Dreumeshumor..... *zucht*

Wat is voor een dreumes leuk om te doen…?? Waar moet je zelf heel erg hard van lachen…??


  • Elke keer als mama het licht heeft aangedaan, op het puntje van je tenen gaan staan en het licht uitdoen… Schaaateren… :eh:


  • Je kleine priegelwijsvingertje in mama’s neus stoppen als je op mama’s schoot zit TV te kijken, en dan gewoon de hele uitzending zo blijven zitten… Schaaaateren… :roll:


  • Via je Duplodoos en de verwarming in de vensterbank klimmen om de afstandbediening van de TV te pakken die mama expres zo hoog heeft neergelegd… Schaaateren… :think:


  • Alles wat in de box ligt, naar de hond gooien… Pluchen beesten, blokken Duplo, een complete Little People paardenstal… Maakt niet uit… Schaterlach gegarandeerd… :roll:


  • Telefoneren met aardappels (maakt niet uit het gekookte zijn, of gebakken schijfjes, of krieltjes…)… Aardappel tegen je oor en hele verhalen ophangen… Hilaaaarisch… :mrgreen:


  • Boeren… Je laat een vette harde borrelende boer… En krijgt vervolgens de slappe lach, die uitmondt in de hik… Nieuwe reden voor een lachbui dus… :shifty:



    Kortom, ik vermaak me dus prima met die kleine pretletter van me… :inlove:

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove:



hahahahahaha…

Wat een lekkere vent toch…

Ik wil meeschaaaateren… :inlove:

hahaha

wat een geweldige dreumes heb jij zeg haha

Hihi! Nog even en Myrthe is even oud. Als ik jouw verhalen hoor, kan ik niet wachten.

Bij ons thuis:

  • Als papa toevallig achter ons aan de trap op loopt: spartelen om mama aan te sporen (“sneller, sneller! weg, weg!”) en :lol:!
  • Als iemand je voert met een lepeltje: opeens je tanden erin zetten, heel ondeugend kijken en niet meer loslaten: :lol:!
  • Op het aankleedkussen tijdens het verschonen: de onderste flap van je rompertje over je hoofd trekken en net zo lang wachten tot mama je er doorheen kusjes geeft op je toet: :mrgreen:!
  • Of je zonder luier op handen en voeten wurmen en wachten tot mama een hele harde pprrrr-zoen geeft op je billen :lol:!

    Myrthe maakt bijna overal een spelletje van. Echt genieten is dat!

    :-*

    Sanne

Mama-schater: zien dat hij aan de telefoon zit en babbelt en ineens zegt: doeg en op hangt… :mrgreen:



-Mama vraagt waar haar neus is, je bijt er half in en mama zegt: he! schaterlach gegarandeerd…



-mama zingt: kusje op je buik, je knie, je voet, ennnnn een omdat het moet!(nek)



-mama aan de achterkant bij haar benen vasthouden en met je neus(bijna) in mama haar kont en prrrrrrrr doen… mama schrikt en ikke lach… :dance:



-aftellen… een… twee… DRIE!!! en dan prikt mama mij met haar vinger op plekjes waar ik niet tegen kan :mrgreen:



-mijn grote broer achterna lopen als in een optcht en dan ineens heel hard gillen…



-lichtspelletje is ook erg favo bij mij samen met mijn broer…



-of als mama mij in mijn blote billen wil bijten… vind ik ook erg grappig :mrgreen:



-iedere keer een nieuw zakdoekje uit de doos halen en dan pfff doen in de zakdoek en weggooien in de prullenbak om vervolgens weer van voor af aan te beginnen…(ik snap niet dat mama er gek van word hoor, is toch een leuk spelletje???)

oh heerlijk zeg!!! ik lig echt in een deuk hiero :stuck_out_tongue:



Jesper vindt het ook echt humor :



gillend van de lach bij papa op zijn nek door de huiskamer achter mama aanrennen, en dan flink aan papa’s haren trekken en erin kwijlen :drool:



knopje van de afstandsbediening heeeel lang indrukken zodat dat ding gaat knipperen en dus op hol slaat :naughty:



alle dvd’s uit de kast trekken en door de huiskamer smijten :naughty:



heel snel door de huiskamer kruipen omdat mama hem wilt pakken en dan in een hoekje gaan zitten schateren



alle tissues uit het doosje trekken en op de grond gooien



poes zachtjes aaien en dan ineens hard aan de oortjes trekken :eh:



op de kinderboerderij de geiten uitlachen, want dat zijn wel heel rare poezen



schateren omdat mama kroepoek zit te eten en dat wel erg veel lawaai maakt



zucht, en het wordt met de dag leuker :inlove: :inlove:

Of wat dacht je van deze van vandaag:



Ik liet een windje en zeg tegen Thijmen: ohoh, mama, liet een poepie… wat denk je dat hij doet? “ff kijke…”(trekt aan de bovenkant van mijn broeg) en zegt; nee, niet poep… :eh:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :lol:

Hahaha…heel herkenbaar!



Wat dachten jullie van:

-verstoppertje cq kiekeboeh spelen met de kat…die gek genoeg nog meedoet ook. Allebei aan één kant van de bank en om de beurt kijken! :inlove:

  • het grote-achter-na-zit-spel met de kat…overal waar poes gaat, gaat Bart. :mrgreen:
  • deuren open en dicht doen…net zo lang tot dat mama moedeloss er van word en dan vervolgens volmaakt ondeugend je toegrijnzen!

    -of alle speelgoed uit de box gooien en vervolgens krijsen dat je niets meer hebt om mee te spelen! :wall:



    Kortom…meestal dikke pret, soms magere… :mrgreen:

@Danja wrote:

Ik liet een windje en zeg tegen Thijmen: ohoh, mama, liet een poepie… wat denk je dat hij doet? “ff kijke…”(trekt aan de bovenkant van mijn broeg) en zegt; nee, niet poep… :eh:


:lol: :lol:

Sanne

Oja, schreef ik in mijn eerste bericht nog dat er niks leuker is dan je wijsvinger in mama’s neus te stoppen… Hij heeft nu zijn eigen neusgat gevonden… En hij laat zijn wijsvinger er net zo lang inzitten tot mama het ziet en er iets van zegt (in de trant van kaartje sturen als je boven bent of zo)… En dan natuurlijk schaaaaateren…



Maar de lichtknopjes-show is momenteel het meest hot hier… :roll:

Hahaha ow heerlijk die verhalen van jou over je dreumes :inlove: :inlove: Heb je niet meer?

Al jullie verhalen trouwens :inlove:

Jesper grinnikt als ie achterop de fiets zit en en mama even moet steppen om daarna te gaan zitten



zijn wijsvinger heel diep in mama’s neus duwen en het raar vindt dat mama dat niet leuk vindt.



lekker in badje poepen en dan ineens zo snel mogelijk uit bad willen want dat is toch wel heel erg vies

@TaMa wrote:

Heb je niet meer?


JAWEL…!!


  • Mihoen eten, en dan een grote hap nemen, de slierten uit je mond laten hangen en dan heeel hard je hoofd heen en weer schudden… :inlove: (en dan pies ik echt in m’n broek dus…)


  • Kroepoek eten en dan “ongeluk in een tunnel” nadoen…


  • Lekker bij mama drinken. Als borst 1 klaar is, vraagt mama “gaan we naar de andere kant?” Dan laat je je eerst schaterend achterover vallen om vervolgens met een bloedserieus gezicht rechtop te gaan zitten en iets te zeggen wat mama niet verstaat… Als mama dan vraagt “Ja, wil je nou nog de andere kant of niet…??” dan stort je je als een soort Tarzan met een oerkreet JAAAAAHHHHH op de andere kant… :mrgreen:


  • Je leert op het kdv een liedje, wat jullie doen als jullie gaan eten… Eerst met je wijsvingertjes op tafel tikken, dan met je handen, dan je vuisten en dan je elleboog… En dat ritueel dus eerst op mama’s buik uitvoeren alvorens te gaan drinken… En dan dus heel hard lachen, zodat mama mee gaat lachen… :mrgreen:

Hahaha, heel herkenbaar allemaal! :lol: :lol:

Het lichtknopje, en ook de neusgaten, hahaha.

Oja, en met mihoen (of spaghetti of mie) gaan zwieren met je hoofd. :mrgreen:



Een dag uit het leven van Robin:


  • Aan zijn voeten ruiken en dan ineens: Bleehhhhh!!! :lol: :lol:


  • Aan het tafelkleed trekken totdat hij zijn beker drinken te pakken krijgt. Helaas voor Robin belande de beker ondersteboven op zijn hoofd… :silenced: :twisted:


  • Alle washandjes uit het handdoeken/washandjes kastje gooien en er zelf in gaan zitten. :inlove:


  • Stiekem op de vensterbanken kleuren met wasco :shock:


  • Alle was uit het wasmachine halen…


  • Koelkast openmaken en gaan rennen met 3 flessen Remia saus onder je arm… :shifty:


  • Telefoon pakken: “Bjhfhurthjghjfg fhgvuhgtv jhgkjht, DAG, DAG!!” :inlove: :inlove:


  • Alle kastdeuren openmaken boven en een spoor van sokken en onderbroeken verspreiden over de slaapkamers en overloop.


  • Per ongeluk expres op de snoer van het stofzuiger gaan staan als mama aan het stofzuigen is.


  • Je hoofd in de wasmachine steken.


  • Knopjes van de magnetron indrukken,


  • Naar andere kindjes zwaaien: Dag Dag!! :inlove: :inlove:


  • Windjes laten en dan helemaal de slappe lach krijgen :inlove:


  • Vervolgens windjes laten op je arm en dan nog harder lachen :inlove:



    En deze is echt erg. Ik was bij de Etos en bij de kassa staan van die ronde dingen, met de snoepbakken erop.

    Ik wilde hubbie “verassen” met nicotine kauwgom :twisted: :twisted: , en stond helemaal afgeleid naar die dingen te kijken.

    Opeens hoor ik wat en heeft Robin zo’n snoepbak op zijn schoot staan!! :shock: :shock:

    Hij wilde net een handje naar binnen schuiven, die ik gelukkig nog tegen kon houden.

    Ik heb netjes die snoepjes op de toonbank gelegd… Deze ook graag… :oops: :oops:

Ik wil niet achter blijven, al ben ik bang dat dit wel een erg lang typ verhaal kan worden, maar ik zal de hoogte punten even noemen.



Speel telefoon in haar handen

Oh Oh jaja Noh Oh Noh oke Doehhhh :inlove:



Hele dag achter ons hond Jesse aan.

Sjesss kom, Oh Sjess doehhhhh

Wa is da? Noh Sjessss :inlove:



Poep in de broek…

Ohhhh Sjelll (michelle) bah :inlove:



En wel tig keer op een dag…

Nou dooooooooh (doei) en kusjes geven…



Ohhhhh kon dit maar altijd zo blijven :mrgreen:

oke oke… hier dan ook wat Aniek humor.



Mama ruimt de vaatwasser uit, goh wat leuk, als je aan die armen draait komt daar water uit en daar “roer” ik dan mooi in… zet mama er weer vuile vaat in waar restjes melk en koffie en zo van op de deksel vallen, dan kan ik daar ook mooi in roeren… zie ik nog veeeeeel beter ook :mrgreen:



Mama is aan het koken, ik help haar… men gaat onder haar zitten, trek de la open waar alle pollepels enzo liggen en daar kook ik dan ook mee… dat mama dan haar nek breekt over alle spullen op de vloer is niet erg en dat ze haar pollepel eerst van de vloer moet halen voor ze kan roeren is ook niet zo een ramp :lol:



Ik krijg een koekje van mama, dat eet ik rondom op, het middenstukje schraap ik over mijn loopwagen, dan krijg je van die leuke kruimeltjes en die veeg ik dan netjes weg…(lees op de vloer)



Mijn rietjes beker heeft een flip it rietje, niets mooiers dan telkens maar weer dat rietje onder het kapje stoppen en weer tevoorschijn halen met enige “spetter” snelheid :lol:



Als mama met mijn bordje eten aan komt zetten, ga ik luid grinnikend aan de haal met mijn kinderstoel… die werkt ook fantastisch als loopwagen hoor :mrgreen:



Alles wat klein genoeg is, prop ik vol enthousiasme in de gaatjes van mijn loopkar… het eruit peuteren gaat gepaard met heel wat hangende tong momenten, maar een schik wat ik heb als mama geirriteerd het hele ding in de lucht op en neer schud omdat er weer es wat klem zit (ik prop ook vaak peter zijn speen erin, leeeeukkkk)



Elke morgen op de commode lig ik te wachten tot mama mij aankleed, de kleren liggen al klaar en elke keer weer punt voor mij als ik ze te pakken krijg en op de vloer kan gooien vooooor mama ze mij kan aantrekken… zie ik mama bukken om ze weer te pakken, ohhh dan heb ik zo een lol :lol:



ja leuk hoor die kleine deugnieten :inlove:

Jaaaaa…!! Dat met die rietjesbeker doet de mijne ook…!! En een lol dat ie dan heeft als de spetters in het rond vliegen… :roll: :mrgreen:



Kleren op de commode moeten op de grond inderdaad, dus die mening deelt Chris geheel met Aniek… :mrgreen: En zodra je het ene kledingstuk hebt opgeraapt, ligt het andere alweer op de grond… :inlove:

oja, Jesper smijt ook alles wat op de commode ligt, zo hup, op de grond…