Een afspraakje, wat mee te nemen?

Oooh Snoesje, ik ben zooo benieuwd hahaha…



Ik vind het genoeg maar misschien zou ik ook nog een choclaatje ofzo erbij kopen… Een paar lekkere bonbons ofzo…



Laat je budget het niet toe dan is die fles zat hoor.



En wat betreft je spoiler: je gaat eten bij een collega, niets van gelogen. Hij heeft verder niet het recht om door te vragen. Sowieso te vragen wat jij vanavond gaat doen.



Have fun. :-*

mm… ja, dat is wel een goed idee … chocolaatjes… ga zo nog wel even naar de jamin, haha…



voor bij de thee…



idd… moet er maar gewoon rustig mee omgaan met het thuisfront…



senks

Ooowwww! Snoesje, wat een spannend toppic! Ik hoop zo dat je lekker opgetut aan je wijn zit te genieten van de kaasfondue. En alles wat er nog meer uit voort zou mogen komen! :thumbup:



Ik trek vanaaf ook iets van teen of tander open en zal op je (jullie) proosten. :dance:

Ik heb er net ook een open geplopt.

En moest ook denken aan jou Snoes :lol: :lol: :lol: :lol:

Proost Snoes! :mrgreen:



Ik hoop dat jullie het samen ontzettend gezellig hebben. :thumbup:

En leuke date gehad :wink:?

Ik zie het nu pas… maar hoe was het gisteren?

Oooh Snoes!

Hoe was het?

ik denk dat ze nog daar is 8) hoe was het?

Ik hoop vooral dat het gewoon erg gezellig was. :slight_smile:

Oeps, nog niet thuis :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



En de hamvraag natuurlijk :







HOE WAS HET

nou… :think:

poeheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee





Ben aagje hierzo :shifty:

ze is we heeeeel lang weg… :mrgreen:

@Pitje27 wrote:

ze is we heeeeel lang weg… :mrgreen:








whahhahaah inderdaad.

Ben wel zeer benieuwd.

Wrs al lang thuis, maar niet aan ons aagjes gedacht :lol: :lol: :lol:

Of misschien had ze het toch erg gezellig :mrgreen: :mrgreen: En nog :mrgreen:

Nog niet thuis :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



Hopelijk is dit goed nieuws!!! ik blijf hier wel ff f5-en :wink:





SNOESSSS heerlijk genoten meis? was wijn en chocolade in smaak gevallen?

waahahaha



zo… ikke ben terug…sorry, ik had 2 flessen wijn op… heb tot kwart voor 12 in mijn EIGEN bed gelegen… en toen nog even huishouden en door naar een hightea vandaag… mjum…



maarrr wat een avond… toen de kinderen opgehaald waren, dacht ik, ik wip nog even naar de winkeltjes om chocola te halen… kon geen leuke verpakking vinden… ben weer naar huis gegaan en dacht, nou, ik heb nog dure flessen prosecco staan, neem er daar ook wel 1 van mee…



toen omkleden… menn…ik had over alles nagedacht, voor een tweede keer fris douchen… makupjes… (niet te veel, natuurlijk gehouden) haar in een nonchalante zijstaart, roosje er in, gestreept navy truitje met blote hals, strapless bh aan, pumpjes en een skinny (de rollen waren goed verstopt onder het losse truitje, wahaha) en ik had op mijn telefoon even mijn mp3 speler aan gedaan… toen kwam een liedje van Mis Dynamitee… haha, zo voelde ik me wel… zat helemaal in mijn zelf van whooooo spannend… hahaha



ik had het in 1x gevonden (de woonboot)… menn… dat vind ik zo erg, het eerste moment van binnenkomen, verlegen… maar eh… wat een boot… het was net of ik in zo’n oud centerparcs huisje terecht kwam… beetje karige inrichting… dat viel me eerlijk gezegd al een beetje tegen…ik dacht ineens gelijk, oohhh wat doe ik hier… Hij ziet er altijd wel heel verzorgd uit, leuke overhemden of vaak een v-hals truitje.



maar hij was blij met de prosecco en de rode wijn die ik had mee genomen en leuk om te zien dat ie zo lekker aan het rommelen was in de keuken… hebben echt best veel gekletst… ik dacht dat ik er wat van kon, maar hij ook… hij zat erg op zijn praatstoel… en ook best over dingen die ik wel voor me moest houden ivm werk… dus hij was best open… hij vertelde dat hij dat niet zomaar is.



Tijdens het eten… het werd steeds donkerder… en ik snap dat dan niet… er ging niet echt een lichtje aan… er brandde ergens wel een kaarsje in de vensterbank en van de rechaud en een klein lichtje in de keuken… dus je ziet elkaar al amper… Maar de kaasfondue was lekker, maar tegenvaller nr 2… hij rookte… dat doet ie dus niet op het werk… maar wel de hele avond door…



hij ging tussendoor nog bij het cafeetje op de parkeerplaats een pakje sigaretten halen… toen ben ik megasnel naar de wc gegaan… ik hield het niet meer… (hij ging wel 4x of zo… maar die wc zat ook pal aan de eettafelkant. haha, ik dacht, dat ga ik niet doen!!)



Maar goed… tijdens het gesprek werd hij wel losser… en pakte toch een paar keer mijn beide handen en gaf er een kus op … meer ook omdat hij me zo 'krachtig ’ vond… na alles wat ik nu zeg maar doormaak… en dat hij dat ook wel ziet… maar ook tijdens het praten was het vaak ‘lieve schat’ of "ik vind je echt een lieve schat… "



maar als ik met een aantal dingen een bruggetje gaf, ging hij daar niet echt op in… maar meer met zijn eigen verhaal… dat vond ik wel jammer…



maar goed… rond een uur of half 12 sloten we het af… ondertussen als hij iedere keer wat moest halen in de keuken, altijd toch die hand over mijn schouder of wat…



hij vertelde wel dat hij tegen zijn vriendin had gezegd dat hij met mij ging eten… dat die wel even moest slikken…



oja, en nog geen half uur na binnenkomst vroeg hij al of ik wilde blijven slapen, dan kon ik in zijn bed… en hij maakte dan ergens anders een bedje op… nou dacht ik… mooi niet…ik ga naar huis zo :mrgreen:



Nou… ik merkte wel dat hij wat losser was… want bij het afscheid nemen kreeg ik echt een onwijs lange knuffel en zoenen, armen om me heen … .maar ook dus gewoon echt een paar keer zoenen op mijn mond en dat ging echt van hem uit. (lekker… dat heb ik wel een tijd gemist! hahaha)… en bij de auto ook en zo…



Hij zei wel dat hij me vaker wilde uitnodigen, ook om een keer te varen etc… incl. zijn vriendin er bij, als ik dat niet erg vond en zo… en dat het met haar en mij ook zou klikken.



maar ik ben op zich blij dat ik geweest ben… heb, ook nav zijn verhalen een andere kant van hem nu gezien… en daarmee een net iets andere indruk die ik nu van m heb… dat is minder ‘volwassen en verantwoordelijk’ ja, hoe moet ik het uitleggen… dan dat ik op het werk in hem heb gezien…



Dus in die zin kan ik teleurgesteld zijn in het feit dat hij echt niets met je wil, maar ik denk dat ik meer teleurgesteld (is een groot woord) ben in wat voor beeld ik van m heb… maar dat helpt weer het hele proces door. We hebben het er nog wel even over gehad hoor… hij gaf ook wel aan dat (ik gaf een inkoppertje over mijn maatje meer) dat dat niet de doorslag was, maar gewoon ook puur dat ik (nog) getrouwd was… en ook neit eens het probleem dat ik kinderen heb… nou, fair.



maar op zich had ik het wel gezellig hoor dus ik sluit de deur niet helemaal.



ook na thuiskomst gesmsst dat ik veilig thuis was (na 2 flessen wijn… wel evne laten uitwerken)… en hij smstte ook wel gelijk… “lieve schat ik vond het ook gezellig, trusten knufx” en zo…



dusssss… nou… wel prettig op dat moment dat ik dit ook gewoon meer kan loslaten…



mijn tijd met mijn persoon komt ooit nog wel !



ga lekker eerst hopelijk genieten van mijn eigen stekkie… en dat ik kan doen en laten wat ik wil. Dat vond ik ook wel lekker van deze avond…



en uiteindelijk heeft ex niets gevraagd of zo…



*mm… die drank is nog niet helemaal uit mijn systeem geloof ik *

Dus ehummmmmmm al met al viel het ietwat tegen?

Maar twee flessen wijn op en nog naar huis gegaan, pfieuwwwwwwwwww

ik kwam niet verder meer dan de stoep :mrgreen: :mrgreen:



Maar even laten bezinken dus allemaal en je ziet wel waar het schip strand toch?

ja precies… ik vind het al heel goed van mezelf dat ik niet gelijk meegaa in vanalles omdat ik dat nu graag wil, maar uiteindelijk tot niets leidt…



en precies… ik zie wel waar het schip strand of hoe gezellig het nog kan worden… en misschien ook wel niet… maar ik ben gewoon al blij dat de druk van de ketel is en ik toch weer anders naar de zaken, of naar hem kan kijken…

klinkt toch wel als een gezellige avond!

fijn dat je het naar je zin gehad hebt, ondanks de teleurstellingen van die avond.