echt lachen

Zit er nu toch veel verschil in de ontwikkeling als kindjes te laat worden geboren ??

Jana is met precies 42 weken geboren, en af en toe lijkt het alsof ze dingen veel eerder kan. Dan als het zou moeten

Jayden was 4 1/2 week, maar hij is ook 15 dagen te laat geboren, mss dat dat toch ook iets zegt idd :think:

dat 46 weken verhaal begin ik toch te geloven… Ruben 3 weken te vroeg… begon met 9 weken te smilen… eerst heel voorzichtig… Maar gaandeweg worden ze steeds langer en duidelijker…

Het is nog steeds wel een wat serieus mannetje…Maar als ie dan lacht, dan breekt echt dat hele gezichtje open… :inlove: werkelijk te lief om te zien… als daar een moeder/vaderhart niet van smelt dan weet ik het niet meer… :mrgreen:

Kinderen ontwikkelen zich in de buik vrolijk door dus er zit echt wel verschil tussen bijv een kindje wat twee weken te vroeg en eentje die bijv 2 weken te laat is geboren. Daar zit toch soort van een maand tussen ookal zijn ze bijv op dezelfde dag geboren.

Precies 6 weken oud :inlove:

Noortje lachte het eerst naar mij op zes weken.

Sinds maandagmorgen kan ze schaterlachen.

Heerlijk om te horen, vandaag deed ze het de eerste keer naar mij. Echt schateren van de lach, ik smolt helemaal ter plaatse weg :inlove: