Drouwenerzand update 1-08-11 een GEWELDIGE DAG!!!!!!!

Wie is er wel eens geweest

Wij willen er dit zomer naar toe met Melinda die nu 2,5 is

En een neefje van 11 jaar…

Mag Melinda uberhaupt wel ergens in?

Ze is lang dus de lengte heeft ze wel mee 97 a 98 cm denk ik ongeveer nu

wij zijn er een keer geweest



vond het erg leuk.



ons kereltje was ook rond die leeftijd.

het er wel heeeeeeeeeeeeeeeel druk.

Edit beheer: link verwijderd



als je op de plaatjes van de attracties klikt kun je zien of ze er in mogen :mrgreen:

Dat zit wel goed dus :mrgreen:

ja hoor dat is wel peuterproof :thumbup:

Onze oudste gaat er volgende week heen op schoolreis en voor die leeftijd is het ook helemaal leuk.



(komende maand zou ik dus nog niet gaan… gok op de ene na de andere schoolklas :lol: ).

We gaan of eind juli of begin augustus :slight_smile:

Eerlijk? Ik vond het vreselijk. Ze konden haast nergens in, of je moet 4 attracties op een dag leuk vinden. De speeltuin is leuk, en het water ook. Maar dan moet je daar net weer voor treffen.

Daarbij vond ik het onbeperkt eten handig maar compleet niet voedzaam en iets anders was niet verkrijgbaar. De frikandellen, kroketten en ijsjes vond ik smerig.



Dus nee, wij gaan er niet weer naar toe.

er was toch ook soep? en broodjes, en er stond ook van alles in de zin van van augurkjes enzo…

en anders neem je zelf een salade erbij mee…ik heb graag wat groenvoer…

moet wel zeggen dat mijn dochter zeven was en overal zelf in ging, wij hebbben er gewoon lekker gezeten en ze haar gangetje laten gaan

drinken kun je ook zo pakken

Het groenvoer vond ik uitgedroogd, en de soep heb ik niet gezien, en na aanvraag was het zogenaamd op.



Onze peuter van 3 en bengel van 2 konden alleen in de draaimolen, de oldtimers, dombo’s en in het treintje.

De rest was óf te hoog, of te gevaarlijk ivm water.

De hele familie heeft zich prima vermaakt, alleen wij niet. En niet omdat we dat niet wilden.We hebben echt geprobeerd om positief te blijven.

Bij de waterfontein was het zo druk dat ze onder de voet gelopen werden. Het zand was zo verschrikkelijk heet dat het personeel bij de trampolines op een kratje onder een parasol gingen staan.

Nu is het misschien wat een extreme situatie, maar wel praktijk in hoogzomer.



Ik ga dan liever naar de morskieft, waarbeek, dolle pret of kidscity.

Mijn ouders hebben er een eigen huisje op het park en is erg leuk voor de kinderen. Er zijn zeker dingen waar ze al in kunnen hoor… hebben net weer wat uitgebreid met nieuwe dingen.

Zeker een aanrader… en ja het park verder is niet echt wat te doen haha vind ik dan maar als je ook van wandelen houd is er volop natuurlijk :wink:

2 en 3 is ook nog wel erg jong, dat is niet echt de doelgroep van het park, en tsja heet zand…ik denk niet dat je dat t park kunt aanrekenen…de tegels achter mijn huis worden s zomers ook heet…als t echt warm is

met zo n hete dag, dat is gewoon toch al niks met jonge kinderen in zo n park…met wat pech heb je er ook veel last van wespen

maar dat zijn nu eenmaal van die omstandigheden die zich s zomers voordoen toch.

@kristalkindje: Je hebt natuurlijk gelijk. Ik reken dat het park niet aan uiteraard. Wel hadden we ons dus vergist, omdat ook dát weer uitviel, bleef er bitter weinig over voor een hele dag. ( en dan tellen de uren dubbel. Weinig te doen, dreinende kinderen, vies eten en ook nog warm)

Daarbij, je noemt dat het niet echt gericht is op 2/3 jarigen. Dat is wel exact de vraagstelling van de TS.

De 11 jarige zal zich prima kunnen vermaken.



Maar goed, de meningen zijn uiteraard verdeeld en dat is ook prima. Ik zou er niet eerder weer naar toe gaan dan dat mijn kids echt 5 + zijn.

Wij vinden het juist geweldig… Jayden is 93 cm en mag overal in (en durft ook overal in, dus ook die hoge vlinders, achtbaan etc). Hij is zelfs vorig jaar al in die achtbaan geweest toen (en toen was hij dus 2.5 en kleiner dan Melinda… is hij nog steeds zie ik nu haha).



Op zo’n dag verwacht ik geen voedzaam eten en eten wij dus gewoon met z’n allen friet, frikadel en ijs, gezond komt de dag erna wel weer :wink: Zo vies vond ik het trouwens ook niet, er zijn pretparken waar het eten heel wat minder goed te eten is.



Hier vragen ze er zelf om om te gaan, we gaan elk jaar wel 2 of 3 keer. Wij gaan wel als het niet superwarm is, laatste keer was de dag dat het open ging, dus dat was ergens in april gok ik :think: Volgende keer zal wel september of zo worden denk ik.

@Reat wrote:

@kristalkindje: Je hebt natuurlijk gelijk. Ik reken dat het park niet aan uiteraard. Wel hadden we ons dus vergist, omdat ook dát weer uitviel, bleef er bitter weinig over voor een hele dag. ( en dan tellen de uren dubbel. Weinig te doen, dreinende kinderen, vies eten en ook nog warm)

Daarbij, je noemt dat het niet echt gericht is op 2/3 jarigen. Dat is wel exact de vraagstelling van de TS.

De 11 jarige zal zich prima kunnen vermaken.



Maar goed, de meningen zijn uiteraard verdeeld en dat is ook prima. Ik zou er niet eerder weer naar toe gaan dan dat mijn kids echt 5 + zijn.




ach weet je de ene twee jarige is ook de andere niet, …ik denk ook dat je dan als ouders overal met ze mee in moet, ze mogen vaak niet zonder begeleiding onder de 1 meter geloof ik

de laatste keer dat ik er was vond mn dochter t super en ik wat minder, maar ja toen wist ik nog niet dat ik heel erg zwanger was, en kon ik de lucht van al die frikandellen om mij heen echt niet verdragen haha, ik dacht dat ik griep had ofzo :lol:

:mrgreen:





Ik begrijp het, het merendeel is dus enthousiast. Prima toch!

Mijn mening is duidelijk, motivatie ook :mrgreen:



Veel plezier als jullie gaan!

@Reat wrote:

Ik ga dan liever naar de morskieft, waarbeek, dolle pret of kidscity.






morskieft (dan woon je bij mij in de buurt, wonen we ongeveer 1 km vandaan)

Dat klopt, we hebben het er in een ander topic ooit kort over gehad.

We wonen op ongeveer een kwartiertje rijden van elkaar af.

haha

kan ik me niet meer herrinneren (erg he :oops: )

Ik ben er geweest toen M 4 was en ik vond het echt niks aan.

Ik zou er met S nu nog niet heen gaan vond het niet echt leuk voor kleine kids. Ik vind het daar pas leuk als de kids zelf oud genoeg zijn om zelf rond te lopen.

Voor 2,5 is sprookjeshof ofzo veel leuker.

@knollie1 wrote:

haha

kan ik me niet meer herrinneren (erg he :oops: )




Ga je schamen :naughty: :mrgreen: