echt lachen

Ik ben toch zo benieuwd… als jullie dat nog weten.

Met welke leeftijd lachte jullie kindjes echt?

Nu heeft Ruben even weinig reden om echt naar me te lachen… Ja misschien als een boer met kiespijn…

Maar ik kan me het van Rebecca nog herrinneren… Ik smolt weg… werdt in 2 seconde 10 centimeter korter… :mrgreen:

Misschien dat zo’n vraag al eens is gesteld maar ik kan het niet terugvinden…

Ik zit te wachten tot hij gaat beginnen met lachen… Nu alleen nog maar stuipjes

Dat was op 21 maart. En ze is van 3 februari dus… ehhh… 7 weken is dat dan.

Hier duurde het heel lang denk wel 2,5 maand… en nu nog is ie vaak serieus naar andere naar papa en mama lacht hij wel veel

Per kind verschillend denk ik :thumbup:

Hier duurde het heel lang denk wel 2,5 maand… en nu nog is ie vaak serieus naar andere naar papa en mama lacht hij wel veel

Per kind verschillend denk ik :thumbup:

Ik zie aan Ruben zijn ogen dat ie wel wil lachen… en soms zie ik heeeel vaag een mondhoekje omhoog komen, zijn ogen lachen wel…maar hij weet nog niet hoe zijn mond mee moet…

Hij is 3 weken te vroeg geboren…Zou dat er iets mee te maken hebben??

sil was 5,5 week toen ie zijn allereerste echte lach produceerde en juul was 6 weken en een dag :inlove:

en sindsdien is ie er niet meer afgeweest :inlove: :inlove:

Layla was ook erg laat. met bijna 3 maanden. ( ze had dan ook weinig te lachen)…

Te vroeg Te laat of op tijd geboren???

Als ik vragen mag… er wordt gezegd dat het komt 46 weken na de conceptie?? zelfs blinde kinderen zouden dan gaan lachen…

Ben eigenlijk een beetje aan het polsen of dat ook een beetje klopt…

Hier was t met kerst :slight_smile:

Emma is 29 november geboren, dus dat is ongeveer 4 weken. Ze is 15 dagen te laat geboren.

hier met 5 weken eerste lachjes echt incidenteel…

Ik heb me laten vertellen dat het rond de 4 weken kan, en dat het soms ligt aan het feit of kindjes te vroeg of te laat geboren worden. In mijn omgeving klopte dat wonderwel. Kindjes die twee weken overtijd geboren werden, lachten rond 2 a drie weken.

Thymen werd geboren met 38 weken.

Echt lachen omdat hij lol had kwam met een week of 7/8

Het schaterlachen is onweerstaanbaar, kwam hier rond een week of 12/13…

succes en volop genieten van de stuipjes en lachjes!

hier beide met 6 weken :mrgreen:

floris kan nu sinds 5 dagen lachen dus ruim 2 weken oud was hij

zooooo lieff :inlove:

Jana lacht echt bewust nu sinds ze ongeveer 8,5 week oud was.

Haar grote zus had de eer om die eerste lach te mogen krijgen, en ze smolt ook idd gewoon helemaal weg :inlove:

Ook effe een fotootjes erbij gedaan :inlove:

jayden begint laatste dagen steeds meer te lachen :inlove: ik smelt helemaal :inlove:

Nena was iets van vier weken maar die was ook wel een dag of 9 later geboren. Dus soort van een week of zes.

Wat ze nu al weer een tijd doet is zo heerlijk schaterlachen echt heel grappig - vooral om haar broer - en daar moeten wij dan vaak ook heel erg van lachen.

@Bella wrote:

Nena was iets van vier weken maar die was ook wel een dag of 9 later geboren. Dus soort van een week of zes.

Wat ze nu al weer een tijd doet is zo heerlijk schaterlachen echt heel grappig - vooral om haar broer - en daar moeten wij dan vaak ook heel erg van lachen.

Zit er nu toch veel verschil in de ontwikkeling als kindjes te laat worden geboren ??

Jana is met precies 42 weken geboren, en af en toe lijkt het alsof ze dingen veel eerder kan. Dan als het zou moeten :think:

Michel produceerde zijn eerste lachje met 6 weken en 2 dagen en schaterlachen doet hij sinds hij 10 weken oud is…

hij kan dan echt zo hikken van de lach, ge-wel-dug! :inlove: :lol:

huh-hah-huh-hu… hihihihihi :mrgreen:

vaste prijswinnaar is hier toch wel net doen alsof ik nies… zo van ha-ha-ha-ha en dan hatsjoe als ik bijna voor hem zit met mijn gezicht…

als ik begin te ha-ha-ha…en dan begint hij al te hikken van de lach :inlove:

@Cell wrote:

als ik begin te ha-ha-ha…en dan begint hij al te hikken van de lach :inlove:

Dat deed Lenn ook en hij doet het nog steeds :inlove: Gapen was en blijft ook een succesnummer! :lol: :inlove:

Robin was 1 maand dat hij bewust lachte. Onze Noor is iets jonger zij lachte met ruim 2 weken bewust. Niet echt heel vaak, maar de keren dat ze lekker in haar velletje zat/zit dan wil er wel een lachje van af. En sinds gisteren is dat ineens een stuk vaker. (Noortje was week overtijd)