@Lientjuh wrote:
wat vinden jullie van saskia noort??
:thumbup: leuk, leest lekker weg!
Ben de laatste tijd vooral van de ‘spannende maar makkelijk weg lezende door Nederlandse auteurs geschreven boeken’; zoals onder andere die van Saskia Noort, Esther Verhoef, Loes den Hollander (da’s echt heeeeeel makkelijk leesbaar
), Suzanne Vermeer, Lieneke Dijkzeul, Simone van der Vlugt, Corine Hartman, Jan & Sanne Terlouw, Marion Pauw, Judith Visser, Tineke Beishuizen en ach ga zo maar door… Op veel van deze boeken staat dan ‘literaire thriller’, maar vind dat zo uhm… overdreven… vind er zo weinig ‘literair’ aan :? maar kan aan mij liggen :mrgreen:
En dan een favorieten-lijstje buitenlandse auteurs: Joy Fielding, Sophie Hannah (echt geweldig, maar misschien iets ‘te’ voor als je nog niet zo van het lezen bent
) <-- zelfde geld voor boeken van Charlotte Link, James Patterson is echt te eenvoudig geschreven maar leest daardoor heerlijk weg en boek is binnen 1 avond uit
, Jonathan & Faye Kellerman, Dean Koontz, Iris Johansen, veruit favoriet is Kathy Reichs (op haar boeken is de serie ‘Bones’ gebaseerd), Carol O’Connell is ook super, en de eerste boeken van Patricia Cornwell zijn ook goed, de latere boeken werden steeds een beetje minder vond ik zelf :oops:
Nahja, met nu al 4000 boeken op je e-reader kun je voorlopig even vooruit toch? En zo niet: Crimezone is inderdaad leuk om op te kijken, en ik kijk ook regelmatig even op bol(.com
). Gewoon op rubriek zoeken en de samenvatting lezen :thumbup: