Een hele grote puzzel...

@Shirley79 wrote:

@Szus wrote:
:shifty: eigenlijk is de studie waar ze het over meer hebben meer voor het opgraven van potten en oude huizen enzo :wink: Fossielen en dino’s worden inderdaad door pal… opgegraven, maar die bedoelen ze hier idd niet. M.a.w. de puzzel is niet perfect :roll:

Euh… geprobeerd met arch… wil dus ook niet. Verder alle studiesoorten zo ongeveer uitgeprobeerd. :wall:

heb je die ook al geprobeerd met een a na de h

Nu dus wel… Deze spelling was me nog niet bekend! Thanks! :mrgreen:

@Chantal wrote:

Ik moet bij chicken nog steeds een 3 letter woord. Kom er echt niet uit. Heeft iemand hier een hint voor. En voor barn misschien ook en de goat en sheep kan ik niet samen combineren :think:

Dat drie letter woord…

Denk eens aan dat liedje van de pizza hut :mrgreen:

@Shirley79 wrote:

Grrrrrrrrrrr :evil: 13 speelvelden en echt helemaal vastzitten op dit moment… What the F (excuse the language :silenced: ) heeft er allemaal met Friar Tuck te maken??? Heb nu geen idee wat het onderwerp van dit vak moet zijn… :roll:

Please help!!! :pray:

Priesters/monniken Even vertalen en letterlijk zo overnemen :wink:

:mrgreen: Je moet er maar opkomen zeg… Kom nu langzaam weer een beetje verder, maar mennnn het blijft errug lastig! :x

Die van die kip dus… Over de rest zwijg ik nog maar even :silenced:

@Cindy wrote:

@Shirley79 wrote:
Grrrrrrrrrrr :evil: 13 speelvelden en echt helemaal vastzitten op dit moment… What the F (excuse the language :silenced: ) heeft er allemaal met Friar Tuck te maken??? Heb nu geen idee wat het onderwerp van dit vak moet zijn… :roll:

Please help!!! :pray:

Priesters/monniken Even vertalen en letterlijk zo overnemen :wink:

Oh sh*t :silenced: wat is er gebeurd met mijn Engelse kennis??? Je zou denken dat het dan priests/monks zou moeten worden. Maar niet dus… :roll:

@Cindy wrote:

@Chantal wrote:
Ik moet bij chicken nog steeds een 3 letter woord. Kom er echt niet uit. Heeft iemand hier een hint voor. En voor barn misschien ook en de goat en sheep kan ik niet samen combineren :think:

Dat drie letter woord…

Denk eens aan dat liedje van de pizza hut :mrgreen:

Haha ik weet welk liedje je bedoelt, maar ken de tekst er niet helemaal van :mrgreen:

@Shirley79 wrote:

Oh sh*t :silenced: wat is er gebeurd met mijn Engelse kennis??? Je zou denken dat het dan priests/monks zou moeten worden. Maar niet dus… :roll:

Las mijn hint nog eens maar het komt iets anders over dan ik eigenlijk bedoelde :oops:

Poging 2 :mrgreen:

Priests heb je goed i.p.v monks vul je friars in :wink:

Thanks! Cindy voelde me gewoon per poging gefrustreerder worden :mrgreen:

Chantal, maakt niet uit…

Het liedje gaat over fastfood. Noem gewoon alle fastfood ketens op die je kent, uiteindelijk heb je beet (hoop ik :mrgreen: )

meiden ik zit vast tussen barn en tractor???

Wie oh wie kan mij helpen :pray:

Tractor en barn… denk aan oogst en opslag

Hopelijk kom je daar iets verder mee (of ik moet je gelijk de juiste antwoorden geven… :mrgreen: )

Ik hang bij ‘money’ en ‘new york’, iemand tips voor mij?

Ik zit vast boven Scientology en karma. Iemanden hint misschien.

@eisblume wrote:

Ik hang bij ‘money’ en ‘new york’, iemand tips voor mij?

Money heb ik nog niet. Maar waar bij New York zit je vast.

ik kwam er via de statue of liberty, verder heb ik niks :oops:

Dan ben je in het baseball-vakje toch of niet. Bedenk welke baseball-teams er bestaan.

Het vakje met on the clock kom ik ook nog niet uit.

@Shirley79 wrote:

Tractor en barn… denk aan oogst en opslag

Hopelijk kom je daar iets verder mee (of ik moet je gelijk de juiste antwoorden geven… :mrgreen: )

kom er nog niet uit :cry: :cry: :cry:

Wil je mij de antwoorden pb-en aub :pray:

@Chantal wrote:

Ik zit vast boven Scientology en karma. Iemanden hint misschien.

Ikkie wil ook tips… Ook ik kom hier niet verder :frowning:

Hebben jullie deze al?

Een hele bekende hollywood ster die dit geloof heeft?

Voor de rest zit ik daar ook muurvast. :wink:

Maar vandaag nieuwe dag… nieuwe kansen :mrgreen:

Hey Ploeffie… Even kijken hoe ik je in de juiste richting kan krijgen :roll:

Je kan op Wikipedia (engelse versie) ook een lijst terugvinden met Hollywood sterren die dit geloof hebben.

Mocht je er zo niet uitkomen dan heb ik nog wel een andere hint voor je :mrgreen:

denk “Top Gun”