dreumes mijlpalen -deel 1-

is er hier al een mijlpalen topic??



naja…ik heb er 3…



Tom eerste penilicine kuur :?





schoenmaat 23 :roll:







en de leuke :mrgreen: samen met mama de folder van de ford dealer bekijken…en alles aanwijzen …de wielen, de rode auto, de rode autostoelen, het rode achterlicht…het stuur…een auto…nog een auto…kijk mam een auto…die is mooi mam…die auto :inlove: :inlove: :inlove:

Gekopieerd van de babymijlpalen, want eigenlijk hoort ie hier :wink:



De mijlpaal van 26 maart 2007 :mrgreen: :inlove:



KLIK HIER





EN HIER

WAUW GOEDZO TOM :clap: :clap: :clap: :dance: :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove:

Wat een mooie grote voeten heb jij :mrgreen: :inlove:



WAUW KAYLEE :clap: :clap: :clap: GOEDZO MEID :thumbup: :inlove: :inlove: :inlove:

Op ned.3 komt vaak een liedje,draaien in het rond lopen als een hond enzo.

Ik zong 2 keer draaien in het rond en draaide daarbij een rondje.

Ik zong daarna weer draaien in het rond :shock: toen deed Jowena het ook :inlove: :inlove: :inlove:

Nu hoef ik maar te zeggen draaien in het rond :lol: :lol: :lol: en ja hoor madam draaid een rondje :mrgreen:



Ze zegd nu ekker (lekker)en maakt dan een smekgeluid als ze aan het eten is :inlove:

Als ik een doekje pak om haar handjes schoon te maken dan zegd ze kaar(klaar) :mrgreen:



en ze geeft sinds vorige week handkusjes zie foto :inlove: :inlove: :inlove:



Ze zegd dingen erg snel na,meestal als ik iets 2 keer voorzeg :shock:



Ik wijs bijv. in een boekje een koe aan en zeg boe twee keer,ik wijs daarna de koe en Jowena zegd boe :inlove:



Laatst wees ik naar haar nieuwe lamp ik zei lamp.

Daarna vroeg ik waar is de lamp ze wees toen haar lamp aan :mrgreen:

De volgende dag wil ik het aan papa laten zien en vraag Jowena waar is de lamp,kijkt ze papa aan zegd ze amp 8)



En nog meer maar dan ben ik nog lang bezig :wink:

Sorry maar als ik eenmaal over mijn meisie begin raak ik niet uitgepraat :oops: :oops: :oops:

Wauw, wat een knappe kindjes hiero! :clap:



Tom, wat groeien jouw voetjes hard! :o :smiley:



Super Kaylee, dat los stappen! Ik geniet er ook helemaal van! Veerle moet zelf ook altijd giebelen als ze los aan het stappen is! Ze vind het heel spannend! :inlove:



Wauw Jowena! Kun je al zoveel woordjes zeggen en begrijpen! Super! Ga maar lekker door met rondjes dansen!! :dance:

Lieke ook stappen GOEDZO :clap: :clap: :clap: :dance: :inlove:

Ik vind die waggelende billen zo schattig :lol: :lol: :lol: :inlove: :mrgreen:

Lukas stak gisteren voor het eerst zijn duim omhoog toen papa iets goeds had gedaan :mrgreen:



Hij durft ook sinds gisteren heel voorzichtig met zijn handjes op het gras (in plaats van op zijn polsen te steunen).



Hij kan de lampen aan en uit doen … heeft alleen nog niet door wanneer je dit nu moet doen.

hij heeft vandaag voor het eerst ZELF de trap beklommen :inlove:



knie voet, knie voet, knie voet :inlove: :inlove: :inlove:

ik wil hem jullie vooral niet onthouden…Teun’s mijlpaal van deze week: slapen in een groot bed…



ik had al eerder een topic geopend omdat Teun steeds uit z’n ledikantje klom (nouja klom: eruit koprolde om vervolgens heel hard op z’n rug terecht te komen). Nu zijn we toch maar op het grote bed overgegaan en dat gaat zo: (kopie vanuit oktobermama’s 2005)



Poeh, hier zijn we bezig met het project: Teun in het grote bed… En dat is nog niet zo makkelijk als het lijkt!

Na weer een weekend van ellende heb ik het peuterbed samen met hem opgezet. 1e nacht ging niet zo geweldig, ongeveer 8 keer wakker geweest dat hij er niet meer in wilde. Maar hij bleef er wel in…alleen heel hard huilen. Met troosten kon ik hem steeds weer in slaap krijgen.

Maargoed, vandaag dus ook z’n slaapje tussen de middag in het grote bed… helaas was ik in het zh voor de 2e ctg dus moest m’n moeder hem erin leggen.

Ik kom om 12 uur thuis. ligt meneer pontificaal op de bank…glinsteroogjes en al. M’n moeder had de moed opgegeven na drie pogingen. Hij klom z’n bed steeds weer uit en stond dan boven aan de trap oma te roepen. En tja, oma vindt het heeeeel moeilijk om consequent te blijven tegen zo’n lief schattig ventje :mrgreen: :inlove:



Ik hem alsnog in bed gelegd. Ben uiteindelijk maar boven op ons eigen bed gaan zitten puzzelen want het werd erg vermoeiend om steeds de trap op en af te gaan…na 13 :shock: :shock: keer terugleggen ging hij eindelijk slapen. Jeetje zeg! Het was niet zo moeilijk om hem steeds terug te leggen, ik zei gewoon niks tegen hem. Hij protesteerde dan heel even om vervolgens weer uit z’n bed te klimmen. Het moeilijkste was gewoon dat het zo VAAK gebeurde voordat hij sliep.



Nu vanavond dus hetzelfde verhaal, met er nog bij dat hubbie zich nog even moest omkleden toen Teun al in bed lag…en vervolgens onze slaapkamerdeur vergat dicht te doen…ik hoor trippeltrippel boven en denk: wat is dat kind toch aan het doen?

Was hij fijn op onze kamer aan het spelen :evil: mannen :wall: :wall:

nu na 8 keer terugleggen is hij er nog niet uitgekomen en geloof ik warempel dat hij slaapt…inmiddels zijn we drie kwartier verder.



even een leuke: bij poging 6 kom ik zijn kamertje op en zie hem nergens, ik hoor hem wel steunen en puffen…ik zeg: Teun, wat ben je aan het doen? Komtie onder z’n bed uit kruipen met de speen in z’n hand: fiepie weg! Goessooo! :mrgreen: :inlove:

En daarbij heel trots kijken wat is het toch een ventje…



Ik vind het erg vermoeiend maar aan de andere kant moet ik er (innerlijk) ook wel erg om lachen…het is nu even doorbijten en consequent blijven en dan hoop ik dat hij gauw genoeg gewoon blijft liggen.



Jammer genoeg kan zijn kamerdeur niet dicht, die gaat steeds weer open door tocht of andere dingen. Dat maakt het niet makkelijker. Gelukkig gaan de andere slaapkamerdeuren WEL dicht, dus kan hij eigenlijk nergens heen.



Krijgen jullie al zin in het grote bed :mrgreen: ???

Groetjes Annemarie

anna haar mijlpaal van deze week:



Een open beker oppakken, netjes drinken, weer even neerzetten, hapje boterham, weer de beker oppakken, netjes leegdrinken en de beker aan mama geven met de medeling: daaaa??

Gister voor het eerst de trap afgelopen!!

Vanmiddag of vanavond voor het eerst in het grote bed wat we gister hebben gekocht :slight_smile:

Zie ook ander topic… Saba zei: “mama, Norretje hoppa doen” :shock: … já, absoluut een mijlpaal :inlove: !

Ilja zei vandaag papa en mama! :inlove: :inlove: (hij had 't al eens eerder gezegd hoor volgens hubbie, maar nu heb ik 't zelf ook gehoord! :smiley: )

Ja ja, heb er ook twee!



De eerste is dat Lana de eerste loopschoentjes heeft gekregen!



De tweede is wat minder leuk. D’r 1e bloedneusje :cry: Ze viel frontaal op haar neus op de stenen in de tuin. Beide neusgaatjes bloeden :cry: :cry:

Ach arme Lana :hug:



Wat leuk en lief al die mijlpalen!!! :inlove: :inlove: :inlove:

Hailey is vandaag voor het eerst zelf gaan zitten!

Vraag niet hoe want oma trof haar zo aan in bed :inlove:

Lukas heeft sinds vandaag ook door hoe de deur open moet als de deurklink omhoog gezet is :roll:

Stef heeft het lichtknopje ontdekt!