Hallo,
Wij willen binnekort naar Drouwenerzand.
11.50 pp en dan allin…
Is dit echt all-in?
Wie is heir wel eens geweest?
groeten,
Ingrid
toevallig kregen wij laatst een flyer van Drouwenerzand in de bus.
Bij het all in zit naast de entree onbeperkt koffie, thee, ranja, dagsoep, softijs, patat, kroket, frikadel… (expliciet erbij vermeld dat dingen als sauzen en broodjes etc er niet onder vallen).
Ik ben er 28 april nog geweest en het is echt inclusief. Ook broodjes en sauzen voor zover ik die gebruikt heb. gewoon de normale cafetariadingen. geen pindasaus enzo.
Dat foldertje heb ik ook gehad…
Ben misschien wat wantrouwend, was op zoek naar het addertje… :mrgreen:
maar die is er dan niet…
Leuk! Denk dat we daar maar heen gaan!!!
Het addertje vind ik, persoonlijk, de kwaliteit en hygiëne. Maar misschien hadden ze toen een bad potatoe day of ik ben te kritisch :oops:
Nee hoor, als het een drukke dag is dan is het allemaal net wat minder :think: Wij waren er op een normale schooldag en dan is het goed te doen :mrgreen:
Ik vind het echt niks daaro met een jong kindje.
Zijn er vorig jaar geweest en ik vond het echt geen bal aan.
Mariano was gewoon te jong en we moesten overal met hem in en dus ook in de rij met hem staan.
Ik vind het leuk als je kids gewoon zelf hun gang kunnen gaan en wij lekker kunnen gaan zitten eerder ga ik voorlopig niet heen
Maar eten en drinken is gewoon all in ook saus en brood.
ik vond het ook niks
Nee geen addertje hoor!!
En als je na 16:00 komt betaal je volgens mij de helft
@mamaMarije wrote:
toevallig kregen wij laatst een flyer van Drouwenerzand in de bus.
Bij het all in zit naast de entree onbeperkt koffie, thee, ranja, dagsoep, softijs, patat, kroket, frikadel… (expliciet erbij vermeld dat dingen als sauzen en broodjes etc er niet onder vallen).
Kregen wij deze week ook in de bus, met een bon voor 1 euro korting pp.
Hier stond in onder inclusief en onbeperkt ook de broodjes, sauzen,rauwkost…dus die dingen zitten gewoon bij de prijs in.
Vanaf 15.00 uur betaal je 5,75 pp ipv 11,50, maar dat doen wij niet…want wij willen een hele dag heen.
We zijn er nog nooit geweest, gaan deze zomervakantie eens heen lijkt mij wel heel leuk.
Vrienden zijn er wel eens geweest en begreep van hun dat frisdrank niet bij de prijs in zit…maar koffie, thee en ranja wel.
Mijn ouders hebben een eigen huisje op dit park. Wij gaan er dus geregeld heen. Vorig jaar vond veron het al helemaal geweldig. Denk dat dit dit jaar nog meer is.
En ja wat betreft hun eigen gang gaan met jonge kinderen denk ik dat je ze overal bij moet helpen en wat is er nu leuker als met papa en mama in de auto’s of de grote draaimolen. Maar dat heeft dan iedereen voor zich…
En voor die 11 euro kan je dan bijna niet mis grijpen dan eet je een patatje en wat lekker erbij en dan heb je t er al uit denk ik dan…
wij zijn er vorig jaar ook geweest
en vonden het gewelidig.
begin juni, gaan mijn kids er met mn ouders heen
Gezien het weer hebben we gekozen voor Plopsaland in Coevorden…
Mén wat was dat een tegenvaller.
Voordat wij binnen waren met z,n drietjes waren wij incl parkeerkaart 55 euro kwijt.
En dan kom je binnen, man het lijkt net een heksenketel. TE veel attracties op TE weinig ruimte voor TE veel entree.
Brigitte vond het niets, die kon de boel niet overzien, overal lange rijen (en dan ECHT lang!) en dan wil je haar toch een beetje verwennen…oh mama ik lust wel een lekker fricandelletje en een kippekorntje…KSJTENG 5,00 Euro lichter voor alleen die twee hapjes. en dan heb je nog geen saus en geen drinken en eigenlijk nog niet genoeg voor haar buikje…
Ik weet dat een pretpark duur is en dat dat soms moet kunnen maar dit vond ik het niet waard…Ja je kunt je eigen eten meenemen maar ze vind het ook wel eens leuk om wat te kopen.
Zijn de andere plopsa landen net zo?
Of is dit omdat het indoor is???
Plopsa de Panne is ook niet goedkoop, maar veel ruimer opgezet. Wij zijn er nu 2 keer geweest en gaan volgend jaar weer terug!
Indoor gaan we in het najaar proberen… Maar je bent niet de eerste met een negatieve recensie…
Hellendoorn is ook een aanrader met mooi weer, ook veel te doen voor de kids!
hoihoi
zelf wonen we in coevorden en wilden ook naar plopsa land maar de ervaringen van buren ed die al geweest zijn zijn niet positief.
Te duur, prijzen voor het eten echt te gek. te weinig ruimte enz en binnen een halve dag alles gezien hebben
Echt jammer ook omdat ze zichzelf zo uit de markt prijzen en het is toch weer werkgelegenheid enz voor de omgeving hier
groetjes
marlies
nou ben blij te lezen dat het niet aan ons ligt.
Een halve dag daar rondlopen is nog lang. Ja met die wachtrijen ben je het zo kwijt :mrgreen:
Beetje een flop, jammer hoor.
In Plopsa indoor Hasselt is het net zo hoor. Wij hadden het groter verwacht en wij hadden het ook in een middagje gezien.
Wij gaan bewust nog niet naar Coevorden omdat het natuurlijk net open is en het daarom extra druk is. We kijken in de winter wel of volgend jaar.
Met kamp van de bso gingen wij daar wel heen wij noemden het ook wel de vreetschuur. Ze kunnen dus onbeperkt eten en drinken. Mochten ze van ons niet hoor, gezamenlijke lunch gehaald door de leiding en een ijsje :mrgreen:
Tja… hygiene is niet zo best