Echo..............Niet goed šŸ˜¢

Zegt wel genoeg denk ik :cry:

:hug:

:hug:

ooo toch niet meisā€¦ :hug:

Oh meid :hug:

he bah nee :cry:

he verdorie meis! :hug:

:hug: :hug:

:hug:

Ach lieffie toch :hug:

:hug:

Weet niet of je nog meeleest bij de decembermamaā€™s, dus ook maar even hier:



Andrea, sorry, wil niet heel bot uit de hoek komen, maar ik ben niet echt verbaasd.



Een inseminatie na de eisprong geeft wel heel weinig kans op een zwangerschap, ƃĀ©ĆƒĀ©n positieve Romed test en dan een aantal negatieve testen (had die negatieve testen even genoemd bij de huisarts en niet alleen die 1e positieve, dan hadden ze je hierop voor kunnen bereiden). Dan bloedverlies en daarna een positieve ovutest, jouw eisprong lijkt eraan te komen, aan de andere kant, als het echt mis is gegaan zal het ook af moeten komen dus dan kan dat eigenlijk ook niet.



Dan was je toch niet zwanger denk ikā€¦

@Dees75 wrote:

Andrea, sorry, wil niet heel bot uit de hoek komen, maar ik ben niet echt verbaasd.



Een inseminatie na de eisprong geeft wel heel weinig kans op een zwangerschap, ƃĀ©ĆƒĀ©n positieve Romed test en dan een aantal negatieve testen (had die even genoemd bij de huisarts dan hadden ze je hierop voor kunnen bereiden). Dan bloedverlies en daarna een positieve ovutest, jouw eisprong lijkt eraan te komen, aan de andere kant, als het echt mis is gegaan zal het ook af moeten komen dus dan kan dat eigenlijk ook niet.



Dan was je toch niet zwanger denk ikā€¦ :think:




:shock: WOW DEES :shock:



Dit is niet echt een reactie die ik van jou had verwacht.

Kom ook behoorlijk als ā€œeen-schop-na-gevenā€ over.

Ik heb mijn HA verteld over de 3!! posi testen, en de negatesten.

En de bloeding heb ik ook verteld.

En de vrouwtje van de echo heb ik het ook verteld.

Diezelfde vrouw is ook degene die me vertelde dat ze wel kon zien dat ik wel zwanger ben geweest.

Ook heeft ze ons het advies gegeven een maandje te wachten voor we weer beginnen.



Tja, om eerlijk te zijn niet echt een leuk reactie Dees!



Andrea

Jij gaf in het test-topic aan dat je vergeten was te zeggen tegen de huisarts dat je ook negatieve testen had.



Dit schreef je:



Goedemorgen.



Nou bij mijn HA wel IETS wijzer geworden.

Die zegt dat de bloeding waarschijnlijk een innestelling is geweest en dat we ervan uit mogen gaan dat we zwanger zijn.

En nu ben ik vergeten te vragen over de negatieve testen.

Zij was heel enthousiast en feliciteerde ons helemaal.



Ik weet het nog nietā€¦

Mag ik nou ook enthousiast zijn of ziet?



Groetjes

Andrea





Sorry, voor mijn reactie, het is geen schop na, maar ik had dit gevoel al een tijdjeā€¦

Inderdaad een vervelende reactie.

Het enige wat Treffetjes nodig heeft is steun omdat de echo niet het resultaat gaf wat ze graag gehoopt wat.



Treffertjes:



Ik wil je een hele dikke knuffel geven, ik hoop dat voor jullie snel een mooie zwangerschap gegunt is.

:hug:

@jacqueline20 wrote:

Inderdaad een vervelende reactie.

Het enige wat Treffetjes nodig heeft is steun omdat de echo niet het resultaat gaf wat ze graag gehoopt wat.



Treffertjes:



Ik wil je een hele dikke knuffel geven, ik hoop dat voor jullie snel een mooie zwangerschap gegunt is.

:hug:




Sorry, maar op basis van alles wat ik al gelezen heb is dit mijn mening. Gezien sommige reacties van andere medetopicers op alle gebeurtenissen ben ik niet de enige die niet verbaasd zal zijn vrees ikā€¦



Misschien wel de enige die zich uitspreektā€¦

Treffertjes, allereerst een :hug: Hoe dan ook, zulke nieuws is nooit leuk om te horenā€¦



Maarre, ik denk dat Dees dr reactie daarom misschien niet leuk is om te horen, maar ze brengt het niet bot vind ikā€¦ Lijkt zelfs begaan met je en je situatieā€¦ dus om dan meteen haar reactie vervelend te noemenā€¦ :think:

Misschien dat Dees het niet zo handig brengt, maar ik dacht precies hetzelfde toen ik een tijd geleden dit las:


Goedemorgen.

Nou bij mijn HA wel IETS wijzer geworden.
Die zegt dat de bloeding waarschijnlijk een innestelling is geweest en dat we ervan uit mogen gaan dat we zwanger zijn.
En nu ben ik vergeten te vragen over de negatieve testen.
Zij was heel enthousiast en feliciteerde ons helemaal.

Ik weet het nog niet....
Mag ik nou ook enthousiast zijn of ziet?

Groetjes
Andrea


en dat je daarna zei dat je niet meer ging testen...

Toen dacht ik al..Hmmm, ik zou het dus ZEKER willen weten. Ik wist toen al dat het niet goed zat. Wilde daar dus eigenlijk posten dat ik het dus echt wel zeker zou willen weten en met een goede test zou gaan testen, maar dat is achteraf praat..
Vind het verdrietig voor je omdat jullie het zo graag willen en ik gun het jullie van harte, maar ik sluit mij toch wel bij Dees aan...

WOW, Ik bedoe,l WOW!

Ik weet even niet wat ik moet zeggen.

Het gaat er niet zo zeer over of Dees bot is of niet.

Het gaat bij mij om de timing!

Ik heb nog geen kinderen.

Helaas is dit alweer de 2e keer dat ik in dit situatie zit.

Ik vraag me alleen af waar al dit goed advies was toen ik het nodig had?

Zovaak heb ik lopen vragen of iemand advies voor mij had.

En elke keer kreeg ik advies dat wees op een zwangerschap.

Ik heb mijn HA nagebeld over de nega testen.

En op haar advies heb ik zelf geen testen meer gedaan.

Zij wou zelfs dat ik gewoon ging wachten tot ik ā€œ12 weken zwangerā€ was voordat ik contact zoch met een VK of GYN.

Dat heb ik als enige gedaan tegen aanraden van mijn HA.

Ik heb naar haar geluisterd, ze gaf me zelfs een hand om mij te feliciteren.

Ik was zo door de war.

En nu ook!

Ik ben kapot, zo verdrietig.

Ik voel me vernederd en in de zeik genomen.

En nee niet door jullie.

Ik ben niet van glas, volgende x als jullie iets denken, zeg het dan.



Voor mij is het meer de timing van deze berichten.

Voel me al zo stom enz!



Groetjes

Treffertjes,



ik wens je heel veel sterkte toe meis !

Wat een situatieā€¦ zo gewenst, zo gehoopt, zo welkom

en dan een echo en niets meer ā€¦

:cry: :cry: :cry:



Huil maar uit meis en laat je hartje niet bezwaren door sommige reactiesā€¦ Ik denk dat je mƃĀ©ĆƒĀ©r nood hebt (terecht) aan een knuffel dan aan woorden.

Dus: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:



Ik hoop dat jullie snel terug zwanger mogen worden ƃĀ©n blijvenā€¦ :pray: :pray: :pray:

het is jullie zooooooooo gegundā€¦



liefs

Gerda