Kan iemand mij een hint geven over het woord onder farmer. En over het woord links boven religion. Volgens mij weet ik wat er moet staan. Alleen schrijf ik het volgens mij verkeerd. Zie spoiler. Ik zit hier helemaal vast. :?
Scientology
@Chantal wrote:
Kan iemand mij een hint geven over het woord onder farmer. En over het woord links boven religion. Ik zit hier helemaal vast. :?
same here… :think: :think:
WIlleke ik heb mijn berichtje net even aangepast.
Pb me anders ff ik heb al wel wat dingen in baseball
Ben weer de weg kwij, kom niet verder dan tom Cruise
En dan onder Jesus weer nix
Hoe en waar komen jullie aan baseball???
@Chantal wrote:
Kan iemand mij een hint geven over het woord onder farmer. En over het woord links boven religion. Volgens mij weet ik wat er moet staan. Alleen schrijf ik het volgens mij verkeerd. Zie spoiler. Ik zit hier helemaal vast. :?
Scientology
Farmer;
Een boer is ook gewoon een mens
Religie;
scientology, zo heb ik het er ingevuld staan :think:
@Cindy wrote:
Religie;
scientology, zo heb ik het er ingevuld staan :think:
UIteindelijk pakte hij hem bij mij ook. Had het dus toch goed. :mrgreen: :dance: :dance:
@Bren1970 wrote:
Ben weer de weg kwij, kom niet verder dan tom Cruise
En dan onder Jesus weer nix
Onder jesuskom ik ook niet verder. Tenminste nog niet.
Ok ben al iets verder :dance:
Ohhhhhh degene die dit topic geopend heeft, heeft wat op het geweten!!! :mrgreen: Verslavend!!!
haha hier ook één verslaafde :mrgreen:
Morgen ga ik weer verder puzzelen, nu zie ik door de bomen het bos even niet meer. :mrgreen:
@Shirley79 wrote:
Ohhhhhh degene die dit topic geopend heeft, heeft wat op het geweten!!! :mrgreen: Verslavend!!!
:shifty: :mrgreen:
K*T… ga er nu zelfs van schelden… :mrgreen:
Weet erg veel over baseball (broertje heeft bijna in NL team gespeeld) en ik volg het… maar nu zit ik weer vast… :twisted: :twisted:
cindy
fijn de tip van farmer maar ben ik dan zo blond dat ik het niet gevonden krijg :oops: :oops: :oops: :oops:
nog een tipje?
nog iemand tips bij de religie daar kom ik ook echt niet verder en bij de magicians???
en idd wat is dit spel verslaaaaavend! om gek van te worden (maar wel leuk )
knabbel
Knabbel
Een boer is dus ook gewoon een mens ( human ). Mensen vertaald naar het engels is …
Grrrrrrrrrrr :evil: 13 speelvelden en echt helemaal vastzitten op dit moment… What the F (excuse the language :silenced: ) heeft er allemaal met Friar Tuck te maken??? Heb nu geen idee wat het onderwerp van dit vak moet zijn… :roll:
Please help!!!
@Shirley79 wrote:
Grrrrrrrrrrr :evil: 13 speelvelden en echt helemaal vastzitten op dit moment… What the F (excuse the language :silenced: ) heeft er allemaal met Friar Tuck te maken??? Heb nu geen idee wat het onderwerp van dit vak moet zijn… :roll:
Please help!!!
Ik zou wel willen helpen, maar zover ben ik nog niet. Ik ben nu in 9 vakken bezig.
Ik moet bij chicken nog steeds een 3 letter woord. Kom er echt niet uit. Heeft iemand hier een hint voor. En voor barn misschien ook en de goat en sheep kan ik niet samen combineren :think:
cindy bedankt!
had die trouwens al wel geprobeerd maar pakte niet!
nu zit ik met het volgende dilemma hihihihihi de magazines
eeeuhhh en ik speel nu in 4 blokken geloof dat dat nog niet zoveel voorsteld :oops:
knabbel
@Chantal wrote:
Ik moet bij chicken nog steeds een 3 letter woord. Kom er echt niet uit. Heeft iemand hier een hint voor. En voor barn misschien ook en de goat en sheep kan ik niet samen combineren :think:
Goat & Sheep zijn allebei familie van de schaapkameel…
Misschien dat je er zo wel uitkomt.
De andere twee staan bij mij ook nog open. Net als het vak naar links naast cowboy…
@Szus wrote:
:shifty: eigenlijk is de studie waar ze het over meer hebben meer voor het opgraven van potten en oude huizen enzo Fossielen en dino’s worden inderdaad door pal… opgegraven, maar die bedoelen ze hier idd niet. M.a.w. de puzzel is niet perfect :roll:
Euh… geprobeerd met arch… wil dus ook niet. Verder alle studiesoorten zo ongeveer uitgeprobeerd. :wall: