e reader (boekentips)

ik heb vandaag een e-reader gekregen voor mijn verjaardag :inlove:

nu kan ik het lezen weer oppakken :slight_smile:

ik deed het eigenlijk nooit meer omdat ik het zo’n gedoe vond met zware boeken in bed lezen of even in je tas meenemen enz.

Maargoed ik ben er dus een tijdje “uitgeweest” en ben mijn zicht op nieuwe leuke boeken verloren :smiley:

Ik hou van Karin slaughter heb ook bijna al haar boeken alleen haar nieuwste niet (weet ook niet of die er wel zijn ga ik zo naar kijken)

Ik hou wel van een beetje spanning maar dat er wel een goed verhaal in zit.

Ik hou ook wel van echte vrouwen, verliefd enz boeken als het maar niet te slijmerig en TE romantisch

iemand een idee voor leuke boeken die je echt gelezen moet hebben ??

Als je Karen Slaughter leuk vind, vind je Tess Gerritsen ook vast leuk…

Nicci French is ook spannend.

ja tess gerritsen had ik inderdaad al eens wat over gehoord toch maar eventjes bekijken watvoor titels ze heeft.

ok nicci french nog niet van gehoord…

nou moet ik zeggen dat karin slaughter mijn eerste “volwassene boeken” waren…

daarvoor las ik nog alleen maar carry slee en fear street boeken :oops:

Oooh ik lees ook tienerboeken hoor (twilight-saga)…Misschien ook een tip… 8)

Ik vind karen s in dat genre echt een mindere. Nicci french is na een paar boeken nogal voorspelbaar, maar vind ik. Wel wat beter. Simone vd vlugt vind ik ook wel goed!

Laatste tijd lees ik ook veel Niccolo Ammaniti, prachtige schrijfstijl ( vooral natuurlijk de bekendste Ik haal je op, ik neem je mee, maar er zijn er nog meer en die zijn zeker ook de moeite. Waard!

@Madre wrote:

Oooh ik lees ook tienerboeken hoor (twilight-saga)…Misschien ook een tip… 8)

ook genoteerd :thumbup:

@Lune wrote:

Ik vind karen s in dat genre echt een mindere. Nicci french is na een paar boeken nogal voorspelbaar, maar vind ik. Wel wat beter. Simone vd vlugt vind ik ook wel goed!

Laatste tijd lees ik ook veel Niccolo Ammaniti, prachtige schrijfstijl ( vooral natuurlijk de bekendste Ik haal je op, ik neem je mee, maar er zijn er nog meer en die zijn zeker ook de moeite. Waard!

ik had ooit ergens een gratis pocketboekje gekregen van haar en in een verveelde bui ben ik hem gaan lezen… maar had hem in een paar uur uit daarna ben ik de volgende dag meteen naar de boekwinkel gegaan om een paar boeken te halen :mrgreen:

Grappig, dat ging hier precies zo :slight_smile:

Werkt het toh he, gratis boekjes weggeven :wink:

Ik slinger deze naar de huiskamer aangezien alle boekentopics daar staan. :-*

(titel meer inhoud gegeven vanwege rubriek)

Op een E-reader moet de HHGTTG staan anders is hij niet compleet.

@ruud wrote:

Op een E-reader moet de HHGTTG staan anders is hij niet compleet.

Ik moest even googelen om te weten wat de afkorting betekend(ik hou het vrees ik niet meer bij :shifty: ), maar ik ben het ermee eens :mrgreen: Al heb ik ze nog heel ouderwets als papieren versies gelezen :shifty:

dat vind ik niks ruud :mrgreen:

heb deze gekregen van mijn ventje en de kids :inlove:

Alleen de e-reader of ook het boek? :smiley:

En in het roze dus? Leuk.

Ik vind Nicci French behoorlijk stevig :shifty: ze hebben bij mij best wel impact :shifty:

Ik kan de boeken van Jan en Sanne Terlouw ook aanraden :thumbup:

alleen de e-reader :smiley: en ja in het superroze :dance: :inlove:

@Lientjuh wrote:

heb deze gekregen van mijn ventje en de kids :inlove:

Die heb ik in april voor mijn verjaardag gekregen, ook van man en kids :inlove: .

Bij mij staat de hele David Baldacci collectie erop :thumbup:

Harlan Coben

Preston & Child

Simon Beckett

Janet Evanovich

Nicci French

Tess Gerritsen

Ehhhh… Verder weet ik er ff geen uit mijn hoofd…

Anders eens op Crimezone kijken

Suzanne Vermeer. Alleen raad ik “All Inclusive” niet aan voor mamma’s"…

Ik heb iets van 1500 boeken op een cd’tje gekregen van een vriendin. Daar staan hele oudbollige boeken op, maar oook bijvoorbeeld 5 titels van Suzanne Vermeer, David Baldacci, Nikki French.

Haar echtgenoot had die van internet getrokken, allemaal gratis, dus ik raad je aan om even flink te gaan googelen voor gratis boeken!!!

Cody mcFadyen! Vooral ‘De stilte van de hel’ en ‘Het gezicht van de dood’ zijn aanraders.

heb ondertussen al meer dan 4000 boeken even uitzoeken morgen enz :stuck_out_tongue: