echte meisjes in de jungle

Wie kijkt er ook? :lol:

uhm, ik keek, tot aan deze opdracht… :oops:

haha ja brrrr was ook niet iets voor mij :oops:

ikheb nog kippenvel van eht te vroeg weer kijken, dat je dat beest op het eiland ziet rond kruipen… brrrr :?



volgende week eindelijk een bitch fight :mrgreen: vind die michelle en leslie echt verschrikkelijk!

en hoewel ik ymke bij take me out altijd maar een raar mens vond, vind ik haar best een bikkel eigenlijk :mrgreen:

Ik kijk ook en vind het super lachwekkend :lol:

ja ik vind ymke en britt best grappig eigenlijk…



die michella :sick:

britt vind ik ook leuk, al mag ze van mij wel wat meer haar mond open trekken tegen die dozen

Hoewel ze idd best leuk is qua mens, is zij wel degene waar ik het hardst om moet lachen hoor…

sneeze: om wie?/

Britt en haar opmerkingen!

ow ja daar moet ik ook wel om lachen hoor :slight_smile:

ja ik moet ook steeds om haar lachen… :lol:

vind het wel toevallig, zei vorige week nog tegen hub: ben iedere keer bang dat ik hier een joekel van een spin op mijn beeldbuis zie… en ja hoor, vandaag is dat echt dubbel en dwars waargemaakt…

wat een heerlijk programma! :mrgreen: :thumbup: :clap:



Die onwetendheid van Britt “ze hebben niet eens een pooltafel hier” :eh: :think: :lol: en dan die “dozen” Michaela en Amanda (ik zat eerlijk gezegd al helemaal klaar voor de catfight gisteren, maar we moeten helaas nog een weekje wachten :wall:



Pauline uit Gooische meiden valt me ook alles mee :thumbup:

ik vond pauline in gooise meisjes ook altijd al een leuk persoon, en vind dat ze zich goed staande houdt zonder al haar luxe.

Heb het gisteren toevallig gezien. Wat een hilariteit :mrgreen:

joehoe vanavond de bitch fight! :mrgreen:



en die britt… heerlijk vandaag :mrgreen:

Ik vind de dames verschrikkelijk… Mn dochter zit het te kijken toevallig. :mrgreen:

Jaaaaaa ik kijk ook, heerlijke televisie! :lol: :mrgreen: :thumbup:



Ben benieuwd hoe het nu verder gaat met die 2 katjes…

Wat zitten er een domme dozen bij zeg :lol: