Een kindje na jaren mmm en IVF, volgende spontaan??

Ik krijg er kippevel van!

Hoe laat heb je de echo morgen?

Ik ga heel hard voor je duimen :pray: :pray: :pray: :pray:

Donderdag om 16 uur… Dus dat is nog een heeeeeeeeeeeele lange dag!

Dan ben ik aan het werk maar ik ga wel heel hard voor je duimen!

Joh banale feitjes (positieve test bv) en het lange wachten doorkomen tot je een stukje meer zekerheid hebt zijn 2 heel verschillende dingen. :wink: Morgen om 16.00 dus! Spannend meis en hopelijk kom je met een giga smile terug! :pray:

THX dames!

Veel succes vanmiddag :pray: :pray: :pray: :-*

en en en ??? :angel:

En en en ?? Weet je al meer???

Een banner van 9 weken?! :o

Wat gaaf! :inlove:

Jazekers! Zie mijn banner…

En nog geloven we het niet helemaal, wat een bijzonder wonder!

Ergens schaam ik mij ook dat het ineens nu spontaan is gelukt. Ik voel me echt raar.

Zo even alles laten landen, jeetje… :oops:

Gefeliciteerd zeg!!! Gaaf hoor.

Lekker proberen te genieten.

Wat bijzonder, zeg… Gefeliciteerd!

THX ladies, ik kan het nog steeds niet geloven!

Wauw wat super!!! gefeliciteerd, heerlijk toch dat het spontaan is gebeurd?





Hier juist een ander verhaal, onze eerste was spontaan en nu zijn we al een jaar bezig en heel wat onderzoeken verder, nu blijkt dat ik pco heb en daar clomid voor krijg. En me vriend zijn zaad niet goed is. We wachten nog tot aug ben ik dan nog niet zwanger krijgen we iui…

Jaaaa wat tof!! :mrgreen: Hopelijk ben je snel over de shock heen en kun je er van genieten. :wink: Gefeliciteerd!!

Wow, wat gaaf zeg!!! Gefeliciteerd!! Probeer te genieten en er zeker niet voor te schamen :-* .

THNX,



Tjsa… die beetje schaamte is er wel t.o.v. de MMM/IVF-meiden. Ik heb er zelf tijden meegeschreven. Vandaar dat ik mijn vraag (vermoeden) ook niet in dat topic direct heb gesteld. Toch wil ik ze laten weten dat wonderen dus niet de wereld uit zijn. Al is dat een bericht waar je weinig mee kan als je iedere keer een zwaar traject door gaat of een teleurstelling hebt te verwerken. Dat weet ik uit eigen ervaring.



Dus meiden, bij deze :-*

wow wat goed zeg!!



gefeliciteerd!!

Wow Gabby, wat heerlijk meis :inlove: :inlove: :inlove: Gefeliciteerd!!! En niet schamen, juist als je weet hoe het is :-* En tuurlijk zal het best even steken, maar ze zullen des te beter begrijpen denk ik hoe mooi dit nu is voor jullie :inlove: :inlove:



Wij zitten nu namelijk ook andersom, werd altijd met de klap van een natte dweil zwanger zeg maar (7x waarvan 2 kinderen geboren) en na 3 miskramen kort op elkaar vorig jaar, nu ineens ruim 8 maanden helemaal niks meer :frowning: Alles is goed bij ons op papier zeg maar, maar er gebeurt niks meer… Dus geniet lekker van je mooie cadeautje meis, je hebt het verdiend :inlove: :-* :-* :-*

Wauw, wat een prachtig cadeautje! :inlove:

Gefeliciteerd! Een hele voorspoedige zwangerschap toegewenst.