Dreumeshumor..... *zucht*

Ook hier zijn de spetters erg populair!!! Zelf spetters maken op mama’s glazen tafel is ook erg leuk…

Een slokje nemen uitspugen op tafel en er lekker doorheen spletten…



Of alles wat past in het gat aan de voorkant van de basbox van de dolby surround set gooien… Hier werkt zijn neefje trouwens vrolijk aan mee…



Als ik hem op de grond in de woonkamer even snel verschoon snel wegkruipen als de luier net af is… Ja moet mama me maar op de commode verschonen… niet dat ik daar stil blijf liggen…

Yep, de spetterende rietjesbeker is hier ook gesignaleerd. En die gaat gepaard met een ontzettend aanstekelijke dreumeslach. :inlove:

Vandaag bracht Malin haar bordje en beker zelf naar de keuken… Komt ze terug de kamer in gelopen, ‘goed he’… :inlove: :inlove:

Hier zijn er een paar die het hier goed doen


  • idd hier ook "ongeluk in een tunnel nadoen"maar dan simultaan met grote zus bij het eten van macaroni
  • heel hard nee zeggen als je voor hem een toetje inschenkt en dan het bakje wegtrekken :mrgreen:
  • nog harder lachen als hij dan ziet dat zijn zus zo hard lacht dat de vla bijna via dr neus naar buiten komt :mrgreen: :inlove: -
  • express de soep langs zijn ene mondhoek laten lopen


  • als grote zus een scheet laat
  • als je zelf dan scheetgeluidjes gaat maken op alles wat in de kamer zit


  • omvallen midden in de kamer, liefst na een rondedansje met grote zus



    Eigenlijk alles wat grote zus doet is heel stoer en grappig :inlove: :inlove:

Hier ook die rietjesbeker-humor :roll: , het liefst ook nog als er meerdere mensen in zijn omgeving zijn; spetter de spet.



Achteruit lopen en dan als mama of papa zegt “voorzichtig, straks doe je boem!” gewoon door blijven gaan en dan keihard lachen als je tegen de muur boemt…



Rondjes draaien totdat je omvalt



Je verstoppen en dan met een “tadaaaaaa” tevoorschijn komen



Nee of ja schudden/knikken aan de borst



In de supermarkt in het speelhoekje een krijtje in je mond steken en dan je moeder aankijken met zo’n blik van; “zie je wel wat ik doe?!!!”

En vervolgens het krijtje doormidden bijten.



De poes een “vriendelijke” ( :think: ) tik geven en er vervolgens met je hoofd boven op bonken.



Via de armleuning van de bank afglijden.



In de kinderwagen klimmen waar poes net in ligt en dan poes “innig” ( :think: ) knuffelen.

Heerlijk,



die van ons doet het nog niet niet met de aardappels maar verder doet echt alles dienst als telefoon (sokken, afstandsbediening (zwaar favoriet), flesje met drinken etc etc) maar als je de echte telefoon bij hem houdt: geen stom woord :wall: . Verder ruimt er niemand zoveel op als Ruben: zijn speelgoed telefoon vind ik terug in de houder van de echte telefoon, kopjes etc worden zodra de bodem in zicht is naar de keuken gebracht enz enz.



De grootste humor was hier van de week om vanuit de box stoffen speeltjes richting Minke te gooien (die in het wipstoeltje bij de box zat). Gelukkig kan Ruben absoluut niet mikken, maar het moment dat hij klaar stond om te gooien lag mevrouw in een deuk :inlove: .



Verder zijn we langzaam bezich hem aan een potje te wennen. Het leukste vindt hij het om 's avonds niet op het potje te gaan zitten maar zo snel mogelijk in zijn blootje naar de douche te rennen om zodra het water loopt een geweldige plas te plegen…



Kleine tip: schrijf zoveel mogelijk op want je vergeet het anders echt! Mijn ouders hebben dit ook altijd gedaan met leuke uitspraken enzo. Komen geweldig van pas als er 1 gaat trouwen. Dit is tot ver in onze pubertijd volgehouden.



Groetjes, Annemarie

Stom, vergeten m’n smilies aan te zetten :oops:

Jaaaa, gewoon doen alsof je in je (grote) bed ligt te slapen om dan stiekum je hele kamer onder de babyzalf te smeren :doh: wat een bende, het zit tot in de gordijnen!



Annemarie

Ook nog zo’n grapjas:



Als Bram naar bed gaat haalt hij eerst nog even geintjes uit. Ik leg hem in bed laat hem even begaan en ga na een minuut of 10 even kijken. Staat hij natuurlijk in zijn bed en zodra hij mij ziet gaat hij snel liggen en giebelen. :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

lucas vind het ook zo leuk om botsingen te maken met zijn speelgoed auto’s, das gieren hier



paardje rijden op de honden is ook echt hylarisch :mrgreen: :mrgreen:

Da’s beter dan paardje rijden op je zusje :mrgreen:

(zie voor de leeftijden hieronder)

ja hahahaha dat kan ik me voorstellen :mrgreen: :mrgreen:

maar als je hele kleine hondjes hebt… :mrgreen:

Hier ook z’on druemes met enorm veel humor :?

Ze geeft al kusjes , maar soms heeft ze er geen zin in als wij dat vragen ,

schud dan nee en rent dan lachend weg !



Van de week papa voor de gek gehouden .

We waren bij opa en oma , en we gingen naar huis . Michelle moest haar jas aan , als we haar jas aantrekken zeggen we altijd piep in !

Dus papa deed dat ook , ze kwam aan lopen met haar handje richting mouw .

Toen ze dicht bij was begon ze te kachen en rende hard weg hi hi hi :inlove: , dit heeft ze nog twee keer herhaald , en toen had papa er genoeg van en haar gauw gepakt , ze kwam niet bij van het lachen hihi



Ze vind het ook erg leuk om haar oom in de billen te knijpen , en dan hard te lachen .

Ze vind het ook erg grappig om mensen te kietelen , dan zegt ze "kie kie

En mensen aaien is ook zeer grappig ze zegt dan aaien aaien ! hi hi



Verder is het erg om papa en mama uit te dagen ! als iets niet mag , toch doen , en als we dat dan zien kei hard lachen en ja hoor weer weg rennen, als we dan boos worden , komt ze het wel netjes afgeven , en zegt dan blief hi hi

:inlove:





Groetjes Tamara