 1 keer raak!
ik zit nog te stuiteren in de stoel


Goh ja, en knuffels opsturen ben ik ook zo goed in he?

:-*

@Gabby wrote:

Huh he what schaap huh? Begrijp ik nou goed wat ik begrijp?
hier heeft de eerste 3,5 jaar op zich laten wachten en nu in 1 keer raak!
ik zit nog te stuiteren in de stoel



:inlove: :inlove: :inlove:

Dit is zo cool!

Gefeliciteerd met je wonder!

:-*

Hier 3 jaar na de geboorte van ons icsi wondertje spontaan zwanger
Had net geaccepteerd en verwerkt dat zij alleen zou blijven
Moet het even verwerken maar we zijn ontzettend blij en verrast

1 like