Hoi hoi
ik heb morgenavond een afspraak bij een collega… een hele leuke man…
maar zoals de zaken er nu voor staan, zal het verder niets worden, maar gewoon puur uit gezelligheid. Ik zie het allemaal wel…
maarrrr, hij houdt erg van wijn, rode… en ik zei al, ik neem wel een lekker wijntje mee…
maar ik ben al jaren niet op een afspraak zo bij iemand thuis geweest…
is dat genoeg om 1 fles wijn mee te nemen (ik moet eerlijk bekennen dat ik er 1 heb gekocht van 14,-… ik wilde een Barolo… maar deze is net iets lekkerder, zwaarder van smaak, lekker voor zoals morgenavond bij de kaasfondue :mrgreen:
Maar… is dat genoeg om met 1 flesje aan te komen zetten? zeker gezien het prijsje?
we hadden eerst ook gepland om iets nog in de middag te doen, maar gezien het weer, wordt het gewoon eten en gezellig. Ik moet s avonds wel gewoon naaar huis rijden, dus ja, erg veel drinken kan ik toch niet… en ik blijf daar echt niet slapen… zeker niet omdat ik hem ook leuk vind… (hij had het wel heel nonchalant voorgesteld, meer als logé, nou, doe dat echt niet)
ik wil het verder gewoon gezellig hebbne… en hij ook…
Dus, heb ik hier genoeg aan?
ik zou zeggen: jazeker!
het gaat toch om het gebaar dat je iets mee wil nemen?
dat je hem leuk vind, heeft er, in mijn ogen, niets mee te maken.
en als hij van een goede rode wijn houdt, weet hij misschien ook wel dat je geen flesje van 3 euro (waar in mijn ogen overigens ook niets mis mee is) gekocht hebt.
ik wens je heel veel plezier en gezelligheid met de kaasfondue en je leuke colelga!
Ik zeg ook ja genoeg…
Het gaat om het idee/gebaar en met een goede fles wijn is dat toch dikke prima! En mocht het echt zo zijn dat die fles er snel doorheen gaat en hij zo’n wijnliefhebber is dan heeft ie vast zelf ook nog wel wat… Btw jij moet weer gewoon naar huis rijden dus zoveel kan je dan ook weer niet drinken.
In ieder geval, geniet & veel plezier! :dance:
haha, nee, precies…
nou, omdat we het eerder gehad hadden dat ik evt. ook een klein hapje zou maken… maar ja, dat was eigenlijk meer voor het middagprogramma, hahaha… en dat is er nu niet echt…
nou… dan hoef ik morgen niet de deur uit… ik zorg dat de kindjes bijtijds wegzijn… dan gaat mama even lekker tutten, hihihi
zou niet eens meer weten hoe dat gaat… een op 1 bij iemand thuis… brrr…
senks
Spannend, veel plezier. Alleen de voorpret die je er van kan hebben is al zoooooooo leuk.
waaaahahaha, ik had al met een vriendinnetje… stel dat ik moet plassen… en het is stil… en van de zenuwen moet je niet waardoor je weer te lang op de wc zit en ohhh… menn… wahahaha
maar ja… eigenlijk maak ik me druk om niets, want eigenlijk is het dus geen date… maar vind m oh zo leuk… nouwie…
Nee hoor, ze vindt hem echt maar ‘gewoon’ leuk! :liar: :mrgreen:
Weet hij trouwens dat jij hem leuk vind? :oops:
wahahaha, ja, probeer dan nog maar eens nonchalant te zijn…
nou… eh… jullie merken het wel… hahahaha
jep…
Vanaf vorige zomer zijn we al aan het signalen doorgeven… aanrakingen… maar echt meer dan gemiddeld, meer van zijn kant… blikken, dubbelzinnige opmerkingen… menn, had het echt te pakken…
maar omdat ik nog getrouwd ben/was… doe je er niets mee… inmiddels lig ik in scheiding, niet door hem hoor… en de laatste tijd was het zo heftig met die signalen… en daarbij… hij heeft ook echt veel diepgang… hij kan ook heerlijk praten, niet meelullen, maar gewoon een mening en om mij te helpen… hij weet ook hoe het zit…
en in een diepgaand gesprek vertelde hij wel ineens, van joh, ik moet je iets vertellen, ik heb sinds kort een vriendinnetje en het voelt heel goed en met een maand of wat gaan we samenwonen… ik stortte even in… hij merkte ineens dat ik meer voor m voelde dan dat hij wist… hij vroeg ook, jeetje… dat vind je zeker wel jammer… eh… ja… eigenlijk wel…
die zelfde dag hadden we een traktatie… zocht hij me toch weer op en stonden we weer te kletsen over vanalles. Hij merkte ook dat we best veel gemeen hebben en ook niet echt average dingen… ik zei toen ook, nou, lekker, je hebt me wel een kaasfondueavondje door de neus geboord! (hij kan ook nog eens koken)… nou zei hij, dan kom je een keer bij me eten… en gaan we vissen (eh, ja, we hadden het over vissen, wat ik ook deed) hij woont op een woonboot… 'nou zegt tie… dan zorg ik voor de kaasfondue, lekker wijntje er bij… zorg wel dat er een bedje voor je klaar ligt (moet 3 kwartier naar huis rijden)…
toen vanaf dat moment snapte ik het niet meer… als je hotel de botel van iemand bent… dan vraag je me toch niet, of ben je dan alleen maar aardig…
Hij schreef toen ook wel dat hij zich tot me aangetrokken voelde, maar niet genoeg voor een relatie… maar dat een goede vriendschap ook heel wat waard is… tja…
en weet je, sinds ik in scheiding lig, ben ik steeds assertiever geworden en het voelt fijn, want ik weet nu dat ik voor me zelf kan opkomen…
ik heb bepaalde dingen aan mijn collegaatje laten zien en lezen, en ook aan een vriendinnetje… die snappen het ook niet, getuige de signalen en emails… en als je laatste email ook weer ondertekent met knuf… en op t werk tot mogelijkheden zoekt om me aan te raken, … dat heb ik niet met de gemiddelde collega hoor op de afdeling…
dusssss… zoveel tegenstrijdigheden… natuurlijk hoop ik op meer, maar ik moet ook even een bescherming inbouwen, want zoals de zaken nu er voor staan, moet ik ook niets verwachten…
vandaar een wat pittiger wijntje… ook omdat hij een wijnliefhebber is…
wees mijn charmante ik… truitje aan met eh, blote schouder… zet mijn haar in de krul, lekker luchtje… en eh, doe heeeeeel onschuldig wahaha 8)
Jaa, ik vind het een beetje dubbel.
Hij weet overduidelijk dat jij meer voelt en hij wil alleen maar vrienden zijn. Maar als die dan zulke signalen geeft, vind ik dat stom van hem, hij moet toch weten dat jij daar weer als een blok voor zal vallen.
En natuurlijk hoop jij op meer, ik snap het helemaal… Maar ik wil wel zeggen pas op… want als jij diep van binnen op meer hoopt en het word toch niks ben je straks misschien heel erg gekwetst…
snoesje, wat lekker om te lezen! Hoe kl#te die onzekerheid en verschillende signalen ook zijn, ze zijn voor een buitenstaander heerlijk om te lezen :inlove: Ik hoop dat jullie een heel gezellige en ongedwongen avond hebben op die woonboot van um :-*
nou… weet je… ik moet zeggen, ik ben al blij dat ik dat mailtje toen had gestuurd en hij zo’n duidelijk antwoord heeft teruggestuurd… ik moet zeggen dat ik sinds die tijd wel een stuk rustiger ben… zijn ook intern verhuisd, dus ik zie m ook niet zo heel vaak meer op de werkvloer… dat scheelt denk ik ook, dat je niet elke dag met hem geconfronteerd wordt…
maar omdat ik me al zoveel sterker voel heb ik ook echt zoiets van, joh, ik zie het allemaal wel, ik zou er niet aan moeten denken als ‘mijn vriend’ ineens iemand bij hem thuis uitnodigd als ik er niet ben die mij leuk vind…
dus ja, ik sta in die zin wel op scherp, maar aan de andere kant, ik heb vaker gewoon gezellig contact met mannelijke collega’s op het werk, gewoon gezellig… en zo kan het ook… en misschien heb ik dat ook wel even nodig, beide benen op de grond en niet gaan zitten verheerlijken…
Een dinnetje zei ook, het is misschien ook wel lekker om eens een andere eigen vriendengroep om je heen te hebben… dus wie weet, hahaha…
maar bovenal, ga ik gewoon genieten van het feit dat er voor me gekookt wordt… en gezellig kletsen en even je gedachten op wat anders…
@fiep klophout wrote:
snoesje, wat lekker om te lezen! Hoe kl#te die onzekerheid en verschillende signalen ook zijn, ze zijn voor een buitenstaander heerlijk om te lezen :inlove: Ik hoop dat jullie een heel gezellige en ongedwongen avond hebben op die woonboot van um :-*
wahahaha, ja… kan me voorstellen…
mijn horoscoop vanaf zaterdag (veronicagids… niet echt hoogstaand, lees die dingen nooit… maar mijn oog viel er op:
Er staat een belangrijke afspraak in je agenda en die houdt je gemoederen flink bezig. Toch zijn al die twijfels niet nodig. Je hebt je goed voorbereid en daarnaast heb je alle juiste planeten aan je zijde. Vertrouw op jezelf en laat het voor de rest gewoon over je heen komen’.
Ik zou zeggen je toilettas :silenced: :mrgreen: 8) :lol:
Oke… Dan komt het allemaal goed
!
In ieder geval heel veel plezier! :mrgreen:
@Snoesje wrote:
@schoen wrote:Ik zou zeggen je toilettas :silenced: :mrgreen: 8) :lol:
waaaaaahahaha die schoen…
Whaha… zoiets dacht ik ook al…
maar ja… eh… ik kan het wel mee nemen (met voorbedachte rade)… maar hij heeft toch ondanks de signalen te kennen gegeven dat hij een vriendin heeft en geen relatie met me wil… ondanks de aantrekkingskracht…
aan de andere kant… hij heeft met een andere collega gekletst dat ie zou verhuizen naar de stad… want dan zat ie minder eenzaam voor als hij nu (nog) vrijgezel was… (zij speelde dat even aan mij door :mrgreen: ) dus ook daar heeft hij zijn onzekere verhalen in… zij vond m ook onzeker en van meerdere kanten kreeg ik toch te horen, van wat zij van mij hoorden, dat hij mij misschien aan het peilen is… kijken hoe ik reageer omdat hij zelf zo onzeker is…
erg he… dat je overal naar bevestiging zoekt… en ik heb het ook op schrift, maar toch die twijfels…
ik bedoel… als je net verteld dat je een dinnetje hebt… en het zo goed voelt dat je binnen notime gaat samenwonen… dan ga je mij toch niet uitnodigen, dan heb je daar toch helemaal geen behoefte aan… en ja, als ik mijzelf zo uitnodig (was meer een geintje) dan hoef je daar ook niet op in te gaan…
wahahaha,… ik zie er sterren van, denk dat ik maar eens naar bed ga…
(en erge is… ik heb wel heerlijke nieuwe ‘dingetjes’ gekocht… en ponnetje en zo, hihihihi)… maar die ga ik echt nie meenemen hoor… lijk wel gek…
zeker nu ik ook niet off gescheiden ben… beetje vreemd…
waaaaaaaaaahhhh hahaha… waar kun je je mee bezig houden he
ehmmmm 1 ding nog…
mijn mama en zusje weten dat ik bij een collega ga eten… mijn zusje vroeg al… is het een leuke collega? ‘doe je dan alsjeblieft voorzichtig… blablabla’…
maar wat als mijn soon 2bx vraagt wat mijn plannen die avond zijn?
ik kan namelijkj niets verbergen… zo zit ik ook niet in elkaar… en het komt toch altijd uit… en hij heeft laatst ook gezien dat ik heleboel nieuwe setjes heb gekocht. Hij woont al een tijdje bij zijn moeder… en ik ben al 2.5 jaar klaar met deze relatie… maar vind het zo moeilijk om als hij er naar vraagt… een eerlijk antwoord te geven… hij telt 1 en 1 bij elkaar op… lingerie… afspraakje… en eh… hoe hypocriet… dat lijkt me leuk, maar is het niet… en hij weet ook dat ik met andere mannelijke collega’s privé omging (waaronder hij ook)… en dat moet toch kunnen. Zeker als ik er bij zeg dat hij gewoon een vriendin heeft… (misschien maar zeggen dat die er bij is… die avond…)…