Drouwenerzand update 1-08-11 een GEWELDIGE DAG!!!!!!!

@esmie wrote:

Ik ben er geweest toen M 4 was en ik vond het echt niks aan.

Ik zou er met S nu nog niet heen gaan vond het niet echt leuk voor kleine kids. Ik vind het daar pas leuk als de kids zelf oud genoeg zijn om zelf rond te lopen.

Voor 2,5 is sprookjeshof ofzo veel leuker.




Denk dat het ook er aan ligt hoe makkelijk je zelf bent met betrekking tot wat je nog eng vind en niet. Veron gaat soms hier al mee in achtbanen dus ik ben vrij makkelijk. Maar als je zelf nog heel voorzichtig bent met die dingen denk ik dat er mogelijk niet veel voor ze is maar is maar net hoe je het bekijkt :wink:

@dyfaine wrote:

@esmie wrote:
Ik ben er geweest toen M 4 was en ik vond het echt niks aan.

Ik zou er met S nu nog niet heen gaan vond het niet echt leuk voor kleine kids. Ik vind het daar pas leuk als de kids zelf oud genoeg zijn om zelf rond te lopen.

Voor 2,5 is sprookjeshof ofzo veel leuker.




Denk dat het ook er aan ligt hoe makkelijk je zelf bent met betrekking tot wat je nog eng vind en niet. Veron gaat soms hier al mee in achtbanen dus ik ben vrij makkelijk. Maar als je zelf nog heel voorzichtig bent met die dingen denk ik dat er mogelijk niet veel voor ze is maar is maar net hoe je het bekijkt :wink:




Dat denk ik zeker ook… zoals ik zei, Jayden gaat bijna overal in… Heb wel een paar fotootjes :mrgreen:

Nieuwe vraag



Kun je bij de kassa ook pinnen of kun je alleen contant betalen?

We gaan morgen heen heb dr zin in :mrgreen:

ja hoor je kunt er gewoon pinnen aan de kassa :thumbup:



VEEL PLEZIER! :mrgreen:

In 1 woord GEWELDIG het was echt super vandaag.

Het was wel mega druk maar goed te doen allemaal.

Melinda is echt overal in geweest op 2 dingen na maar voor de rest echt overal in.

Zweefmolen, achtbaan, breakdance niks was haar te gek hoe hoger en harder hoe meer plezier zij had heerlijk is dat :inlove: :thumbup:

Wat super!!! :thumbup:



Ik zie het mijn zoon van 7 dus echt nog niet doen.

Die maak ik nog altijd het meest blij met een simpele speeltuin :wink: .

Denk dat mijn dochter wel meer van die dingen zal houden.

San, wij waren er ook vandaag. Wij vonden het ook erg leuk, zelfs de jongste is overal in geweest (behalve die fietsdingen waar je met 2 pers. in kon).