:shifty: eigenlijk is de studie waar ze het over meer hebben meer voor het opgraven van potten en oude huizen enzo Fossielen en dino’s worden inderdaad door pal… opgegraven, maar die bedoelen ze hier idd niet. M.a.w. de puzzel is niet perfect :roll:
Euh… geprobeerd met arch… wil dus ook niet. Verder alle studiesoorten zo ongeveer uitgeprobeerd. :wall:
Ik moet bij chicken nog steeds een 3 letter woord. Kom er echt niet uit. Heeft iemand hier een hint voor. En voor barn misschien ook en de goat en sheep kan ik niet samen combineren :think:
Dat drie letter woord…
Denk eens aan dat liedje van de pizza hut :mrgreen:
Grrrrrrrrrrr :evil: 13 speelvelden en echt helemaal vastzitten op dit moment… What the F (excuse the language :silenced: ) heeft er allemaal met Friar Tuck te maken??? Heb nu geen idee wat het onderwerp van dit vak moet zijn… :roll:
Please help!!!
Priesters/monniken Even vertalen en letterlijk zo overnemen
Grrrrrrrrrrr :evil: 13 speelvelden en echt helemaal vastzitten op dit moment… What the F (excuse the language :silenced: ) heeft er allemaal met Friar Tuck te maken??? Heb nu geen idee wat het onderwerp van dit vak moet zijn… :roll:
Please help!!!
Priesters/monniken Even vertalen en letterlijk zo overnemen
Oh sh*t :silenced: wat is er gebeurd met mijn Engelse kennis??? Je zou denken dat het dan priests/monks zou moeten worden. Maar niet dus… :roll:
Ik moet bij chicken nog steeds een 3 letter woord. Kom er echt niet uit. Heeft iemand hier een hint voor. En voor barn misschien ook en de goat en sheep kan ik niet samen combineren :think:
Dat drie letter woord…
Denk eens aan dat liedje van de pizza hut :mrgreen:
Haha ik weet welk liedje je bedoelt, maar ken de tekst er niet helemaal van :mrgreen: