stout doen en dan met een stralende lach en grote ondeugende ogen heeeeeeel dreigend met een vingertje zwaaien :roll: :inlove:
Saba kan sinds gisterenmiddag zelf de deuren in huis opendoen… op het puntje van d’r tenen, met het topje van d’r vingertjes staat ze aan de klink te sjorren et voila… ópen :dance: ! (Dus vanaf nu de voordeur met een extra heel hoog clipje vastzetten :lol: ).
Pas op dan, want op het moment dat Wouter de deuren kon openmaken, bleek ie ook ineens het slot van de badkamerdeur te kunnen openmaken. Dat resulteerde er dus een keertje in dat ik poedeltjenaakt en druppend onder de douche vandaan moest sprinten om te zorgen dat ie niet de overloop opliep, alwaar hij van de trap kon vallen. :roll: :mrgreen:
Mar, het traphekje is hier altijd dicht, dus wat dat betreft maak ik me nog niet zo’n zorgen. Maar wel dat ze nu - als ze wil, ze heeft het nog niet bedacht :silenced: - ongestoord bij Tosca binnen kan wandelen. En da’s wat minder, want ze is zo dol op d’r kleine zus dat ze tamelijk onstuimig kan doen… ja, de komende dagen toch maar die klinken om gaan bouwen. Iemand nog tips hoe te doen???
hier hebben we ze kwartslag omhoog gezet. zo kunnen ze er moeilijker bij… werkt hier heel goed.
Komt nu zijn eigen kamer niet uit.
Ohja… mijlpaal…
Tja loop beetje achter maar goed:
deuren opendoen.
zelf op automobiel stappen
op bank klimmen en eraf klimmen
slaapt in 1 persoonsbed
slaapt onder dekbed ipl van slaapzak.
bijna tand door lip gevallen bij een klimpartij.
mwja… dat was het wel
hij kan JA schudden :inlove:
Kaylee kan achteruit stappen :inlove:
Tegen een bal aanschoppen, er achteraan rennen en weer schoppen… kortom… ze kan zo bij t Nederlands elftal :inlove:
dave kan oor zeggen :inlove: en weet ook waar deze zit :thumbup:
Knap Dave !
Saba heeft haar allereerste bloedlip gevallen. Aanvaring met het podium op het KDV… 1-0 voor het podium, ah gossie.
tom heeft ontdekt dat IEDEREEN een navel heeft :mrgreen:
overal waar hij kan, en vooral waar hij eigenlijk NIET bij kan :eh: gaat dat priemende vingertje richting navel…en de trotse bezitter van de desbetreffende navel weet niet wat hem overkomt :lol: want tom schuift zo kleren aan de kant om zijn kennis van de “aaahhuhl/diesss” enige kracht bij te zetten :lol: :lol: :lol: :lol: :inlove:
hmmm dit geldt trouwens ook voor oren, haren, ogen en neuzen…toooooooet toeeeeeeeeeet :inlove:
:lol: :lol: die Tom :lol: :lol:
dana kan sssssst zeggen, en dan met haat iniminivingertje tegen haar wang :inlove: of als ze het even niet meer weet tegen haar oog :lol: :inlove:
en als je vraagt wat doet een slang; ssssssssssssssssssssssssssssssss
en als ze net doet of ze wat dringt; ssslllllrrrrrrrrrpppppp en dan aaaaaaaaaahhhhhh :inlove: :inlove:
zo leuk deze leeftijd. kleine keutel
als tom iets zoekt dan steekt ie zijn armen uit, handpalmen omhoog, en zegt ie " oh ohhh" en kijkt heeel erg vragend :inlove:
:inlove:
als hier de bel gaat, dan is het van oh oh, dat nou? en dan dat mondje :o
:inlove: :inlove:
Voor de meesten heel normaal, maar voor ons dus echt een mijlpaal.
Tygo heeft voor het eerst doorgeslapen. En dat al 4 nachten achter elkaar :dance:
wat fijn is dat he ik tel hier ook die nachten :shifty:
tom zijn mijlpalen—
- in de tuin klap eens in de handjes spelen met je schaduw :roll: :inlove:
:lol:
- achteruit lopen en dribbelen :roll:
:mrgreen:
@Guusje wrote:tom zijn mijlpalen---
* in de tuin klap eens in de handjes spelen met je schaduw :roll: :inlove:
:lol: Die is leeeuuuk :inlove:
tom kan zijn eigen laarzen al 2 weken zelf aandoen :inlove:
goed vaak zitten ze aan de verkeerde voet, en met zn hakken halverwege, maar hij loopt er zo op weg :lol:
en dan komt het met die hakken vanzelf goed 8) :inlove:
Hahahaha… kan Tom samen met Kaylee aan de wandel… Die vindt dat ook fantastisch. Zie je ze al gaan, handje in handje 8) :lol: :inlove:
Wat Kaylee trouwens wel kan, is zelf haar jas uittrekken… rits open en uittrekken maar :inlove:
Hier een reuzemijlpaal voor ons: Ilja is vandaag uit zichzelf gaan staan in de box (bij opa en oma)! :dance: En vanavond was ik de vaatwasser aan 't uitruimen en hij zat naast me, opeens hoor ik gejammer…meneer stond op z’n voetjes! (en met z’n handjes hield ie zich aan de klep vast, dus hij stond wat voorovergebogen, en hij vond het maar niks! :lol: )
En kort daarna mijn moeder dus bellen dat Ilja gestaan had. Toen zei ik: heb 't net gezien want hij doet het hier ook! :lol: