DRINGENDE VRAAG: over de start van orgametril (zie pag. 3)

Ik moet van de HA starten met Orgametril omdat mijn cyclus zich niet goed lijkt af te ronden. De progesteronfase lijkt mijn lichaam niet helemaal af te maken. HA wilde geen echo doen ofzo om te kijken of ik misschien toch niet zwanger zou zijn. Maar wat nu als ik toevallig toch net in de 2 weken ervoor zwanger was geworden? Dat zou een zwangerschapstest niet aantonen. In overleg met mijn vriend hebben we 2 weken niet onveilig gevreeen om vandaag een test te doen en bij negatief zou ik gaan starten.

Ik zit inmiddels op dag 69 en heb al voor de 3e keer deze ronde vage bloedingen die niet door willen zetten en waarna een ongi uitblijft.

Vanmorgen ging ik naar de wc, om wat op te vangen voor een test. De allerlaatste druppel was rood. Ik dacht sht sht sh*t nee hè, niet nu 1 seconde voor ik ga testen. Ik wist even niet meer wat te doen. Moest ik nu toch testen? Die was toch negatief, maar starten met die kuur zonder test kon ik aan mijn vriend niet verantwoorden. Maar misschien dat de start van de kuur nog net op tijd was om een echte ongi tegen te houden.

Tegen beter weten in heb ik die test toch gedaan en uiteraard was ie negatief. En heb maar meteen het eerste pilletje genomen.

De vraag is nu alleen: is dit het begin van een echte ongi, of is dit weer vals alarm ? En als het een echte ongi is, in hoeverre kan de start van die kuur het nog net op tijd onderdrukken of in hoeverre gaat het toch doorzetten. Vanmiddag om half 4 moet ik de tweede pil nemen. Ik kijk het dus even aan hoe het zich tot die tijd ontwikkeld. Ik hoop dat het weer vals alarm was. Maar ik heb inmiddels wel rugpijn (wat ik altijd heb als ik ongi ben) :cry:

Ik weet dus even niet meer wat wijsheid is. Als ik echt ongi geworden ben en ik zet die kuur door, kan het zijn dat ik alles helemaal in de war gooi en in mijn ongi blijf hangen :cry:

Ik weet het dus even echt niet meer. Goede tips en ideeen zijn welkom, want ik kan even niet meer helder denken op dit moment :cry:

Lieve femmie ik heb helaas geen tips voor je. Ik vind dit zo frustrerend voor je. Ik zou willen dat ik iets voor je kon doen. :hug: