echte meisjes in de jungle

ik vind britt ook echt met de week dommer worden lijkt het wel…

@Rooike wrote:

Ik vind de dames verschrikkelijk… Mn dochter zit het te kijken toevallig. :mrgreen:




Hoe oud is je dochter?



Ik geloof toch niet dat ik mijn kinderen hier aan bloot zou willen stellen… Wat een verschrikkelijk stel zeg :shock:

Ik hoop dat die Michella rap naar huis wordt gestuurd… in Dames in de dop al een vreselijk mens naar mijn mening en dit programma bevestigt mijn gevoel alleen maar…

@Meggie wrote:

Ik hoop dat die Michella rap naar huis wordt gestuurd… in Dames in de dop al een vreselijk mens naar mijn mening en dit programma bevestigt mijn gevoel alleen maar…




En dan heeft ze het blijkbaar ook nog gewonnen.

Dat mens is gewoon 30 , maar jeeeminee ze lijkt wel 16 met dat taalgebruik en wat een opgefokt grietje zeg :hand:

Ik vond dat toen ook niet terecht dat ze gewonnen had maar goed dat is een ander verhaal :wink:



Ik heb er gisteren serieus aan gedacht om te stoppen met kijken vanwege haar. Grote mond over alles maar ondertussen toch wel de grote sfeerverpester in die groep denk ik. En dat gooise meisje is ook een meeloper zeg.



Maar goed misschien heb ik wel een hekel aan die 2 omdat ze het heel normaal vinden om Britt dan weg te kunnen pesten. Lekker de hele dag laten huilen. Dat soort opmerkingen daar kan ik niet zo goed tegen. Het bewust mensen krenken voor mijn gevoel, bah…

@Lune wrote:

@Rooike wrote:
Ik vind de dames verschrikkelijk… Mn dochter zit het te kijken toevallig. :mrgreen:




Hoe oud is je dochter?



Ik geloof toch niet dat ik mijn kinderen hier aan bloot zou willen stellen… Wat een verschrikkelijk stel zeg :shock:






Mijn dochter is bijna 15 dus ik zie de ernst er niet van in…?

@Rooike wrote:

@Lune wrote:
@Rooike wrote:
Ik vind de dames verschrikkelijk… Mn dochter zit het te kijken toevallig. :mrgreen:




Hoe oud is je dochter?



Ik geloof toch niet dat ik mijn kinderen hier aan bloot zou willen stellen… Wat een verschrikkelijk stel zeg :shock:






Mijn dochter is bijna 15 dus ik zie de ernst er niet van in…?




prima toch :thumbup:

mijn kids zien ook welleens de reclame hoor…



als ik ze voor alles moet afschermen moet ik ze in een hokje stoppen met geluidsdichte muren 8)



Vorige keer zat ik Gooische vrouwen te kijken toen B. beneden kwam met groeipijn dus zette ik hem op pauze om een koud washandje voor hem te maken… kom ik terug gelopen zie ik dat ik hem precies op pauze heb gezet op een noujah niet zo kindproof stukje :oops: :mrgreen:

@Lientjuh wrote:

@Rooike wrote:
@Lune wrote:
@Rooike wrote:
Ik vind de dames verschrikkelijk… Mn dochter zit het te kijken toevallig. :mrgreen:




Hoe oud is je dochter?



Ik geloof toch niet dat ik mijn kinderen hier aan bloot zou willen stellen… Wat een verschrikkelijk stel zeg :shock:






Mijn dochter is bijna 15 dus ik zie de ernst er niet van in…?




prima toch :thumbup:

mijn kids zien ook welleens de reclame hoor…



als ik ze voor alles moet afschermen moet ik ze in een hokje stoppen met geluidsdichte muren 8)



Vorige keer zat ik Gooische vrouwen te kijken toen B. beneden kwam met groeipijn dus zette ik hem op pauze om een koud washandje voor hem te maken… kom ik terug gelopen zie ik dat ik hem precies op pauze heb gezet op een noujah niet zo kindproof stukje :oops: :mrgreen:


:lol: lekker slim :mrgreen:



Gebeurt hier ook nog wel eens…

@Sennapen wrote:

@Meggie wrote:
Ik hoop dat die Michella rap naar huis wordt gestuurd… in Dames in de dop al een vreselijk mens naar mijn mening en dit programma bevestigt mijn gevoel alleen maar…




En dan heeft ze het blijkbaar ook nog gewonnen.

Dat mens is gewoon 30 , maar jeeeminee ze lijkt wel 16 met dat taalgebruik en wat een opgefokt grietje zeg :hand:


Is die echt al 30 joh?

Men met haar gedrag, voel ik me nog burgelijker :lol:



Nee moet er echt niet aan denken, dat ik iemand van 30 tegen kom die dus zo doet he!

Ook wat Meggie. aangeeft, die opmerkingen van der en mensen bewust in de grond boren dmv opmerkingen!



Ik heb het gisteren helaas gemist door me werk (dat werk ook altijd grr, hihi)…

net even naar uitzending gemist gekeken…



djeezz lag helemaal in een deuk !



echt slim zijn ze niet :angel:



het is maar TV gelukkig…

oh echt, ik vind die michella juist erg leuk !



heerlijk zo’n ordinaire troela met nephaar enzo die doet wat ze wil. heeeeeeeeerlijk !



dat maakt televisie nou leuk :mrgreen:



die britt is echt een raar mens joh :eh:

@ Mam van 2: gelukkig maar dat de meningen verdeelt zijn toch.



Mijn man vond Amanda vreselijk, nou die vond ik wel weer meevallen :slight_smile:



Het is gewoon wel een heerlijk bij elkaar geraapt zooitje toch :slight_smile: wat Gab zegt, het is gelukkig maar TV.

De helft is toch gespeeld,



(die britt en die andere troela komen van de toneelschool af :mrgreen:)

Haha, Amanda die zegt dat ze die geweld niet normaal vond maar bij DGK deden ze niks anders :eh: Dus wat lul ze nou :thumbdown:





Wat is Michella een hork :thumbup:

@Gab wrote:

De helft is toch gespeeld,



(die britt en die andere troela komen van de toneelschool af :mrgreen:)




nu ben ik wel benieuwd welke andere troela je bedoelt :angel:

@Cin. wrote:

@Sennapen wrote:
@Meggie wrote:
Ik hoop dat die Michella rap naar huis wordt gestuurd… in Dames in de dop al een vreselijk mens naar mijn mening en dit programma bevestigt mijn gevoel alleen maar…




En dan heeft ze het blijkbaar ook nog gewonnen.

Dat mens is gewoon 30 , maar jeeeminee ze lijkt wel 16 met dat taalgebruik en wat een opgefokt grietje zeg :hand:


Is die echt al 30 joh?

Men met haar gedrag, voel ik me nog burgelijker :lol:



Nee moet er echt niet aan denken, dat ik iemand van 30 tegen kom die dus zo doet he!

Ook wat Meggie. aangeeft, die opmerkingen van der en mensen bewust in de grond boren dmv opmerkingen!



Ik heb het gisteren helaas gemist door me werk (dat werk ook altijd grr, hihi)…




Ik voel me met mijn 25 jaar wel 100x ouder dan haar… :shifty:



En nee ik hou daar ook niet van die smerige opmerkingen gadverdamme… En die leslie is ook om te kotsen.



Vind dat andere groepje juist wel leuk met elkaar :mrgreen: , ik moet altijd zo lachen om die Anna

@knipoogje1983 wrote:

@Gab wrote:
De helft is toch gespeeld,



(die britt en die andere troela komen van de toneelschool af :mrgreen:)




nu ben ik wel benieuwd welke andere troela je bedoelt :angel:




die andere Doos :mrgreen:



ook van take me out :think:

@Gab wrote:

@knipoogje1983 wrote:
@Gab wrote:
De helft is toch gespeeld,



(die britt en die andere troela komen van de toneelschool af :mrgreen:)




nu ben ik wel benieuwd welke andere troela je bedoelt :angel:




die andere Doos :mrgreen:



ook van take me out :think:




echt waar? ymke?? jammer! hoopte dat dat echt zo’n “doosje” was… vind haar geweldig namelijk

Michella vind ik verschrikkelijk, een sfeerverpestend negatief rotwijf…

LEslie vind ik een achterbaks mormel, ook al zo’n nega-kind…



Britt is niet zo snugger maar wil het vooral erg gezellig hebben en dat lukt niet echt. Ik vind haar wel lief en hilarisch om haar briljante uitspraken! :mrgreen:

(Wel erg dat ze amanda zo adoreert… :sick: )



Amanda, tja, die wilde Michella op de kast jagen en dat is haar aardig gelukt, wel jammer dat zij naar huis is gegaan. Ik had liever Michella of Leslie eruit zien gaan.



Adinda, tja, nietszeggend eigenlijk…maar misschien komt dat nog.



Die andere groep is veel leuker! Veel positiever! :thumbup:

Anna is leuk! Pauline vond ik wel geinig maar heeft wel achterbakse trekjes. Ymke is hilarisch! :mrgreen: Over de andere 2 niet echt een mening (nadia en…ben 't ff kwijt…is niet blijven hangen… :oops: )



Ben benieuwd hoe dit verder gaat… :mrgreen:

Wat een humor is dit toch :lol: echt een typetjes hebben ze bij elkaar gegooid :mrgreen: