Echt H*ma...

(ben echt een fan hoor van de H*ma, dus dat is het punt niet)



Onderbroekenlol hoor :roll:

Ik koop er altijd ondergoed voor Anna Sofie, maar nu zag ik een paar maanden terug zo’n etuitje met 7 onderbroeken, veel kleurtjes, gewone slips. Kleinste maat gepakt, xxss ofzo, zat goed, leuk, klaar.



Nu was ze weer wat gegroeid, dus ik kocht hetzelfde tasje, maat xxs (weet niet precies hoe die maten zaten nu hoor), in de kast gelegd, zij blij, ik blij want weer mega voorraad ondergoed.



Komt ze vanmorgen naar me toe met een nieuwe onderbroek aan, staat ze gewoon te juichen: JIPPIE IK MAG STRINGS :dance:



Waren het dus strings in haar maat :roll: Wist wel dat ze bestonden voor kleintjes, maar dit was wel heel concreet :angel:



Ze heeft ze alweer uit want ze vond ze toch niet zo lekker zitten, maar ze heeft ze wel helemaal laten zien, rondje gelopen, kijk papa strings, billen laten zien, kijk net als mama etc.

pffff :mrgreen:

:mrgreen: ojee… zijn ze echt al in die minimaatjes??? :shock:

Hahaha echt? Jeetje!

Ik wist eigenlijk niet dat ze er al zo klein waren!

:shock: Nou ja… Belachelijk! Vind ik persoonlijk dus echt niets voor die kleintjes… (vind ze soms zelf ook helemáál niet zitten :roll: )

:lol:



Dat wordt dus goed opletten!! :mrgreen:

:mrgreen: Die zijn natuurlijk speciaal gemaakt voor volwassen vrouwen met hééééél kleine billen :liar: :lol:

@crien wrote:

:shock: Nou ja… Belachelijk! Vind ik persoonlijk dus echt niets voor die kleintjes… (vind ze soms zelf ook helemáál niet zitten :roll: )




idem dito

Vast door mannen bedacht :roll:

liggen er ook strings in de Hema-schappen voor 6-jarige jongentjes?

@Mint wrote:

@crien wrote:
:shock: Nou ja… Belachelijk! Vind ik persoonlijk dus echt niets voor die kleintjes… (vind ze soms zelf ook helemáál niet zitten :roll: )




idem dito

Vast door mannen bedacht :roll:

liggen er ook strings in de Hema-schappen voor 6-jarige jongentjes?








waaaahahahaha :mrgreen: vast nie!

Whahaha :lol: :lol: :lol:

Lig hier in een deuk 8)



Gelukkig maar voor jou dat ze niet lekker zaten :wink:



Misschien ook nog huidskleurige erbij kopen voor onder de witte Jottumjurken v/d zomer? :mrgreen: Stel je voor dat je een onderbroek ziet, echt not done!! :naughty: :mrgreen:



Er zijn trouwens geen baby-string-luiers, raar hoor! :mrgreen: Misschien een gat in de markt? :lol:

Ik vind een string echt WAARDELOOS!!! Misschien komt dat door mijn littekens daar ofzo, maar ze doen dus echt pijn! :eh:



Voor kids vind ik het echt te erg! :?





Gelukkig vindt AS ze ook niet lekker zitten :angel:

@Elise wrote:

Whahaha :lol: :lol: :lol:

Lig hier in een deuk 8)



Gelukkig maar voor jou dat ze niet lekker zaten :wink:



Misschien ook nog huidskleurige erbij kopen voor onder de witte Jottumjurken v/d zomer? :mrgreen: Stel je voor dat je een onderbroek ziet, echt not done!! :naughty: :mrgreen:



Er zijn trouwens geen baby-string-luiers, raar hoor! :mrgreen: Misschien een gat in de markt? :lol:








:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

hahahahahahha

babystrings :mrgreen:



Maar gelukkig zat het niet lekker :lol:

Bij Melody in de klas(groep 8 ) dragen al veel meisjes strings ze vind het zelf gelukkig belachelijk :lol: :lol:

whahaha! zie mijn dochter al lopen in die string! :lol:

ach ja volgens mij bestonden ze al langer,alleen nog niet bij de h*ma. :wink:

:shock: Wel enorm lachen zeg, maar ik vind het echt niet normaal op die leeftijd! :snooty:

Oh ik zou echt in een deuk gelegen hebben Lydia als je opeens je dochter rond ziet huppelen in z’on ding! :lol:



P.s. ik draag ze zelf wel veel, omdat ik het mooier vind staan onder een spijkerbroek of strakke kleding. Maar da’s weer en ander verhaal :wink:

Beláchelijk! :shock:

strings :shock:

dat word voortaan alle verpakkingen goed bekijken dus…

gelukkig dat ze ze niet lekker vond zitten scheelt weer

Hhahahahaahaahahaa geweldig… vooral dat showen, hihi blote billen net als mama… geweldig… :thumbup:

Ik draag strings omdat het er mooier uitziet onder bepaalde kleding en om mijn man gek te maken…



Als ik alleen ben in een slobberbroek draag ik ze niet… :snooty:

Liefst draag ik dan mega grote katoenen onderboeken :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



dat nou ook weer niet hoor maar in elk geval geen strings… leuke katoenen boxershorts of zo… :drool:

Van Snoopy Fai? :mrgreen: :lol:

Tja, erg hoor, strings voor kleine meisjes.

Ik vind het te gek voor woorden.



Vorig jaar heeft het 6 jarige nichtje van mijn man een K3 sting van haar oma gekregen. :roll: Te belachelijk gewoon.