Dranghekken bij de AH voor voetbal plaatjes !

@klavertje4 wrote:

@melanie wrote:
@Jolanda1973 wrote:
@Madre wrote:




Wees blij dat ze geen mensen overvallen, maar het gewoon netjes vragen.



Als je niet wil geven dan zeg je dat toch gewoon.

Lijkt mij echt geen irritatie waard. Je loopt maar een keer de winkel uit toch?




Als ze het netjes zouden vragen, zou het wat anders zijn…helaas heb ik dat nog niet meegemaakt. Ze vechten elkaar achter de hekken uit hier. Staan te gillen en te krijsen om die dingen. En als je ze niet geeft, dan trekken ze een smoelwerk open, waar zelfs bouwvakkers niet aan kunnen tippen.



En kinderen die vragen worden overgeslagen…betekend dat je niks krijgt als je erom zeurt. Er zit heel veel verschil in vragen en vragen. Mijn dochter zal niet snel zeuren. En bij een vreemde in huis mag ze niet om drinken vragen nee. Dan mag ze wachten tot ze wat krijgt en duurt het te lang, vraag ik het wel voor haar!




Niet om drinken mogen vragen :think:

als ze netjes vraagt, "mag ik een beetje drinken"is dat zo erg dan :eh:



dat vragen is wat anders als zeuren en de manier waarop ze het vragen :wink:



Mijn dochter mag gewoon om drinken vragen hoor, meestal is dat toch wel ergens waar je iemand kent.




Ik heb mijn zoon ook geleerd dat hij het netjes mag vragen.. Maar bij opa en oma werd dat niet gewaardeerd :eh: :? Je kan toch gewoon wachten tot ik je wat geef... Nu heb ik altijd een flesje water mee en als hij dan drinken wil krijgt hij wel uit het flesje water :mrgreen: :wink:


Echt waar :eh:
nou als ik dorst heb vraag ik het ook hoor :wink:
dus mag mijn dochter dat ook en andere kinderen die hier komen ook :thumbup:

@mamaMarije wrote:

dat ze zelfs aan komen bellen :shock:




Hier komen ze 's avonds ook aan de deur… :?

Ze mogen hier niet in de winkel staan te vragen maar buiten bij de in/uitgang staan ze wel.

jeetje moet niet gekker worden :shock:



hier bij de appie staan wel veel kinderen…met een grote mond :x :thumbdown:



dus ik bewaar de plaatjes lekker voor me neefjes :thumbup:

hier staan ook weer dranghekken, vind het maar triest maar goed.



elk geval weet ik wel dat ik mijn kind daar niet wil zien staan over een paar jaar!!!

@melanie wrote:

@klavertje4 wrote:
@melanie wrote:
@Jolanda1973 wrote:
@Madre wrote:




Wees blij dat ze geen mensen overvallen, maar het gewoon netjes vragen.



Als je niet wil geven dan zeg je dat toch gewoon.

Lijkt mij echt geen irritatie waard. Je loopt maar een keer de winkel uit toch?




Als ze het netjes zouden vragen, zou het wat anders zijn…helaas heb ik dat nog niet meegemaakt. Ze vechten elkaar achter de hekken uit hier. Staan te gillen en te krijsen om die dingen. En als je ze niet geeft, dan trekken ze een smoelwerk open, waar zelfs bouwvakkers niet aan kunnen tippen.



En kinderen die vragen worden overgeslagen…betekend dat je niks krijgt als je erom zeurt. Er zit heel veel verschil in vragen en vragen. Mijn dochter zal niet snel zeuren. En bij een vreemde in huis mag ze niet om drinken vragen nee. Dan mag ze wachten tot ze wat krijgt en duurt het te lang, vraag ik het wel voor haar!




Niet om drinken mogen vragen :think:

als ze netjes vraagt, "mag ik een beetje drinken"is dat zo erg dan :eh:



dat vragen is wat anders als zeuren en de manier waarop ze het vragen :wink:



Mijn dochter mag gewoon om drinken vragen hoor, meestal is dat toch wel ergens waar je iemand kent.




Ik heb mijn zoon ook geleerd dat hij het netjes mag vragen.. Maar bij opa en oma werd dat niet gewaardeerd :eh: :? Je kan toch gewoon wachten tot ik je wat geef... Nu heb ik altijd een flesje water mee en als hij dan drinken wil krijgt hij wel uit het flesje water :mrgreen: :wink:


Echt waar :eh:
nou als ik dorst heb vraag ik het ook hoor :wink:
dus mag mijn dochter dat ook en andere kinderen die hier komen ook :thumbup:


ja ik vind ook dat je dat mag vragen.. zeker bij opa en oma .. Mijn oudste heeft nu eenmaal vaak dorst en drinkt veel.. ik denk dan van: ik zou het zelf ook erg prettig vinden dat ik drinken kan als ik dorst heb.. maar goed ik heb het opgelost door zelf wat mee te nemen
"Jolanda1973 wrote:

Als ze het netjes zouden vragen, zou het wat anders zijn...helaas heb ik dat nog niet meegemaakt. Ze vechten elkaar achter de hekken uit hier. Staan te gillen en te krijsen om die dingen. En als je ze niet geeft, dan trekken ze een smoelwerk open, waar zelfs bouwvakkers niet aan kunnen tippen.

Die zin snap ik niet goed? alsof bouwvakkers zich alleen maar onfatsoenlijk uitdrukken? :eh:


Maargoed, ontopic.
Ik zou het niet goed vinden dat mijn kinderen zouden gaan staan bedelen om die kaartjes. Echter, soms weet je als ouders ook niet wat je kids doen.

Over dat vragen,
Het is voor een kind ook niet te begrijpen soms. Thuis moet je netjes vragen om een snoepje, en hier bij de bakker mogen ze eigenlijk inet vragen, omdat het niet hoort.
Tja, dat is gewoon onrealistisch om van een klein kindje te verwachten.

Ik geloof dat ik ook niet blij zou zijn en mijn eigen kroost ook zeker geen toestemming zou geven te gaan schooien bij de supermarkt.