Echo..............Niet goed šŸ˜¢

@Treffertjes wrote:

WOW, Ik bedoe,l WOW!

Ik weet even niet wat ik moet zeggen.

Het gaat er niet zo zeer over of Dees bot is of niet.

Het gaat bij mij om de timing!

Ik heb nog geen kinderen.

Helaas is dit alweer de 2e keer dat ik in dit situatie zit.

Ik vraag me alleen af waar al dit goed advies was toen ik het nodig had?

Zovaak heb ik lopen vragen of iemand advies voor mij had.

En elke keer kreeg ik advies dat wees op een zwangerschap.

Ik heb mijn HA nagebeld over de nega testen.

En op haar advies heb ik zelf geen testen meer gedaan.

Zij wou zelfs dat ik gewoon ging wachten tot ik ā€œ12 weken zwangerā€ was voordat ik contact zoch met een VK of GYN.

Dat heb ik als enige gedaan tegen aanraden van mijn HA.

Ik heb naar haar geluisterd, ze gaf me zelfs een hand om mij te feliciteren.

Ik was zo door de war.

En nu ook!

Ik ben kapot, zo verdrietig.

Ik voel me vernederd en in de zeik genomen.

En nee niet door jullie.

Ik ben niet van glas, volgende x als jullie iets denken, zeg het dan.



Voor mij is het meer de timing van deze berichten.

Voel me al zo stom enz!



Groetjes




Ook ik moet me aansluiten bij Deesā€¦



Maar meid, je moet je niet stom voelen! Iedereen is onzeker als ze voor hen eerste kindje gaan en bij jullie is het nog eens extra spannend omdat jullie afhankelijk zijn van een donor.



Jullie tijd komt ook echt nog wel :hug:



Misschien is de timing rot maar zo weet je wel wat je hebt aan de antwoorden. Iedereen hoopt hier op het forum met iedereen mee, dus als er symptomen zijn die lijken op een eventuele zwangerschap hopen we allemaal voor degene dat het ook daadwerkelijk zo isā€¦en dat kan leiden tot positieve reacties in de hoop dat je ook zwanger bentā€¦Maar dat is allemaal goed bedoeld.



Ben bang dat je toch ook echt naar je eigen IK moet luisterenā€¦Wij kunnen niet weten wat jij voeltā€¦(Hoogstens INleven)

Ah, Andrea, lees nu pas dit topic, sorry :frowning:



Wat vervelend :hug:



Ga me verder niet in de discussie mengenā€¦ ik kan me voorstellen dat je het hoe dan ook allemaal nu niet wilt horen :frowning:



Die maand wachten, is een keus van jezelf natuurlijkā€¦ maar na mijn MK heeft mijn verloskundige gezegd dat ik NIET hoefde te wachtenā€¦ sterker nog, na een MK schijn je supervruchtbaar te zijnā€¦ maar kan me ook voorstellen dat je daar misschien nog even niet aan wilt denken :frowning:



mag ik vragen wat de VK nog kon zien op de echo? als je het niet kwijt wilt, mag je dat ook zeggen hoorā€¦ vraag het meer in de trent van is alles nu al over, of kan je nog wat ā€˜klachtenā€™ verwachten van allesā€¦?



sterkte ook voor je vrouw :cry:



groetjes,



Louise

Je hebt gelijkā€¦Ik had het gelijk moeten zeggen.



Je hebt zowel positive als negetieve adviezen gehad. Heel veel zeiden bijvoorbeeld dat Romed-testen gewoon klote-testen zijn.

Andere zeiden dat je misshcien niet VOOR je nod moet testenā€¦



Anderen waren positief. Ik denk dat jij toch echt alleen las wat je wilde lezenā€¦En dat snap ik, de wens is grootā€¦



Ik snap dat het verdrietig is en nogmaals gun ik jullie een kindje, maar jullie zijn ā€˜pasā€™ 2 maanden bezig. En al 2 keer denk je dat je zwanger bent, al dan niet door positieve of negatieve testen.



Misschien om jezelf te beschermen is het beter om de volgende ronde iets afwachtender te zijn.



Timing is misschien niet zo handig, maar het wordt iig wel gezegdā€¦

Wat je ook graag wil, eerlijkheidā€¦



Ik hoop dat je het verdriet uiteindelijk een plaatjes kan vinden en een donor vind waar jullie je ook nog eens 100% prettig bij voelen.

Want dat was ook nog een hekel punt toch?

@Madre wrote:

Je hebt gelijkā€¦Ik had het gelijk moeten zeggen.



Je hebt zowel positive als negetieve adviezen gehad. Heel veel zeiden bijvoorbeeld dat Romed-testen gewoon klote-testen zijn.

Andere zeiden dat je misshcien niet VOOR je nod moet testenā€¦



Anderen waren positief. Ik denk dat jij toch echt alleen las wat je wilde lezenā€¦En dat snap ik, de wens is grootā€¦



Ik snap dat het verdrietig is en nogmaals gun ik jullie een kindje, maar jullie zijn ā€˜pasā€™ 2 maanden bezig. En al 2 keer denk je dat je zwanger bent, al dan niet door positieve of negatieve testen.



Misschien om jezelf te beschermen is het beter om de volgende ronde iets afwachtender te zijn.



Timing is misschien niet zo handig, maar het wordt iig wel gezegdā€¦

Wat je ook graag wil, eerlijkheidā€¦



Ik hoop dat je het verdriet uiteindelijk een plaatjes kan vinden en een donor vind waar jullie je ook nog eens 100% prettig bij voelen.

Want dat was ook nog een hekel punt toch?




Wij zijn sinds September bezigā€¦

En met de jaren met mijn ex-man erbij ben ik al sinds mijn 19e bezig.



Bedankt iig voor de steun

Oh ik dacht uit je allereerste post van kok van 2 feb 2009 zei dat jullie voor het eerst een geschikte donor hadden gevonden, mijn foutā€¦



Het blijft een verdrietig ietsā€¦

Dit is wat mij betreft het laatste wat ik erover zeg:



Er waren wel degelijk adviezen.


  • Is je bloedverlies helder of donker, men wilde aan de hand daarvan

    advies geven, maar je wist niet welke kleur het had :think:


  • Hevige buikpijn; advies, bel de verloskundige; geen reaktie


  • Doe nog een digitale test dan weet je het zeker; geen reactie


  • Van de week, Andrea doe nog een test ipv de ovutest; geen reaktie


  • Je was flauw gevallen op je hoofd en had pijn: advies te over om naar de huisarts te gaan, was niet nodig


  • In het test-topic is er aan je gevraagd of je het toch echt wel zeker wist na die negatieve testen en je huisartsbezoek; geen reaktie



    Verder zijn er de nodige andere opmerkingen geweest, waar gewoonweg geen reaktie op kwam.



    Over het telefoontje naar de huisarts over je negatieve testen heb ik nooit meer wat gehoord, wel raar voor iemand die alles meldt in een topic!



    Als je vandaag een mooie echofoto had laten zien had ik er van op gekeken, maar moeten toegeven dat ik er naast zat.



    Deze melding kwam gewoon niet als een verrassing en blijkbaar niet alleen bij mij, dat zegt toch iets?!



    Ik hou er nu over op, jij bent de enige die de waarheid weet, ik mag mijn twijfels hebben.



    Misschien wilde je gewoon onbewust niet geloven dat het ā€œniet goedā€ was.

    Ik denk dat je qua adviezen hebt gelezen wat je wilde lezen.



    Wel raar dat je een maand moet wachten, heb ook al eerder een miskraam gehad, maar ik mocht gelijk weer door, de VK zei zelfs dat ik meer kans had omdat je erg vruchtbaar bent. Alleen na een curretage is het meestal verstandig om een menstruatie af te wachten!



    Neemt niet weg dat ik het je echt gun om snel zwanger te zijn!!

op verzoek van TS gesloten.