dreumes mijlpalen -deel 1-

Jens is gisteren voor het ereste uit bed geklommen…

weet nou niet of ik daar nou ook blij mee moet zijn… :think: :wink:

Nathalie’s dreumesmijlpaaltjes:

• sinds 3-4 weken loopt ze!!!
  • ze zegt “talie” en bedoelt daar zichzelf mee
  • ze zegt bal
  • ze doet zelf de centjes in haar spaarpot
  • ze zegt “jaja” als je vraagt of ze lekker geslapen heeft :inlove: :inlove: :inlove:

tom loopt als een volwassene de trap op :o :inlove:

ok, aan mijn vingers, met gestrekte armen…maar in 12 passen is meneer boven :dance:

Lasse gaat ineens veel woordjes zeggen.

Hij zegt nu ook poepen als hij gepoept heeft.

Maar het is ook soms lastig want bepaalde woorden vangt hij nu op en zet hem aan tot dingen zoals graag naar buiten willen bij het woord buiten horen - laat hem het woord schommelen niet horen want hij wil nog maar 1 ding. EN het woord koekje horen is een koekje willen :mrgreen:

dana kan veel woordjes nazeggen, en weet van de meeste ook de betekenis :inlove: :inlove:

ze kan een knipoog geven; allebei de oogjes knijpend dicht, dat ze er bijna doorheen kan kijken :inlove: :inlove: charmeur

als ze iets gedaan wilt krijgen, pakt ze je hand en trekt ze je mee, en wijst ze naar wat je moet doen, slimmerd :mrgreen:

vind het heerlijk om te dansen, rondjes maken en dr kont schudden :inlove: en soms, als hier hardcore opstaat, dan gaat haar handje vanzelf op de deun mee stampen :lol: 8) dat vind haar grote broer natuurlijk geweldig

Jesn heeft een kubus en als je vraagt:

waar is de koe, of bal, of auto dan wijst hij dat aan :slight_smile:

heeft m’n moeder hem geleerd :smiley:

Lola kruipt achteruit :lol:

Jens loopt aan 1 handje :dance:

dave kan doorrollen :lol:

dus van buik naar rug naar buik naar rug…zo de hele kamer door en weer terug (dat is wel moeilijker hoor :wink: )

en trots dat hij is :inlove:

dana kan eindelijk zelf op dr vliegtuig (soort loopwagen) en dan rijden en zelf weer afstappen :thumbup:

ze gaat ook nog meer kletsen; zon=ton en als ze een vraag stelt is het; abidabjabidabinaaaaaaaaaam? :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: en met klemtoom op het laatste, maakt niks uit wat ze vraagt maar het is altijd naaaaaaaaaaaaaaaam op het eind :lol:

dave heeft op zijn potje geplast :inlove:

Veron is eindelijk zelf gaan staan in zijn bedje… :dance: :dance: :dance:

Ben zo trots op mijn ventje…

Eindelijk

Amélie kan al een paar passen alleen lopen :inlove:

:clap: :clap: :clap:

Jens kan een hele stoere actie met de bal

:smiley:

(zie avatar)

Zo he! :clap: Dat wordt misschien wel een goede voetballer! :mrgreen:

haha als het aan z’n papa ligt wel :smiley: :stuck_out_tongue:

Telt een eerste moedervlekje ook mee?

:mrgreen:

hihi word je daar niet mee geboren??

of komen die later?? geen idee eigenlijk

Nee, volgens mij word je daar niet mee geboren. Stef had niets en heeft sinds kort een heel klein vlekje op zijn bovenarm. Ben benieuwd of het hierbij blijft.

:think:

Sproetjes lijkt mij ook wel wat…