Echt H*ma...

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Lig helemaal in de deuk hier :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:







al moet ik wel zeggen dat ik heb belachelijk vind dat ze ze al in die kleine maatjes hebben :o :shock: :silenced:

Maar hoe je het omschrijft is wel heeeeeel erg lachwekkend :lol: :lol: :lol:

:lol: wat een giller :lol:



(even helemaal afgezien van het feit dat ze dat spul van mij niet hoeven maken voor die leeftijd :angel: )



en dat commentaar erbij van AS :mrgreen:

@Stephie wrote:

Van Snoopy Fai? :mrgreen: :lol:




Ja van Snoopy :silenced:



Ik ben de enige van de mutsen en Lous ook die permanent Snoopy broeken weigeren :mrgreen: 8)

Steph, Vic… oa van snoopy jah… :snooty: :snooty: :snooty:

Zitten verrekkkte lekker… en geen rollade effect… :angel:

Azzy vindt het ook :thumbdown:

Maar ook voor hem heb ik speciale onderbroeken… :mrgreen:

Hahaha, ik lig ook dubbel hier…hoe stom ik het ook vind dat ze in die maatjes al strings hebben… :shock:





@myrella wrote:

Vorig jaar heeft het 6 jarige nichtje van mijn man een K3 sting van haar oma gekregen. :roll: Te belachelijk gewoon.




Hoe krijg je in vredesnaam 3 van die meidenhoofden op zo’n ieniemienie stukje stof… :think:



Gelukkig heb ik een jochie… :wink:

M-tje

@faizaa wrote:

Maar ook voor hem heb ik speciale onderbroeken… :mrgreen:




Zeker zown broekje met zown olifanten slurf ?

@Loeksel wrote:

@faizaa wrote:
Maar ook voor hem heb ik speciale onderbroeken… :mrgreen:




Zeker zown broekje met zown olifanten slurf ?/quote]



Denk dat ze bedoelt, iets wat zij aantrekt, voor hem :wink:

Maar bedankt voor deze gezellige olifant zo op de vroege morgen. :mrgreen:

@Mint wrote:

Maar bedankt voor deze gezellige olifant zo op de vroege morgen. :mrgreen:




Graag gedaan 8)

8 jarigen die strings dragen - ik ben niet meer van deze tijd geloof ik :shock:



En dat je per ongeluk daar mee thuiskomt voor een 6 jarige :shock:



Gelukkig zal ik daar met lasse niet zo snel last van hebben - tenzij hij perse meisjesondergoed wil natuurlijk :shifty:

:lol: moet er wel om lachen :lol:



Maar ze bestaan alle langer die kleine strings. Hema was de eerste volgens mij, er was zelfs nog lichtelijke ophef over op tv een paar jaar geleden. Ik zou het ook niet kopen hoor voor Amélie als ze 6 is, maar voor sommige sporten is het wel handig. De meiden die bij ons op majorette zitten en een jurkje aan moeten hebben vaak last dat de onderbroek er onderuit komt (en het zijn geen hoog opgesneden pakjes), dan zou het handig zijn, maar niet voor dagelijks gebruik. En voor gym of turnen kan ik me er ook iets bij voorstellen